Choppa CONFIRMED

Discussion in 'Overtime: Off-Topic Discussion' started by KingFly, Feb 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KingFly

    KingFly *K.O.T.D.*

    Joined:
    Jun 24, 2010
    Messages:
    9,333
    same here.
    i BEEN saying that, but it doesnt seem to sink in to most of you. EVERYTHING you know/have said about me, i made it public in the first place.
    test
  2. Notsure

    Notsure Well-Known Member

    Joined:
    Oct 20, 2011
    Messages:
    2,621
    wow @ Organik reading this like "I can't believe I let this bald frail faggot represent me"

    wow @ Kingfly talking tough when your arms is all bones like native-necklaces

    Kingfly if a projector was aimed at your head I could watch American History X on your forehead and not miss a beat, kill yourself
    test
  3. Notsure

    Notsure Well-Known Member

    Joined:
    Oct 20, 2011
    Messages:
    2,621
    Who would kill themselves if they looked like Kingfly?

    I certainly would. Fuck loving yourself for you who are when you gotta keep rocks in your pocket to not take flight from a fan

    slow it down
    test
  4. Kaballin nh

    Kaballin nh New Member

    Joined:
    Feb 8, 2012
    Messages:
    13
    Who is that bald guy? Is that kingfly the guy with an orange name? Haha wtf this guy look like a faggit plz don't tell me he represents kotd. What an ugly human kingfly is I hope he dies of whatever disease he has
    test
  5. padwan87

    padwan87 I AM NEIL LENNON

    Joined:
    Aug 6, 2010
    Messages:
    3,599

    dnt even need to read thread to know that troy got sideswiped by an angry moose.

    how you gon play yaself,choppa 22 ish think of the pussy he is gonna be gettin while you got locked,respek 4 tht but tht ain't get you a pass.

    know ya role,u makin mad illz look like he wud be a better look for kotd than you.

    and you bring up that i took drugs,allegations.what kind of look is tht for kotd.

    edit your post
    test
  6. KingFly

    KingFly *K.O.T.D.*

    Joined:
    Jun 24, 2010
    Messages:
    9,333
    What else?
    come on, keep refreshing and posting and making money for RM.
    test
  7. Notsure

    Notsure Well-Known Member

    Joined:
    Oct 20, 2011
    Messages:
    2,621
    If we post and refresh on KOTD's website nonstop, do you get any money?

    No?

    Yet you do tons of work on the site?

    How u gonna be 40 years old and work for no money
    test
  8. KingFly

    KingFly *K.O.T.D.*

    Joined:
    Jun 24, 2010
    Messages:
    9,333
    this got nothing to do with KOTD,andif you want to make it seem that way,than so be it. someone says shit about me, i'l say shit back, kinda like i have always done, and always will do.
    same way lush does the same thing.
    y'all think because we work for a company we aint gonna respond or speak our minds when people talk shit about us? are you new to this or something?

    i know you're DYING to run and take this to otbva and be like "organik look at what kingfly is saying - he's a bad look blah blah blah." but if you havent noticed that doesnt seem to work now does it?

    i have every right to repsond to negativity with the same.
    test
  9. padwan87

    padwan87 I AM NEIL LENNON

    Joined:
    Aug 6, 2010
    Messages:
    3,599
    i dnt hate rm,far from it.

    what else?

    do you really think mentioning drug taking and supposed suicides on rm.

    is tht agl 4 rm n kotd.

    did i hit u with any drug shit,not to u.u snitch ass cunt doin tht.you a rat

    all it takes is guap to make the rat trap snap
    test
  10. KingFly

    KingFly *K.O.T.D.*

    Joined:
    Jun 24, 2010
    Messages:
    9,333
    actually YES websites with ads do make money off of people posting and refreshing. unlike otbva which has an auto refresh option

    BTW i get paid. and also hold a full time job, but im sure you already know that since i posted about it and how much i make on otbva
    test
  11. padwan87

    padwan87 I AM NEIL LENNON

    Joined:
    Aug 6, 2010
    Messages:
    3,599
    ain't nobody runnin to ganik about nuting,beleed tht
    test
  12. KingFly

    KingFly *K.O.T.D.*

    Joined:
    Jun 24, 2010
    Messages:
    9,333
    awwww, you getting mad baby? need a hug?
    test
  13. KingFly

    KingFly *K.O.T.D.*

    Joined:
    Jun 24, 2010
    Messages:
    9,333
    lies. i garuntee at least 2 of you have already made posts onthe other site tagging ganik in it. because thats how you roll.
    SNOOOOOOO DATTTTTTT
    test
  14. Shameless

    Shameless Friendship is magic!

    Joined:
    Feb 20, 2011
    Messages:
    2,451
    yeah, RM is sure making money when they lost the majority of their good posters to another site which basically deaded one of their most popular forums.

    How unprofessional is this faggot to represent a league and get caught up in some message board troll? and tries to act cooler for going to battles live? Bro, I went to WD2. 90% of the kids there are awkward charron-lite nerds.
    test
  15. padwan87

    padwan87 I AM NEIL LENNON

    Joined:
    Aug 6, 2010
    Messages:
    3,599
    dead

    wen i say ain't nobody,i spoke for myself.

    edit out your drug taking post fly
    test
  16. Kaballin nh

    Kaballin nh New Member

    Joined:
    Feb 8, 2012
    Messages:
    13
    This kingfly character sounds mad lame. Is he really 44? Holy fuck I'd snuff this pussy kingfly easily
    test
  17. padwan87

    padwan87 I AM NEIL LENNON

    Joined:
    Aug 6, 2010
    Messages:
    3,599
    i ain't ragging on his age,his drug taking,anything.

    and then he attacked my addiction,this is not what rapmusicrehab is about.
    test
  18. Browser

    Browser 455450

    Joined:
    Nov 12, 2005
    Messages:
    3,362
    looool as if it wasn't bad enough you're KOTD's shill now you're sucking up to RM?


    mindtaker so mad right now
    he wants to take his schtick back so bad right now
    test
  19. padwan87

    padwan87 I AM NEIL LENNON

    Joined:
    Aug 6, 2010
    Messages:
    3,599
    just realised im in rm ot lml

    y'all kno where,hope to see ya there :D
    test
  20. KingFly

    KingFly *K.O.T.D.*

    Joined:
    Jun 24, 2010
    Messages:
    9,333
    You're right. I was out of line posting that shit about you. Edited like you asked.
    But fuck the rest of the faceless bitches.
    Biotch! You wish you had a phone like mine...
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)