Beats me, but I'm posting it anyways.

Discussion in 'Smack Down!' started by Wird of Pley, Dec 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wird of Pley

    Wird of Pley I Slice My Own Ham

    Joined:
    Jul 20, 2000
    Messages:
    31,783
    WirdofPley: hi
    Hibe Thinks: hi
    Hibe Thinks: Yo
    WirdofPley: what
    Hibe Thinks: Go Vote On Dzk's Battle
    Hibe Thinks: Vote For Dzk
    WirdofPley: Not happening
    Hibe Thinks: Why
    WirdofPley: Because I hope he loses? lol wtf
    Hibe Thinks: ahhahahaha
    WirdofPley: DONT aim for dzk
    WirdofPley: fuckin prick
    Hibe Thinks: A One Year Xbox Live Membership Is On The Line
    WirdofPley: I guess posting this convo wouldnt help matters
    Hibe Thinks: It Wouldnt Help Matters At All
    Hibe Thinks: An By Matters
    Hibe Thinks: I Mean Ur Fucking Face
    test
  2. Skrybe SK

    Skrybe SK Guest

    hibe is the aim boss...he's like bullseye out the comics and shit...lol
    test
  3. Wird of Pley

    Wird of Pley I Slice My Own Ham

    Joined:
    Jul 20, 2000
    Messages:
    31,783
    lol@"enginear1" and "complexny" being the last people who voted for DZK, enginears not online and complex is one of Hibes buddy bud buds. Hibe prolly voted on engis name either way he got his buds to vote for dzkaroo.

    I really wanted to stay out of the Dzk battle but Enef might be getting buttraped right now.

    Hibe Thinks: Actually
    Hibe Thinks: Jeff Told Me To Do It, Dzks Been Signed To Def Jam lmao
    Hibe Thinks: Its Promotion
    alBoRlaNDiSCrazY: u couldnt say no to jeff?>
    Hibe Thinks: Not With 100 Dollars On The Line

    Super intriguing plot twist? Perhaps Jeffrey playing up the tournament for extra Dzk site hits or Hibe backpeddling?

    Either way I love hibe and his gangsta ways but I gotta post this cuz I know if this is happening now its gonna rape me later. Me no likey dat.
    test
  4. DZK

    DZK DZKonline.net

    Joined:
    May 25, 1999
    Messages:
    30,099
    hahahahahahahahahahaha

    hibe rules

    you can't even think up a better "vote for dzk" excuse than that
    test
  5. Skrybe SK

    Skrybe SK Guest

    Kennedy killed MLK under hypnosis from hibernation....hes a bad man
    test
  6. Hibernation

    Hibernation Well-Known Member

    Joined:
    May 8, 2003
    Messages:
    17,593
    WTF????

    That wasnt me yo

    DZK, get off my screen name right now. I havnt been on that name for like 2 years wtf
    test
  7. DZK

    DZK DZKonline.net

    Joined:
    May 25, 1999
    Messages:
    30,099
    dude, I'm signed to Def Jam, I do what the fuck I want to do... when I want to do it.
    test
  8. Wird of Pley

    Wird of Pley I Slice My Own Ham

    Joined:
    Jul 20, 2000
    Messages:
    31,783
    Hibe I love u but just admit it and lets move on. I know you and I know how u type. Cmon pal, it aint even a big deal.
    test
  9. [ Yung Truth ]

    [ Yung Truth ] fuck u, pay me

    Joined:
    May 13, 2004
    Messages:
    5,545
    wtf

    the idea of anybody that posts on this site "helping" jeff is fuckin nonsense

    jeff has a hummer lol
    test
  10. EmceeGoddess

    EmceeGoddess Disgruntled Man

    Joined:
    Oct 4, 2003
    Messages:
    35,656
    BuryMore MCs: *curtains open on IM window and Def Jam's #1 RILL ASS NIGGA appears*
    BuryMore MCs: what's up man?
    Sykull Says: dog do you really have to do that shit EVERY fucking time you IM me?
    BuryMore MCs: yes
    test
  11. The_K3

    The_K3 ^Secksi^

    Joined:
    Dec 30, 2005
    Messages:
    29,265
    lmao @ this shit
    test
  12. Wird of Pley

    Wird of Pley I Slice My Own Ham

    Joined:
    Jul 20, 2000
    Messages:
    31,783
    Hummers aint shit compared to jeffs other assets, hes worth millions of dollars son. Its obvious Jeff had no part in an aim ring I was just pasting that hilarious excuse.
    test
  13. Hibernation

    Hibernation Well-Known Member

    Joined:
    May 8, 2003
    Messages:
    17,593
    Come on

    We all know this is NOT my doing.
    test
  14. DZK

    DZK DZKonline.net

    Joined:
    May 25, 1999
    Messages:
    30,099
    You see, Enef? You're tearing this family apart! You stubborn bastard! You're all that is standing between Jeff and his big Def Jam promotional contract.

    OMG! WITHDRAWL!!!!
    test
  15. Wird of Pley

    Wird of Pley I Slice My Own Ham

    Joined:
    Jul 20, 2000
    Messages:
    31,783
    LMAO its funny cuz I actually love dzk because his gangsta is so high, but if Enef earned the win he deserves it.
    test
  16. EmceeGoddess

    EmceeGoddess Disgruntled Man

    Joined:
    Oct 4, 2003
    Messages:
    35,656
    im officially changing my noncounting vote to enef. basically he just came at him real hungry like. v-enef
    test
  17. Hibernation

    Hibernation Well-Known Member

    Joined:
    May 8, 2003
    Messages:
    17,593
    test
  18. [ Yung Truth ]

    [ Yung Truth ] fuck u, pay me

    Joined:
    May 13, 2004
    Messages:
    5,545
    yall niggas cant incriminate hibe hes too gully
    test
  19. Gamshooter

    Gamshooter New Member

    Joined:
    Oct 13, 2005
    Messages:
    2,169
    haha i dont know what any of this is about or anything

    but i always find it funny when people threaten other people over aim

    especialy when they dont even live in the same country, state, city, ect its fun
    test
  20. Hibernation

    Hibernation Well-Known Member

    Joined:
    May 8, 2003
    Messages:
    17,593
    PS

    To heighten your odds of winning the GRB by blatantly being the reason DZK loses it was the dumbest way of going about it. If anything, you should have stuck on our side. Cause we all know, you have no shame when it comes to cheating, youve told me before

    Thats like taking Osoma Bin Ladens gun from his hands, then reporting it on national television in hopes of you not being potentially killed by a terrorist in a future attack
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)