"can't be beat" from upcomin' ep...leave linx fava will b returned..mos def...

Discussion in 'Post Ya Audios & Videos Here! - feedback forum' started by black Panther, Aug 29, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. black Panther

    black Panther New Member

    Joined:
    Oct 24, 2000
    Messages:
    1,470
    test
  2. black Panther

    black Panther New Member

    Joined:
    Oct 24, 2000
    Messages:
    1,470
    test
  3. killa_bone

    killa_bone New Member

    Joined:
    Dec 21, 2002
    Messages:
    900
    test
  4. black Panther

    black Panther New Member

    Joined:
    Oct 24, 2000
    Messages:
    1,470
    quirky? what's that mean? never heard that one b4........didn't really give me much feedback yo...
    test
  5. illogikul

    illogikul Dirty South Legend

    Joined:
    Feb 2, 2002
    Messages:
    378
    the beat is fire and i'm loving the sample..i was expecting some more serious jay-z type shit but you pulled it off though, flow is nice lyrics is cool, shit is madd catchy though nothing really wrong with it to me it is what it is, keep up the good work though you finna be some hot shit
    test
  6. BI0NIC

    BI0NIC WBM

    Joined:
    Aug 20, 2005
    Messages:
    16
    very unique flow.. turn up the vocals and that shit will be BOMB..
    test
  7. 6th_plague

    6th_plague More then meets the eye

    Joined:
    Jul 29, 2001
    Messages:
    26,399
    listening

    1st off i love the way the beat comes in..thats is old school haha...this beat is nice...ya flow is different..and the multi and wordplay is FIYAH..kinda reminds me of old eminem the way he used to rap or masta ace...man how much for that beat? hahah i want that shit man..the chorus is nice..this is one of the best i've heard in a while..like its mad different and i was really bump this..3rd verse u mention eminem lol..real nice man..9.5/10

    return the love
    http://board.rapmusic.com/showthread.php?t=922438
    test
  8. Neruk

    Neruk Runky Runky

    Joined:
    Jun 29, 2003
    Messages:
    995
    this is really nice, im diggen the beat and the flow. quality is really nice, i think the levels actually sound good, dont think the vocs need to be louder.. 2nd verse you kinda of remind me of Kanye. much props on this, shits hot

    thanks for the feed on my track, keep makin them bangers
    test
  9. V.I.K

    V.I.K The Feedback Returner

    Joined:
    Apr 13, 2002
    Messages:
    480
    Who did this beat? They get respect for real...

    Im feelin the flow, unique most definitely... Haha, had me laughin on a few of these bars... Nice doubles too, with adlibs as well, they definitely add to the song. This is pretty tight... Hook is well done as well, i like it...Definitely got emotion on the mic as well. Im feelin this man... Yea man, PM me, i dont really use my AIM much, but i always check this site out. So if u ever got an idea for a collaboration, definitely get at me. Keep doin the damn thing man. This was a well did up track. 1
    test
  10. black Panther

    black Panther New Member

    Joined:
    Oct 24, 2000
    Messages:
    1,470
    werddup...i did the beat yo...thanx for lissenin'
    test
  11. Tech Tonic

    Tech Tonic The Enigma Of HipHop

    Joined:
    Feb 29, 2004
    Messages:
    219
    listenin

    beat is great
    flow is quirky. you sound like ray cash..its catchy its kinda funny
    lyrics- great i love the multis and wordplay
    presence was good
    delivery was nice

    this was a dope track cuzo keep droppin
    test
  12. black Panther

    black Panther New Member

    Joined:
    Oct 24, 2000
    Messages:
    1,470
    werd thanx for lissenin' yo...preciate the feedback
    test
  13. TOOBxSOCKS

    TOOBxSOCKS Code of the Samurai

    Joined:
    Jul 17, 2005
    Messages:
    261
    tryin to return the feed man...but i just clicked the lo-fi link and it said some shit like "link not found, the link may be outdateD"...or something along those lines....ima check back later...
    test
  14. Paragraaaf

    Paragraaaf New Member

    Joined:
    Nov 5, 2004
    Messages:
    620
    listenin

    beat is kinda weird...feelin it tho...hahaha @ u clearin ya throat...u sound kinda like eminem no offense...not voice but style wise kinda...lyrics are kinda nice...flow is on...delivery is straight...chorus is funny...i dunno, u sound a little too much like eminem, delivery and style wise for me to enjoy...but not a bad drop
    test
  15. black Panther

    black Panther New Member

    Joined:
    Oct 24, 2000
    Messages:
    1,470
    i don't think i sound like eminem ANY-WISE, but i've heard that b4....thanx for lissenin' tho...
    test
  16. Graphx

    Graphx Word? Word!

    Joined:
    Dec 7, 2003
    Messages:
    4,039
    ^^you do sound like Eminem, matta fact when u come in on the second verse one could mistake you for a young Eminem...but this shit is hilarious, lol word up shit got me baggin up...beat is flames...hook is decent...

    this shit is hot, the flow is nice, lyrics got me crackin up...good shit dawg

    Show me love
    http://board.rapmusic.com/showthread.php?p=12550097#post12550097
    test
  17. black Panther

    black Panther New Member

    Joined:
    Oct 24, 2000
    Messages:
    1,470
    i'm a hit those linx up lata on tonite

    thanx for lissenin'
    test
  18. S. Gatsby

    S. Gatsby Who Da Fuck Axed U?

    Joined:
    Dec 4, 2004
    Messages:
    1,482
    Production was alright, nothing special..

    Quality was cool, vocals were clear .. I'm digging your flow and delivery .. Very different and something I can enjoy .. Mic presence was felt .. Animated type emotion .. Content is nice .. I'm feeling the lines, didn't really hear anything played.. Good shit .. Chorus was cool, Plain chorus but I liked the whole "I'm an asshole" shit .. Content just goes in random directions during the course of the song, but not bad .. All in all, This is a nice joint .. Fun joint .. Good listen .. Keep it up..

    Return Love
    http://board.rapmusic.com/showthread.php?t=923025
    test
  19. black Panther

    black Panther New Member

    Joined:
    Oct 24, 2000
    Messages:
    1,470
    werddp...thanx for lissenin'...gettin' at them linx now
    test
  20. black Panther

    black Panther New Member

    Joined:
    Oct 24, 2000
    Messages:
    1,470
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)