BOLA4 Discussion (No Spoilers)

Discussion in 'Battle Video Archives' started by chrishansen, Feb 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mdk

    mdk i dump and i sprout

    Joined:
    Aug 8, 2000
    Messages:
    19,930
    yes ghambit, black chink faggot.

    can you post the whole setup and shit
    test
  2. JobOne

    JobOne Man of the Hour

    Joined:
    Jul 7, 2009
    Messages:
    10,358
    You're Mantix? Nah, I don't think we met. You had a dope battle though. Don't want to say too much to give away anything but it should be some good footage.
    test
  3. followsmack

    followsmack New Member

    Joined:
    Dec 15, 2010
    Messages:
    578
    thank you for that recap
    test
  4. followsmack

    followsmack New Member

    Joined:
    Dec 15, 2010
    Messages:
    578
    this is true
    test
  5. Met-A-Forikal

    Met-A-Forikal Time, cunt!

    Joined:
    May 4, 2002
    Messages:
    7,723
    This event sounds dope as hell. That's really impressive, considering that it was almost a disaster leading up to it.
    test
  6. AGENTSPITS

    AGENTSPITS Got A BJ From AVA DEVINE!

    Joined:
    May 4, 2002
    Messages:
    15,030
    [youtube]JZB-HtHh-Vk[/youtube]

    "BOLA, Fuck DNA he backed out" - Lush One

    hahaha
    test
  7. goirish10

    goirish10 Well-Known Member

    Joined:
    Sep 5, 2009
    Messages:
    1,559
    so it begins
    test
  8. Absyrd

    Absyrd Active Member

    Joined:
    Nov 8, 2005
    Messages:
    1,620
    the event over all was very dope hella kats in the house me vs ek was def great i loved the vibe of the outside with everyone around me

    ek brought it i had bars should be a good look for both of us

    ab
    test
  9. DocOctopus

    DocOctopus STFU and Listen

    Joined:
    Oct 13, 2009
    Messages:
    1,440
    wow lush really? unprofessional as hell bro.
    test
  10. AGENTSPITS

    AGENTSPITS Got A BJ From AVA DEVINE!

    Joined:
    May 4, 2002
    Messages:
    15,030
    test
  11. krayziebone1999

    krayziebone1999 Well-Known Member

    Joined:
    Sep 20, 2010
    Messages:
    1,027
    were all the battles on stage?
    test
  12. mdk

    mdk i dump and i sprout

    Joined:
    Aug 8, 2000
    Messages:
    19,930
    thank you sir. i am looking forward to that footage because if it looks anything like what it felt like onstage, a few of those judges are gonna have some 'splainin to do

    also i saw some people taking cell phone videos of the absyrd vs eh, ghambit vs monk, and 360/rone OT

    anyone wanna share?
    test
  13. Ghambit

    Ghambit Member

    Joined:
    Apr 26, 2009
    Messages:
    650
    "I'm a fat kid, you wack bitch/ so let me make an analogy that fits/ I'm filet mignon, you're a ham cheese sandwich/ you fuckin cat meat havin, black chink faggot..."

    I didn't know if it would work or not cause there were a lot of Asians there. Fuck it. haha
    test
  14. mdk

    mdk i dump and i sprout

    Joined:
    Aug 8, 2000
    Messages:
    19,930
    that was funny man, i enjoyed your battle. i wanna batle in the next GSB event i think. did u see my battle with cutter?
    test
  15. Ghambit

    Ghambit Member

    Joined:
    Apr 26, 2009
    Messages:
    650
    I got there for the end of it. Ya i'd definitely be interested in having you at the next GSB.

    Thanks BTW fam
    test
  16. FiligraNn

    FiligraNn Word Up! (Montreal)

    Joined:
    Dec 14, 2004
    Messages:
    708
    was the BOLA event done on a stage ala URL/last GTEC?
    test
  17. seansss

    seansss Bath Salt Heaven

    Joined:
    Nov 5, 2009
    Messages:
    1,291
    i'm fucking excited to see the footage

    really hoping some ciphers etc were caught on tape

    and murs x paid dues x grindtime is a dope collab

    i really like the 3rd round over beat idea

    oh and kurupt in a written battle format would be sick
    test
  18. mdk

    mdk i dump and i sprout

    Joined:
    Aug 8, 2000
    Messages:
    19,930
    yes it was on a stage with like 400 people in the crowd

    one camera tho
    test
  19. thewangbot

    thewangbot Member

    Joined:
    Jan 23, 2011
    Messages:
    229
    Anyone know when the footage is gonna get uploaded
    test
  20. Rone

    Rone New Member

    Joined:
    Dec 13, 2007
    Messages:
    791
    that was definitely the most fun i ever had battling..360 is so good so funny


    the crowd was soo good too...i didnt like the idea of a stage cause i prefer the in-amongst-the-people vibe but the crowd was just really into it and attentive to everything that was being said even the intricate in between ones that i didnt necessarily anticipate to get the reaction...we wanted to do the OT right there but there wasnt time at the venue but we did that shit as the very last battle outside the after party..i dont really remember how i did i just remember it being funny i was just retarded by then...
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)