Bulls on a 5-0 run right now...

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Sin Skywalker, Nov 18, 2013.

  1. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    But D. Rose so soft and the Bulls not doing nothing this year. :scared:


    Bulls >>>
    test
  2. Xzample

    Xzample ....

    Joined:
    Jan 21, 2003
    Messages:
    6,568
    Whoever said that should be banned from sports threads. Bulls are top 3 seed in the East with or without Rose this season.

    Rose had one decent game so far.
    test
  3. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    His shot still ain't shit right now but at least he's limiting turnovers and making good decisions. I like how he ENDED the game tonight. With those two field goals and that dish to Deng for the 3.

    It's kinda like he said in the post game locker room interview though as long as they getting W's he ain't worried about his stat line or points.
    test
  4. Xzample

    Xzample ....

    Joined:
    Jan 21, 2003
    Messages:
    6,568
    All I'm saying is wait until he's completely back, they're gonna be great. They are definitely a contender. I like the Pacers a little more but who knows.
    • +Rep +Rep x 1
    test
  5. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    I agree. I was hearing alot of "Rose is soft" "He'll never be the player he was" ect ect.

    I'm like give them at least 10-20 games to get back to form. :funny:

    And yeah obviously I'm biased towards the Bulls but the Pacers have been BALLIN' man.
    test
  6. Xzample

    Xzample ....

    Joined:
    Jan 21, 2003
    Messages:
    6,568
    Gonna be crazy. I'd like to see either the Pacers or the Bulls knock off the Heat for sure.

    I'm a Pistons fan, so as long as we have B.Jennings starting at p.g. I have to observe greatness from afar.
    test
  7. RalphisRoofis

    RalphisRoofis Member

    Joined:
    Mar 24, 2006
    Messages:
    97
    Deng has been great....we ganna have to pay him next year, i cant see this team without him...
    test
  8. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    Only way we could compete without him is if we get another great scorer who can create their own shot to play alongside Rose.

    Deng is a warrior though man. Plays crazy minutes all the time. Plays through injuries. Always plays lockdown D (especially on guys like Lebron), ect. Definitely a big Deng fan.
    test
  9. Vulgar

    Vulgar 80s baby

    Joined:
    Mar 8, 2004
    Messages:
    9,907
    Rose will forever be a soft bitch. For sittin on the bench healthy when his team needed him.

    Cigar Life on Tapatalk 2
    test
  10. trilliam cakespeare

    trilliam cakespeare Awful Poster, Ok Tag Mak...Awww, Fuck

    Joined:
    Jul 7, 2013
    Messages:
    789
    OMFG! 5 game winning streak in the first part of an 82 game season! Someone call Commissioner Stern & have him draft a letter to Miami & the rest of the league letting them know their services are no longer needed, as clearly the new champs (lead by the return of the prodigal daughter) have arrived!
    test
  11. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    He ain't feel healthy though bro.
    test
  12. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    You mad.
    test
  13. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,021
    test
  14. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    They got one loss now.

    :hoffagrin:
    test
  15. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,021
    so what you're saying is that they will win 90% of their games? got it.
    test
  16. Vulgar

    Vulgar 80s baby

    Joined:
    Mar 8, 2004
    Messages:
    9,907
    Some of these guys play banged up and hurting all season. He's a bitch ass nigga. It was the playoffs bruh.

    Cigar Life on Tapatalk 2
    test
  17. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    And he felt if he would'a came back during the play-offs he would'a fucked up the team chemistry and not been 100%. You think the play-offs is the time for somebody who been sitting all season to get back in rhythm and acclimated to the team again? If he would'a went back at that time they would'a looked worse then how they looked in the first few games of the season this year. He was doing what he thought was best for himself and the team.

    But everybody on here professional athletes or sports medical staff so y'all know what's best. :funny:
    test
  18. trilliam cakespeare

    trilliam cakespeare Awful Poster, Ok Tag Mak...Awww, Fuck

    Joined:
    Jul 7, 2013
    Messages:
    789
    No, I'm sarcastic.
    [​IMG]
    test
  19. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    You so mad you resorted to the you mad gif on somebody who ain't mad.

    trill too mad.
    test
  20. Vulgar

    Vulgar 80s baby

    Joined:
    Mar 8, 2004
    Messages:
    9,907
    He has no heart. Laugh all you want you only got on a cape cause he's a Bull. DEAD@fuck up the chemistry. You think Kobe would have done that faggot shit? The boy got honey in his veins.

    Cigar Life on Tapatalk 2
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)