**Commercial Track** JUST HAVIN' FUN - LIL' KAY!!!!

Discussion in 'Post Ya Audios & Videos Here! - feedback forum' started by l Lil Kay l, Aug 8, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. l Lil Kay l

    l Lil Kay l A!

    Joined:
    Mar 5, 2005
    Messages:
    1,112
    *(Hottest Emcee On RapMusic)* - Real Talk.

    Edit *yall nukkaz was sleepin like crazy so..I had to change the title to attract u dead people*

    I havent released a track in a hot minute..but...I'm Back.

    "Just Havin' Fun"

    www.soundclick.com/lilkay
    or
    www.myspace.com/lilkay (quality is low on here though)

    -Lil' Kay
    Most marketable kid out - real talk.
    test
  2. DjayCasper

    DjayCasper Eh Fuck It.

    Joined:
    Mar 5, 2005
    Messages:
    11,175

    yea because theyre SO many dead ones? lmao




    but good shit, i tol you. an jus keep practicin at it, you can only get better right.
    test
  3. l Lil Kay l

    l Lil Kay l A!

    Joined:
    Mar 5, 2005
    Messages:
    1,112
    you aint hear? 10 of em died yesterday.

    thanks for the feed??? lol..
    test
  4. l Lil Kay l

    l Lil Kay l A!

    Joined:
    Mar 5, 2005
    Messages:
    1,112
    dang...up dis ish.
    test
  5. Dame Rich

    Dame Rich Honesty's Da Best Policy

    Joined:
    Aug 5, 2005
    Messages:
    47
    chea lil kay z did it again lol good shit lil kay
    test
  6. l Lil Kay l

    l Lil Kay l A!

    Joined:
    Mar 5, 2005
    Messages:
    1,112
    yall is sleepin like a drugged up hospital patient man.
    test
  7. 6th_plague

    6th_plague More then meets the eye

    Joined:
    Jul 29, 2001
    Messages:
    26,399
    not bad...you gonna be a problem later..i wanna see and blank page battle..battle of the 9th graders lol..good shit
    test
  8. l Lil Kay l

    l Lil Kay l A!

    Joined:
    Mar 5, 2005
    Messages:
    1,112
    Thanks for the feed. Back to the first page!
    test
  9. l Lil Kay l

    l Lil Kay l A!

    Joined:
    Mar 5, 2005
    Messages:
    1,112
    :frown: meanies
    test
  10. l Lil Kay l

    l Lil Kay l A!

    Joined:
    Mar 5, 2005
    Messages:
    1,112
    test
  11. l Lil Kay l

    l Lil Kay l A!

    Joined:
    Mar 5, 2005
    Messages:
    1,112
    test
  12. l Lil Kay l

    l Lil Kay l A!

    Joined:
    Mar 5, 2005
    Messages:
    1,112
    this my last up....man.....yall nukkaz suck..
    test
  13. SKAVENJAH

    SKAVENJAH New Member

    Joined:
    May 23, 2005
    Messages:
    297
    this is good
    test
  14. l Lil Kay l

    l Lil Kay l A!

    Joined:
    Mar 5, 2005
    Messages:
    1,112
    test
  15. l Lil Kay l

    l Lil Kay l A!

    Joined:
    Mar 5, 2005
    Messages:
    1,112
    ok...maybe one more up...lol
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)