Carolina Panthers Should Draft Either Fairley or Patterson

Discussion in 'Sports Central' started by Ignorant, Mar 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BBW or GTFO

    BBW or GTFO New Member

    Joined:
    Nov 11, 2010
    Messages:
    4,814
    ignorant is just an uncle tom on his dick
    test
  2. Ignorant

    Ignorant Village Idiot

    Joined:
    May 31, 2004
    Messages:
    17,755
    Bitch, I bet you 10 bucks that Gabbert will have an ass-cheeks worse pro season than Clausen's rookie year.

    You're just a Carolina-hater.
    test
  3. BBW or GTFO

    BBW or GTFO New Member

    Joined:
    Nov 11, 2010
    Messages:
    4,814
    no im not i just dont think you know shit about sports


    and if the panthers get cam newton i wont be forced to hate them so much


    they are the most regular boring team to watch nothing is cool about them and never has been
    test
  4. Ignorant

    Ignorant Village Idiot

    Joined:
    May 31, 2004
    Messages:
    17,755
    Homosexual, we play in the best division in football... the NFC South... the NFC North ain't been shit since the '80s and early '90s... every year we switch division champions... Carolina has been division champs at least 3 times in our 15 year history... that's pretty damn efficient.

    You can't compare us to teams that have been in the league 60+ years douchebag... you gotta compare us to the Jaguars and such.

    And we're still light years ahead of them.

    You still haven't acknowledge the fact that Carolina has been better than Washington over the last 15 years.

    I know plenty about sports... more than your sister has fucked midgets.

    I've been watching the NFL since the '80s when Tony Dorsett played with the Cowboys and ran that 99 yard TD run.
    test
  5. BBW or GTFO

    BBW or GTFO New Member

    Joined:
    Nov 11, 2010
    Messages:
    4,814
    i dont have a sister and i know more about football regardless


    the panthers are the least cared about team in the nfl


    we can live without them imo...the bears invented the NFL so to speak


    you dont even know what college tony dorsett went to why you stunting?
    test
  6. Ignorant

    Ignorant Village Idiot

    Joined:
    May 31, 2004
    Messages:
    17,755
    Pittsburgh, nigga... the same college as Larry Fitzgerald.

    The Bears are doormats right now... quit living in the glory years.
    test
  7. BBW or GTFO

    BBW or GTFO New Member

    Joined:
    Nov 11, 2010
    Messages:
    4,814
    we were one game from the superbowl

    your best player in this history of your franchise just came here to finish his career :funny:


    peppers will be remembered as a bear hahahaahahhahaha
    test
  8. Ignorant

    Ignorant Village Idiot

    Joined:
    May 31, 2004
    Messages:
    17,755
    Sam Mills, yo... Peppers never lived up to his potential... he shoulda been a 20 sack a year nigga... or at least 15.

    And fuck any lineman who can't play different defenses... like Albert Haynesworth... what kinda shit is that?

    You're a chess piece... play what the coach designs.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)