***Chargers vs Steelers***

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by enef, Jan 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. C-Money

    C-Money New Member

    Joined:
    Dec 13, 2005
    Messages:
    31,206
    lmao

    Sordo is killing me
    test
  2. Sawred

    Sawred New Member

    Joined:
    Sep 25, 2001
    Messages:
    3,673
    test
  3. Troy

    Troy New Member

    Joined:
    Jul 15, 2003
    Messages:
    832
    i'd love to see a chargers come back, not that i give a fuck if they win, just be fun to watch... doubt it'll happen.
    test
  4. As Seen On Tv

    As Seen On Tv New Member

    Joined:
    Nov 28, 2002
    Messages:
    46,192
    colts would be destroyin the steelers right now

    just like we did in the regular season[funny]
    test
  5. C-Money

    C-Money New Member

    Joined:
    Dec 13, 2005
    Messages:
    31,206
    soooooooooooo fucking close
    test
  6. test
  7. TheWarchief

    TheWarchief Well-Known Member

    Joined:
    Nov 15, 2004
    Messages:
    12,061
    fuck five dollar footlong commercials
    test
  8. Messiah

    Messiah Guest

    where they at right now?


    oh


    thats right



    shut the hell up
    test
  9. C-Money

    C-Money New Member

    Joined:
    Dec 13, 2005
    Messages:
    31,206
    parrrrrrrrrrrrrrrrrkerrrrrrrrrrrrr
    test
  10. Messiah

    Messiah Guest

    Parker is that dude
    test
  11. As Seen On Tv

    As Seen On Tv New Member

    Joined:
    Nov 28, 2002
    Messages:
    46,192
    lmao@ how u all mad n shit[funny]

    and im all unmarried n shit[funny]
    test
  12. -GZ-

    -GZ- Posts Unfunny Pics

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    32,166
    no.
    test
  13. Messiah

    Messiah Guest

    i would say its been a good game


    but it'd be a lie. so i guess i'd just say good 1st quarter
    test
  14. C-Money

    C-Money New Member

    Joined:
    Dec 13, 2005
    Messages:
    31,206
    Parkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    test
  15. Messiah

    Messiah Guest

    Parkerrrrrrrrrrrr


    Willie somehow ascended to Super Saiyan 4. This whole season he been hurt and not running how he normally does, now he's on a whole new level
    test
  16. Messiah

    Messiah Guest

    anyone notice that all the people who was hatin in the beginning is no longer in this thread?


    why yall runnin?


    lmfao
    test
  17. As Seen On Tv

    As Seen On Tv New Member

    Joined:
    Nov 28, 2002
    Messages:
    46,192
    im glad the steelers won cuz the chargers had no reason in beatin the colts last week

    now on to the ravens

    that nigga ray lewis gon have Rothlesburger on his ass like [wow]
    test
  18. C-Money

    C-Money New Member

    Joined:
    Dec 13, 2005
    Messages:
    31,206
    LMMFAO

    Them dudes Forest Gumped out of here and shit

    roflmao

    running like AVI delivering pizza late
    test
  19. Sawred

    Sawred New Member

    Joined:
    Sep 25, 2001
    Messages:
    3,673
    mess check ya pm
    test
  20. test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)