Can we ban niggaplz aka fluentnigganese aka coochiecannibal aka howniceofu2die etc

Discussion in 'Overtime: Off-Topic Discussion' started by niggaplz, Jul 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. niggaplz

    niggaplz New Member

    Joined:
    Jun 29, 2011
    Messages:
    741
    Bitch, wtf I tell you about posting with a mouthful of my dick?

    Don't make me suck my kids out your asshole and spit em in your eye, faggot.

    Now log-out & get back to squeezing your ass muscles my magnificent dick til it's smothered in booty glaze while I grab the dresser for traction and thrust mightily into your musky mud pitt, you anal freak.

    *twists nipples & licks Craig's earlobe*
    test
  2. niggaplz

    niggaplz New Member

    Joined:
    Jun 29, 2011
    Messages:
    741
    You mad cuz I pulled out and shoved my dick down your throat right when you was about to buss?

    Get over it, boo.

    I control you, whore. You are my avatar.
    test
  3. niggaplz

    niggaplz New Member

    Joined:
    Jun 29, 2011
    Messages:
    741
    Sorry it's so jumbled, but I feel the full story should be told.
    test
  4. Dr. Sinister

    Dr. Sinister The God of Tits and Wine

    Joined:
    Dec 6, 2010
    Messages:
    2,169
    [​IMG]

    Scrotie McBoogerballs ghostwrote.
    test
  5. Deathscythe

    Deathscythe 215

    Joined:
    Dec 8, 2010
    Messages:
    1,097
    does this mean Craig is staying? if so, i approve this thread.
    test
  6. Orangez

    Orangez V.I.P. Member

    Joined:
    Apr 15, 2011
    Messages:
    1,047
    test
  7. teacozy

    teacozy New Member

    Joined:
    Jul 20, 2010
    Messages:
    10,740
    he's much better/more consistent as "niggaplz" than the other fail accounts. If he's bothering you, just PM a mod, b. this isn't the way to go about it
    test
  8. drewthetruth

    drewthetruth ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    Joined:
    Apr 16, 2010
    Messages:
    15,017
    boo this man!
    test
  9. teacozy

    teacozy New Member

    Joined:
    Jul 20, 2010
    Messages:
    10,740
    I mean, he's gotta do that tryhard prose somewhere, pappaz. just put him on block. I'll holla.
    test
  10. seattlebattle12

    seattlebattle12 aka lil ill & dagawd100

    Joined:
    Jun 11, 2010
    Messages:
    4,660
    lol tbh dude is a half decent poster nowadays. i see people laughing at his jokes all the time
    test
  11. niggaplz

    niggaplz New Member

    Joined:
    Jun 29, 2011
    Messages:
    741
    What?

    I'm not worthy of a "fluentnigganese 2.0" tag?

    SMH

    Y'all a buncha bitches who do bad business.

    PS They weren't fails. It was chain of evolution (no Sketch Menace).
    test
  12. niggaplz

    niggaplz New Member

    Joined:
    Jun 29, 2011
    Messages:
    741
    You like that dirty talk, boo.

    Otherwise your anal chamber wouldn't contract on my cum drenched dick every time I whisper in your ear how badly I wanna rape a camel in front of you while you finger your phat pussy and gargle a rhino's rectum juice.

    Now stfu & suck my kids off my thickly veined dick while I 69 you and plunge my tongue into your tight asshole and suck the lining of your ass raw.
    test
  13. BasedDIGLETT

    BasedDIGLETT KINGLETT

    Joined:
    Apr 18, 2011
    Messages:
    3,002
    test
  14. niggaplz

    niggaplz New Member

    Joined:
    Jun 29, 2011
    Messages:
    741
    LOL @ try hard.

    Nigga, being an awful poster comes naturally to me.
    test
  15. niggaplz

    niggaplz New Member

    Joined:
    Jun 29, 2011
    Messages:
    741
    Raped.

    I mean, repped.
    test
  16. niggaplz

    niggaplz New Member

    Joined:
    Jun 29, 2011
    Messages:
    741
    Calm down, sonny.

    There's plenty of dick to go around.

    You just sit in the corner and work this ice cream scoop in and out of your bootyhole to prep for my magnificent dick to invade it.

    Now pop that pussy for me, baby.
    test
  17. teacozy

    teacozy New Member

    Joined:
    Jul 20, 2010
    Messages:
    10,740
    nah. you've been funny as fuck on this account. just not on Craig's wall.
    test
  18. drewthetruth

    drewthetruth ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    Joined:
    Apr 16, 2010
    Messages:
    15,017
    just leave already faggot

    :scared:
    test
  19. niggaplz

    niggaplz New Member

    Joined:
    Jun 29, 2011
    Messages:
    741
    Craig basically begs me to shit on his wall.

    Notice I've never initiated any of our conversations.
    test
  20. niggaplz

    niggaplz New Member

    Joined:
    Jun 29, 2011
    Messages:
    741
    Or what?

    You gonna start dicking my dick with some dickly dickling that makes your dicktion dicktate how often your dicklingus starts acting on it's dickcidal dicktentions?

    Dick.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)