Best Diss Lines...

Discussion in 'Hip-Hop Central' started by bigcfk24, Nov 6, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fire Cracka

    Fire Cracka New Member

    Joined:
    May 14, 2005
    Messages:
    5,437

    [funny] @ how straight forward you are.
    test
  2. Imperial1

    Imperial1 For pressed ones only

    Joined:
    Oct 15, 2004
    Messages:
    2,670
    :))

    Imperial1
    test
  3. OVOXO

    OVOXO Well-Known Member

    Joined:
    May 6, 2003
    Messages:
    5,048
    hoe.
    test
  4. Imperial1

    Imperial1 For pressed ones only

    Joined:
    Oct 15, 2004
    Messages:
    2,670
    Herm.

    Imperial1
    test
  5. Detroit_AllDay

    Detroit_AllDay New Member

    Joined:
    Jun 10, 2005
    Messages:
    574
    HAHAHAHAHA.........BUT ANYWAYS............

    "I AINT GOTTA ACT HARD/i'M UNDER 21 WITTA BLACK CARD"-bOW wOW...........HE SHITTIN ON U,YO PARENTS AND THEY PARENTS CREDIT BITCHES FACE THAT SHIT
    test
  6. Fire Cracka

    Fire Cracka New Member

    Joined:
    May 14, 2005
    Messages:
    5,437

    Yeah, I'mma rob that fucker.
    test
  7. bigcfk24

    bigcfk24 New Member

    Joined:
    Jan 15, 2004
    Messages:
    8,248
    yeeeaaaa girl

    show me them titties
    test
  8. N-TeLLigeNt

    N-TeLLigeNt aka Novill Da Truth

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    990
    I cant front......first time i heard taht line a damn near came on myself.
    test
  9. Imperial1

    Imperial1 For pressed ones only

    Joined:
    Oct 15, 2004
    Messages:
    2,670
    That'll be a huned bucks before I drop a nipple. :wink:

    Imperial1
    test
  10. Winkz3000

    Winkz3000 Real Talk

    Joined:
    Feb 19, 2002
    Messages:
    2,167
    "I'ma G-Unit Toy Soldier, On Sesame Street doin' Vocie-Overs"

    "I use another 16 to tell you who you not/
    U ain't 50 Cent he went out like a gangster/ U went out witt Vivica 3 months after wanksta"


    "When Suge had you you was stranded on tha Row/ Juve left you for dead and went back to tha N.O./ Fifty felt you on the tour bus and felt ya lil flow/ then he made you temporary replacement for Yayo, You A BITCH/ and thats hard to swallow/ then you got robbed for ya spinnin' chain in Chicago/ I called my niggga JoJO to get it back he had tha shit in his hands and you ain't have tha ten stacks picture that"


    -300 Bars N runnin'- Game
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)