"Corny like Mac Lethal when he flippin' a pancake"

Discussion in 'Battle Video Archives' started by mac lethal, Apr 27, 2013.

  1. gregrieke20

    gregrieke20 Well-Known Member

    Joined:
    Jun 10, 2009
    Messages:
    5,413
    Lol, wuz poppin five?
    test
  2. SpecialOhEmPics

    SpecialOhEmPics Well-Known Member

    Joined:
    May 14, 2010
    Messages:
    3,885
    thread has more views than any manik battle video
    that isint a 2 vs 2 against some1 actually known
    test
  3. EmceeGoddess

    EmceeGoddess Disgruntled Man

    Joined:
    Oct 4, 2003
    Messages:
    35,656
    you cop any new gold candelabras for ya modern ass apt lately?
    test
  4. festeelerfan

    festeelerfan multifaceted lacerator

    Joined:
    Sep 29, 2012
    Messages:
    202
    Is there a thread where all these schemes EG has ghostwritten are listed?? I am curious now. I remember Bender brought it up against Illmac...Sorry I'm probably like 5 years late on this
    test
  5. EmceeGoddess

    EmceeGoddess Disgruntled Man

    Joined:
    Oct 4, 2003
    Messages:
    35,656
    me writing verses for people is vastly over exaggerated but tricky p made a thread for people to admit what bars ppl ghosted them and a couple people referenced me in that

    i haven't been involved in any of this shit in YEARS and i mostly just picked apart peoples verses and told them to edit shit out and crap like that

    don't believe the hype
    test
  6. azhotazice

    azhotazice Active Member

    Joined:
    Jul 22, 2009
    Messages:
    1,244
    Atleast he's modest. This is the battle of the pens with no I in between. That just basically means I'm a hypocrite who won't get involved.
    test
  7. Tmiller

    Tmiller New Member

    Joined:
    Jan 4, 2013
    Messages:
    27
    Mac Lethal makes a video about pancakes where he displays very impressive double time/rhyming skill, which also works well as a humorous parody of Chris Brown's song. It gets upwards of 25 million views, and deservedly so.

    Fresco's music doesn't get nearly as much attention, so he disses Mac Lethal to appeal to the underground rap fan losers who think ML is "corny."

    Can someone remind me who's winning again?
    test
  8. Nick Vayne

    Nick Vayne Well-Known Member

    Joined:
    Apr 4, 2012
    Messages:
    2,398

    I think Rone is. I don't see anybody talking about him getting molested anymore
    test
  9. Tmiller

    Tmiller New Member

    Joined:
    Jan 4, 2013
    Messages:
    27
    Well, anyone who actually thinks "OMG Rone look shook in the third round, yo!!!! Maybe dat meanz he got raped!!!" is a doofus. The shit was made up. Rone wasn't fazed in the slightest.

    But back on the subject of Mac Lethal: it's no surprise that the only rappers who had the talent and smarts to emerge from the battle rap sewerage and have some mainstream success (guys like 360 and Mac Lethal) are hated by the bitter/jealous battle rap culture they left behind.

    You can see the hilarious jealousy/bitter hatred every time someone on here calls Mac Lethal a "corny faggot, go make some pancake videos FAGGOT FAG!!"
    test
  10. Tmiller

    Tmiller New Member

    Joined:
    Jan 4, 2013
    Messages:
    27
    You really have to laugh at stupid shit like this. Rofl.

    What are you, a moron? "Keep his name relevant"? The guy has 131, 000 fans on Facebook. He's one of the most popular ex-battle rappers in history (behind obvious ones like 360 and Eminem).

    I have no idea why Mac Lethal still bothers to post here, but it has nothing to with "trying to stay relevant!!!111"
    test
  11. wonton soup

    wonton soup Member

    Joined:
    Oct 15, 2010
    Messages:
    543
    title of that video should have been "corny white man..." instead of "nerdy white kid..." tbh
    test
  12. gregrieke20

    gregrieke20 Well-Known Member

    Joined:
    Jun 10, 2009
    Messages:
    5,413
    I'd argue my apartment is far mor antiquated than anything else. No NEW candelabras as yet. However I did recently introduce my kitchen to a much welcomed (and needed) island/cart, and have toyed with the idea of converting my breakfast nook to a home office.

    No homo.
    test
  13. EmceeGoddess

    EmceeGoddess Disgruntled Man

    Joined:
    Oct 4, 2003
    Messages:
    35,656
    hey man nothing gay about having a breakfast nook!
    test
  14. PUNJAHWON

    PUNJAHWON Member

    Joined:
    Sep 13, 2012
    Messages:
    590
    okwerdz>>
    mac lethal>>
    fresco>
    test
  15. gregrieke20

    gregrieke20 Well-Known Member

    Joined:
    Jun 10, 2009
    Messages:
    5,413
    I know bro, I have to constantly watch rap battles to offset the hormones.
    test
  16. GASP

    GASP ¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!

    Joined:
    Jan 7, 2006
    Messages:
    6,127
    Damn there's a Hollohan porno? How big is his 9-incher?
    test
  17. proteam40

    proteam40 god speed, centipede

    Joined:
    Aug 26, 2010
    Messages:
    4,678
    Certainly not you
    test
  18. Nino Bless

    Nino Bless New Member

    Joined:
    Jan 25, 2013
    Messages:
    45
    Since Fresco is obviously on his whole foods shit I thought he just meant Mac Lethal uses corn based products on his pancakes. There's nothing wrong with that. I too prefer organic meals ... pause
    test
  19. j4remi4

    j4remi4 Active Member

    Joined:
    Jun 6, 2010
    Messages:
    1,063
    All I wanna know is if Mac Lethal is gonna come back to battle again any time soon.
    test
  20. DarksidePride

    DarksidePride New Member

    Joined:
    Sep 5, 2010
    Messages:
    137

    You and your stupid Scottish hat get out of here!!! You garbage pale kid :watwudthatdo:
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)