"C'mon dog!" - This will forever make me shed a tear tbh

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by ~OMagic~, May 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ~OMagic~

    ~OMagic~ Well-Known Member

    Joined:
    Oct 24, 2003
    Messages:
    42,758
    I felt sorry for Shane the entire lead up to this fight, he wasn't really built to be treated like a hoe cake like this.

    Shane used to be one of my top 3 fav fighters, what did he do to deserve this? :(


    [​IMG]
    test
  2. ImNoAlias

    ImNoAlias New Member

    Joined:
    Jan 13, 2010
    Messages:
    265
    nick cannon look lil as hell next to mariah.
    test
  3. DeenoG

    DeenoG New Member

    Joined:
    Nov 5, 2008
    Messages:
    4,952
    look at Ali face no emotion dude just staring not even moving no blinking nothing.

    :funny: that was funny, Floyd in a post fighter interview said he was telling Mosley Stop Holding and fight like a man or some shit and then punched his ass.
    test
  4. Based Prophet

    Based Prophet Luxurious Hairmodel

    Joined:
    Jun 16, 2008
    Messages:
    1,849
    Dead @ how random folks in the audience sprung up, but all of them were delayed
    test
  5. Big Dick Black

    Big Dick Black bout a check

    Joined:
    Apr 21, 2008
    Messages:
    25,159
    lmao mariah's reaction killin me
    test
  6. Big Dick Black

    Big Dick Black bout a check

    Joined:
    Apr 21, 2008
    Messages:
    25,159
    i dont even see nick
    test
  7. Based Prophet

    Based Prophet Luxurious Hairmodel

    Joined:
    Jun 16, 2008
    Messages:
    1,849
    :funny::funny::funny: he's behind the carlton banks lookalike in the suit
    test
  8. Ckopper

    Ckopper ....

    Joined:
    Nov 28, 2009
    Messages:
    6,695
    Nick stand up right after dude in the black suit lol.

    Guy got a hat on.
    test
  9. Ckopper

    Ckopper ....

    Joined:
    Nov 28, 2009
    Messages:
    6,695
    Dude does look real little lol
    test
  10. Big Dick Black

    Big Dick Black bout a check

    Joined:
    Apr 21, 2008
    Messages:
    25,159
    ahahahaha damn i had to look at the gif 10 times before i found him
    test
  11. tha sinner

    tha sinner New Member

    Joined:
    Jul 8, 2009
    Messages:
    3,110
    test
  12. Hypnotiks Mom

    Hypnotiks Mom New Member

    Joined:
    May 1, 2010
    Messages:
    157
    guy who stood up next to mariah is the only real boxing fan there
    test
  13. R3flex

    R3flex Smackin Ya Manses

    Joined:
    Nov 27, 2002
    Messages:
    6,780
    lmaooooooooo soon as I read this I scrolled back up & saw that nigga jump up with the same exact facial reaction Carlton had on his face whenever he was angry at Will.
    test
  14. iLoveEbay

    iLoveEbay New Member

    Joined:
    Feb 22, 2004
    Messages:
    4,163
    This is fun, it was like a where's waldo trying to find Ali, Nick, and Mariah.
    test
  15. Hypnotiks Mom

    Hypnotiks Mom New Member

    Joined:
    May 1, 2010
    Messages:
    157
    lol look at the chick top left, end of gif
    she just pop up outta nowhere
    test
  16. Ckopper

    Ckopper ....

    Joined:
    Nov 28, 2009
    Messages:
    6,695
    Dude in the top middle didn't even see the punch then jumped up like "wtf I miss?" lololol

    He's looking down.
    test
  17. Hypnotiks Mom

    Hypnotiks Mom New Member

    Joined:
    May 1, 2010
    Messages:
    157
    damn Cee Lo stood up at the very end
    test
  18. Hypnotik's Bro

    Hypnotik's Bro New Member

    Joined:
    May 3, 2010
    Messages:
    110
    didnt look too bad imo
    test
  19. DeenoG

    DeenoG New Member

    Joined:
    Nov 5, 2008
    Messages:
    4,952
    That's Carlton Banks dude is Omag, I am surprised no one even caught on, why else would Omag be posting that gif he trying to show off cause he was there.
    test
  20. D Boone

    D Boone Well-Known Member

    Joined:
    Dec 2, 2006
    Messages:
    3,961

    shoot, ali dont even know hes at a boxing match, they shoulda sold that chair....cant bend his knees anyways, u seen him walk?
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)