Charron's response...

Discussion in 'Battle Video Archives' started by CharroN, Sep 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fresco 5

    fresco 5 Well-Known Member

    Joined:
    Sep 17, 2008
    Messages:
    2,706
    dayum das wassup!!

    ill hollar
    test
  2. BasedNIGLETT

    BasedNIGLETT THROWIN LOGS OUTA CHIMNEY

    Joined:
    Aug 31, 2011
    Messages:
    4,049
    got damn fresco dont give a fucc, hes taking the whole of canada out
    test
  3. Tiger Ty Fan

    Tiger Ty Fan Tiger Circle Blackbelt

    Joined:
    Sep 8, 2009
    Messages:
    4,029
    Lol, Fresco, its a trap.
    test
  4. Marotta

    Marotta The Engineer

    Joined:
    Aug 23, 2011
    Messages:
    5,270
    Tanya, can you take pictures as you beat up Fresco?
    test
  5. Eyerate

    Eyerate The Definition of Real..

    Joined:
    Aug 10, 2009
    Messages:
    11,927
    holy shit.. :funny:
    test
  6. proteam40

    proteam40 god speed, centipede

    Joined:
    Aug 26, 2010
    Messages:
    4,678
    I hope one of these days someone does say something to someones face at an event. I've seen it said about 300 times since WD2 and I'm dying to know what would happen.
    test
  7. topherT

    topherT New Member

    Joined:
    Jun 22, 2011
    Messages:
    192
    test
  8. ZeroByDivide

    ZeroByDivide gg

    Joined:
    Apr 15, 2010
    Messages:
    6,329
    Wowwwwww :funny:
    test
  9. Chaunce922

    Chaunce922 New Member

    Joined:
    Sep 9, 2011
    Messages:
    774
    lol thats when she head butts fresco...
    test
  10. RDeBaie

    RDeBaie STYLIN' ON 'EM

    Joined:
    Jan 23, 2011
    Messages:
    269
    25 pages of this shit.
    Someone cliff' the first fucking thread please?
    Based on aesthetics obviously Fresco smashes more pussy than Charron anyday (no homo).
    You mad brah?
    Pretty sure this is rapmusic.com, don't need to explain yourself over some real-life troll that'd probably give you a reach around at best.
    test
  11. onlyoneq

    onlyoneq New Member

    Joined:
    Jan 2, 2011
    Messages:
    1,861
    tanya dont fuck around
    test
  12. ddoc619

    ddoc619 New Member

    Joined:
    Jul 9, 2010
    Messages:
    3,813
    ok so in this thread fresco made a enemy in charron, got ness leezy not to fuck with him, and tanya now wants to stomp him out. the life of a heel turn
    test
  13. TanyaOh

    TanyaOh New Member

    Joined:
    Mar 8, 2011
    Messages:
    1,113
    i myself would do no such stomping, but i know a great many people who would give him at least a stern talking to 'bout that disrespect.

    unflattering photos only now imo.
    test
  14. proteam40

    proteam40 god speed, centipede

    Joined:
    Aug 26, 2010
    Messages:
    4,678
    [​IMG]
    test
  15. drewthetruth

    drewthetruth ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    Joined:
    Apr 16, 2010
    Messages:
    15,017
    id fuck charron in the ass
    test
  16. ddoc619

    ddoc619 New Member

    Joined:
    Jul 9, 2010
    Messages:
    3,813
    oh shit!!!!!!!!!!!
    test
  17. Tiger Ty Fan

    Tiger Ty Fan Tiger Circle Blackbelt

    Joined:
    Sep 8, 2009
    Messages:
    4,029
    Lol. That's like Avocado deliberately shooting certain rappers from their worst angles. But the difference is Avocado's filming actually matters.

    But do it anyways (about the unflattering photos), you can provide RM with the lulz for a while at least.
    test
  18. Wong Fei Hong

    Wong Fei Hong Unorthodox Boxer

    Joined:
    Jan 22, 2002
    Messages:
    650
    Tanya's gonna take a picture and Fresco will come out of it looking like Micky Ward.
    test
  19. AsWeProceed

    AsWeProceed Well-Known Member

    Joined:
    Jun 6, 2011
    Messages:
    1,102
    i'll put a stack on fresco smoking a blunt next week and making a thread in the OTBVA on some "oh my god you guyssss i got another pain in my heart... why am i such a douche sometimes?"
    test
  20. SpAnKy

    SpAnKy 플레이보이

    Joined:
    Mar 9, 2000
    Messages:
    41,934
    I know people blah blah blah.


    Shut up.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)