calling out BLooDSHoTT

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by STRATA G, Nov 6, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. STRATA G

    STRATA G Sore loser wit no bruises

    Joined:
    Aug 19, 2000
    Messages:
    297
    just cause

    STRAT
    test
  2. SALVDOR

    SALVDOR Delyreeuz Owns Me

    Joined:
    Nov 11, 2000
    Messages:
    32,346
    u still rap?
    test
  3. Syn 6

    Syn 6 back off hiatus

    Joined:
    Oct 9, 2003
    Messages:
    8,231
    Crib: not a rookie

    lol wtf
    test
  4. STRATA G

    STRATA G Sore loser wit no bruises

    Joined:
    Aug 19, 2000
    Messages:
    297
    yeah its been a while....peace

    i want this kid cause he's soooo gassed.

    strat
    test
  5. SALVDOR

    SALVDOR Delyreeuz Owns Me

    Joined:
    Nov 11, 2000
    Messages:
    32,346
    word


    he seems type humble to me.. wheneva him & i talk
    test
  6. TraGiC

    TraGiC Recognize Real

    Joined:
    Apr 30, 1999
    Messages:
    21,671
    sup strat

    hit me up sometime
    test
  7. hah, it's strat.
    test
  8. A.V.I.

    A.V.I. Well-Known Member

    Joined:
    Sep 20, 2004
    Messages:
    28,193
    sup strat...remember avi?
    test
  9. Sick-Sense

    Sick-Sense the muthafin ruggratt!

    Joined:
    Dec 9, 2001
    Messages:
    7,510
    oh sht, the boy is back. lol

    i had a couple old verses from you that never got mixed up.


    old aim - inyophaceblah lol
    test
  10. EmceeGoddess

    EmceeGoddess Disgruntled Man

    Joined:
    Oct 4, 2003
    Messages:
    35,656
    supa sick from rc?
    test
  11. STRATA G

    STRATA G Sore loser wit no bruises

    Joined:
    Aug 19, 2000
    Messages:
    297
    the one and only. aim = burdenofamazing

    strat
    test
  12. Arkon

    Arkon ''Ozone check ya PMs''

    Joined:
    Jul 5, 2003
    Messages:
    33,666
    ^^where you from?
    test
  13. RhYMerAT0R

    RhYMerAT0R New Member

    Joined:
    Apr 8, 2002
    Messages:
    8,300
    B SHoTT is taking a dump right now
    test
  14. BLooDSHoTT

    BLooDSHoTT R.I.P. Point Game

    Joined:
    Apr 27, 2003
    Messages:
    12,085
    test
  15. EmceeGoddess

    EmceeGoddess Disgruntled Man

    Joined:
    Oct 4, 2003
    Messages:
    35,656
    strat would fuckin destroy you.
    test
  16. BLooDSHoTT

    BLooDSHoTT R.I.P. Point Game

    Joined:
    Apr 27, 2003
    Messages:
    12,085
    hes wack your wack ..

    thats all needed to know ..

    Yes i will battle to destroy this ego you developed & i guess missed out to stop it earlier
    test
  17. LaWlEssMc

    LaWlEssMc ......

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    6,246
    why does he change his beat every 3 bars
    test
  18. rez0nate

    rez0nate New Member

    Joined:
    May 1, 2003
    Messages:
    1,398
    Hi STRAT...
    test
  19. Cire

    Cire The Peoples Champion

    Joined:
    Sep 18, 1999
    Messages:
    40,195
    yeah, i havent said anything cuz it aint in my nature but hes unbelievably gassed and horrid. And when you call em gassed and horrid he'll use his age as a crutch then proceed to Call you gassed and horrid. He seriously thinks hes better than ill chris. I aint no jockey or fan but i just find it funny. Because hes clearly not.
    test
  20. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824

    lmaoooo
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)