***battle 108mics vs linxz***

Discussion in 'Cypher' started by Sir Bustalot, Jul 13, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sir Bustalot

    Sir Bustalot I am Jesus

    Joined:
    Feb 3, 2002
    Messages:
    55,613
    10-16 lines

    first to five votes wins

    explain your votes or they will not count

    verses due sunday at 12 midnight.....you post late you forfeit.
    test
  2. ay son you know I don't hesitate
    it's on soon as I jump on the breaks
    hit you like a punch aimed at your face
    rhymes are a terrible thing to waste
    you post in HHC so I know you got no taste
    in music I'm ruthless you get bruised quick
    straight out of western massachusetts
    escape from weak minds of the foolish
    I knew it was true when I saw your text
    that you got no back bone under the neck
    attack clones of emcee's from long ago
    at the show kick a free to call your girl a ho
    I flip off get on the mic just to spit hip-hop
    your style is a rip off I stab you with a pitchfork
    talk loud like most lyricists walk in a swagger
    strangle with the cloak stick you with the dagger



    ^^there it is. I'm not much of a battle mc honestly, it's just friendly compatition for me. Have fun homey.
    test
  3. Linxz

    Linxz What!

    Joined:
    Feb 5, 2006
    Messages:
    3,957
    half ur shyt is wack plus none of its fact
    u on stage cause u a prep treat u like that dummy from nas
    yea ok 108 yea ok ill grip mics air tight pressure break pipes
    who u fucking wit man “A”, Sir is ass thoughts why he gassed u
    both RM trash yall just stick to banning cats and mod man
    this rematch dismissed u, told on urself that linxz could shyt on u
    so what if I pick on voters now watch him pick a few
    really im sick of u, sicken enough to spit lyrics as clues
    but fuck the games in a pit, I know Bustalot soned you
    set this up cause I shut em up so u gotta be his fuck boy
    oh no visual graphic creation gat leave a nygga stomach aching
    why u faking Sir know Ill melt mics ? stop mumbling
    im hot the reason why this bum clog bubbling “A”
    you don’t want it wit linxz, and wtf? Is HHC
    get it out ya head, you cant replace or try to put me for a foot B!
    im on both of your schemes fuck both ya teams Linxz is who I be



    took the shyt talkin out
    test
  4. barnizzle

    barnizzle HIP HOP

    Joined:
    Sep 25, 2004
    Messages:
    7,636
    i wasn't feelin that shit u dropped linx....that man went first and u didn't even diss him for real. u was dissin bustalot more than 108...LOL...

    basically....108, flow was nice...

    linx flow was off...some shit aint even rhyme and none of yo punchlines hit at all
    had some good concepts but didn't focus on it

    my vote

    108....
    test
  5. Linxz

    Linxz What!

    Joined:
    Feb 5, 2006
    Messages:
    3,957
    real talk, dont want these bitch ass mods thinking im swayin votes, but just know i pulled ur card.
    test
  6. barnizzle

    barnizzle HIP HOP

    Joined:
    Sep 25, 2004
    Messages:
    7,636
    naw son real talk...yo shit wasn't horrible...i just think u coulda got at him different
    test
  7. barnizzle

    barnizzle HIP HOP

    Joined:
    Sep 25, 2004
    Messages:
    7,636
    and yeah...i dont see what the sig got to do with it...
    test
  8. The Grimace

    The Grimace Jeff Goldblum

    Joined:
    Jul 10, 2006
    Messages:
    3,929
    not a lot of rhymin with linx, better wordplay wouldve changed my vote
    dr.suess couldve taken this, but im goin with 108
    test
  9. Profit C

    Profit C New Member

    Joined:
    Jun 18, 2006
    Messages:
    118
    links....lyrics are terrible imo....nothing hit to me....wordplay was basically non-existant...it's a key...so, improve man...

    108...like nothing hit hard....but he got one in there....too plain for my taste...but like you said you're in friendly fire..you had the better verse...

    vote- 108 because he got a jab in there...
    test
  10. Linxz

    Linxz What!

    Joined:
    Feb 5, 2006
    Messages:
    3,957
    lmao nothing ryhme of mine aiight word up...

    ayo 108mics


    whatz the definition of mods having dick lovers
    im hard to press as well as to far to test
    cats talking out they neck under they breath
    trippin cause they mumbling yet im still squeezin
    nyggaz linxz spit for a reason mods in it for treason
    cause they couldnt find they self as well need it
    really you cats is wack soon to get soned its a fact
    foreigners dont know how to act when i spit the trap
    you fellows youngin to game follow trying to swallow pain
    fuck fame even directing ya aim keep holding ur shame
    lyrics weave to wave airways penetrating ya mind piercing ur spirit shade
    yea yall pull one but its ok, cause really yall admit it inside the pit
    that this bull linxz a problem, so after u drop ur words "have fun homey!"
    like if this wasnt a rematch, and Sir didnt know when he matched us up
    swear you catz are clowns, knowing these groupie voters would hold u down
    being though they new all my personals miss
    and is it mine fault that the majority of the board
    cant read, sound, or even spit american bars
    but when analyzing my scripts u can tell im BLACK nygga get a grip
    cause i do this even my hot 16 could pull ya bitch
    have that hoe dreaming wanting to make it wit me...lol

    point mothafuckin blank you fucks...i can take critics but when you talk what you dont know or understand u make urself look stupid, u heard word up!

    im out!
    test
  11. MC-Panther

    MC-Panther New Member

    Joined:
    Jul 10, 2006
    Messages:
    7,215
    my vote definatly goes to 108... i could properly read his verse and there was 1 or 2 punches in there... linkz you were talking bout bustalot alot during this verse which defeats the purpose...

    V=108 for coming harder and making more sense out of a verse..
    test
  12. 6ftground

    6ftground BLACKACE/GRIMREADER

    Joined:
    Jun 22, 2003
    Messages:
    2,066

    Ditto fam...

    I like linkz style it's real....but man you didn't com hard like some ya work i've read.....
    Anyway
    108 you must not been in this one..but the flow came clear and you unlike Linkz stayed focused on take "n" ya adversary out.....

    108...my vote...
    test
  13. barnizzle

    barnizzle HIP HOP

    Joined:
    Sep 25, 2004
    Messages:
    7,636
    108 got 4 votes
    test
  14. Linxz

    Linxz What!

    Joined:
    Feb 5, 2006
    Messages:
    3,957
    vote=108 now he got five, close this bullshit up!
    test
  15. da finisha

    da finisha PUNCH LINE KING~~~~~

    Joined:
    Jun 22, 2006
    Messages:
    140
    lol wow yea my vote is 4 108 mics
    5 votes lets do it
    test
  16. Profit C

    Profit C New Member

    Joined:
    Jun 18, 2006
    Messages:
    118
    ^you have to explain.
    test
  17. da finisha

    da finisha PUNCH LINE KING~~~~~

    Joined:
    Jun 22, 2006
    Messages:
    140
    do ireally have to
    108 mics had betta everything linx really threw it off his punchesd mad no sense and he verse was no sense than he did another verse out of nowhere lol like it was a conspiracy lol
    vote - 108 mics
    test
  18. YuNg WiZ

    YuNg WiZ aka L.O.G.I.C.

    Joined:
    Aug 25, 2005
    Messages:
    877
    hahaha makin a nigga explain why he voted against himself, let the shit be....
    test
  19. Profit C

    Profit C New Member

    Joined:
    Jun 18, 2006
    Messages:
    118
    ^ he didn't, unless? lol....
    test
  20. Sir Bustalot

    Sir Bustalot I am Jesus

    Joined:
    Feb 3, 2002
    Messages:
    55,613
    108mics =winner
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)