Big moose, confirm or deny u filed charges on Mookie tonight

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by callmemOta, Oct 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,129
    Man what's up with y'all living in these hick ass towns
    test
  2. Infinite520

    Infinite520 Y! Records Rookie

    Joined:
    Jun 16, 2001
    Messages:
    3,892
    wow this is real
    test
  3. BigMooseHoe

    BigMooseHoe Well-Known Member

    Joined:
    Mar 16, 2011
    Messages:
    3,988
    lmaooo


    nobody scared of little damon
    test
  4. BigMooseHoe

    BigMooseHoe Well-Known Member

    Joined:
    Mar 16, 2011
    Messages:
    3,988
    hows ur child btw?
    test
  5. BigMooseHoe

    BigMooseHoe Well-Known Member

    Joined:
    Mar 16, 2011
    Messages:
    3,988
    does it exist or did u abandon it?
    test
  6. BigMooseHoe

    BigMooseHoe Well-Known Member

    Joined:
    Mar 16, 2011
    Messages:
    3,988
    i'll be performing @ 211 tomorrow night btw

    come holla
    test
  7. Smouble ML

    Smouble ML 90% In NFL Playoff Predictions

    Joined:
    Jul 12, 2000
    Messages:
    35,438
    Eli got a bye week?
    test
  8. 7thHorseMen

    7thHorseMen New Member

    Joined:
    Feb 13, 2001
    Messages:
    7,508
    When RM gets real...
    test
  9. BigMooseHoe

    BigMooseHoe Well-Known Member

    Joined:
    Mar 16, 2011
    Messages:
    3,988
    i pray damon siler shows his face tonight

    i'll let my girl beat his lil ass tbh
    test
  10. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,129
    Moods bout to take another l man


    You got ya windows fixed yet?
    test
  11. BigMooseHoe

    BigMooseHoe Well-Known Member

    Joined:
    Mar 16, 2011
    Messages:
    3,988
    your whole life is an L

    you short

    you ugly

    you poor

    u live in detroit

    u a rapist

    u got punked by myke sean

    u claim u can dunk

    u prolly got all types of vd

    u have no prospects in life lil niglet


    i pity u


    im out tho

    i got a show to do
    test
  12. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,129
    I'm
    Poor but u went to make a statement over a 190 dollars of damages on a old ass Taurus?

    Really now?


    U a rat and u broke as hell and ugly and soft as warm apple pie
    test
  13. -MV-

    -MV- Banned

    Joined:
    Dec 7, 2008
    Messages:
    18,194
    ^ lmaoo @ how part of that rhymed
    test
  14. A.V.I.

    A.V.I. Well-Known Member

    Joined:
    Sep 20, 2004
    Messages:
    28,193
    moist already got ripped at his last cafe performance in front of 5 people and mota made the entire crowd shit on him

    Now that hes a certified rat he thinks its gonna help him?

    Its gonna take him a year of snitch shows at dunkin donuts just to fix his mamas car, she should kick him out

    im gonna call every starbucks hes about to perform at to make sure they know big moist is a rat

    mookie destroyed dude lmao
    test
  15. A.V.I.

    A.V.I. Well-Known Member

    Joined:
    Sep 20, 2004
    Messages:
    28,193
    If anyone has dj unks email forward to me i dont feel like looking for it, im gonna put his rat story out there, and have them talk to mook if need be

    cant let some snitch get away with it

    dude snitched over 2 days pay, now hes a rat for life lmaooooooooooo
    test
  16. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    time for this to go to hos
    test
  17. Jak D Ripherbs

    Jak D Ripherbs Well-Known Member

    Joined:
    Aug 22, 2011
    Messages:
    5,965
    time for you to grow up and stop tryna fit in on msg boards
    test
  18. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    how come the niggas on iignore want the most attention?


    do u wanna suck my dick? u actin like a ex bitch.
    test
  19. Jak D Ripherbs

    Jak D Ripherbs Well-Known Member

    Joined:
    Aug 22, 2011
    Messages:
    5,965
    come thru fuck ass nigga ahaha
    test
  20. Screech

    Screech I came, I saw, I conquere

    Joined:
    Aug 25, 2006
    Messages:
    28,210
    Dudes on here been getting bodied left and right I got a lot of reading up to do


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)