Contendership Match: 3. Georgia 8-2 vs. 4. Spit That 3-0

Discussion in 'RBL TOP 20' started by David Lama, Feb 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Georgia

    Georgia New Member

    Joined:
    Jan 22, 2006
    Messages:
    313
    and i never said phryme was dope


    i said phryme was wack, young philly was wack, you are wack, and any other nigga thas got somethin to say to me
    test
  2. Georgia

    Georgia New Member

    Joined:
    Jan 22, 2006
    Messages:
    313
    bitch ass niggas


    i got robbed like a motherfucker


    look at this niggas verse



    i know my shit was rushed but god damn


    naming yourself georgia makes sense, gotta give that shit to u dood
    cuz even louisiana tryin to go aound mississipi & bama. just to give u the boot
    and to be honest? i should call u things like ho and whore
    cuz ur a fuckin idiot. I think GEORGE was the name u were going for
    but damn, i feel bad for this kid in a weird way
    kid rocked a 50 cent shirt to class...
    ...and had half the school thinking it was carrer day
    Young Pilly? Pryme? lost to one and bitched on the other cuz ur shit was a bore?
    where theyre both damn near noobs on a site that doesnt exist anymore?
    and u say Pryme's a dope head? thats why you lost again?
    ^^^so how can u call me wack when I fucking flawlessed him?



    ^theres 10 good reasons why i clearly won
    test
  3. ReX™

    ReX™ dyno mite!

    Joined:
    Aug 28, 2005
    Messages:
    208
    idk both verses weren't omg omg but i still think Q edged it off..

    lmao @ da corner pocket line... shit was priceless... Spit had da arch line but was soo horrible worded dat i aint even like it anymore...

    vote - georgia
    test
  4. Spit That

    Spit That aka ST

    Joined:
    Feb 29, 2004
    Messages:
    1,026
    uh how about this?

    I keyed my verse cuz I thought YOU were gonna actually post Saturday..
    two, shit was still better than yours
    three, I cant believe that your bitching and swaying after I gave you two extra days to post up
    four, fuck it. Ima talk to the mods and say fuck that, 2 days late is bullshit...
    and five, your shit was wack and you didnt key it, that shit took you like 9 days to do...keying takes 10 minutes not 9 days...I havent tried ONE WEEK at ALL since Ive been back and Im going to the champ match
    test
  5. Calibre

    Calibre Peoples Champ

    Joined:
    Jun 4, 2003
    Messages:
    5,907
    vote - georgia

    Clearly came much better in the battle.. not as great as I've seen but still you had some lines there.. spit that had some bars too.. I like the boot one that was quite dope.. punch wise I got Q though on nearly every bar nigg had a decent punch.. as opposed to spit thats verse..
    test
  6. Spit That

    Spit That aka ST

    Joined:
    Feb 29, 2004
    Messages:
    1,026
    no further point in voting, thanks to everyone but i already won it
    test
  7. TyrantTMABM

    TyrantTMABM registered to shit on u

    Joined:
    Dec 20, 2005
    Messages:
    320
    voting is open until the mod closes the thread. read the rules dumass
    test
  8. Spit That

    Spit That aka ST

    Joined:
    Feb 29, 2004
    Messages:
    1,026
    hey dickrider. he posted two days late

    like i said its been over
    test
  9. Meta Syn

    Meta Syn New Member

    Joined:
    Feb 1, 2006
    Messages:
    194
    I'm gonna be honest here, Spit That pretty much beat georgia's ass. Georgia really didnt have what others say he did, the balls? i mean that shit has been done for well over a year now and this honestly aint hatin on Georgia hour but that closer? suck a homeless dick? WTF are u thinking, I dont care if thats a key, a written, whatever thats just awful... NO

    Spit That had better personals and harder punches, and didnt have a dick sucking line which got him the win...

    V/Spit That
    test
  10. Georgia

    Georgia New Member

    Joined:
    Jan 22, 2006
    Messages:
    313
    ^my name is Quriosity


    hence he's on my balls

    its not jus a general balls line nigga




    and look at this bitch ass nigga, now he wanna win off default





    lol

    this site tickles me



    nuffin but a bunch of faggots
    test
  11. Phryme

    Phryme lets get it.

    Joined:
    Mar 14, 2005
    Messages:
    908
    lol @ georgia. im wack?


    v/spit that. cause georgia MADDDDDD.
    test
  12. Spit That

    Spit That aka ST

    Joined:
    Feb 29, 2004
    Messages:
    1,026
    when you sway like that...damn skippy

    I was nice enuff to give ur ass an extension for one day..

    then the next you still didnt have enuff on that piece of shit so I gave you ANOTHER day..

    then when my 5 minute key beats your week verse you wanna sway?

    fuckoutahere with that
    test
  13. Dick In A Mom 2

    Dick In A Mom 2 New Member

    Joined:
    Feb 10, 2006
    Messages:
    23
    I always thought spit was better then dudes given him credit for.


    v/spit that.
    test
  14. Georgia

    Georgia New Member

    Joined:
    Jan 22, 2006
    Messages:
    313
    lol


    sure

    i spent all week writing that verse


    kid, im in college



    i own a home and a business


    and you still suck

    and so does phryme and any one else that wanna act hard on the internet



    im a real ass nigga
    test
  15. Oneduh

    Oneduh Guest

    Spit That wins
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)