ayo dely...what was your bitch doing on june 20th, 2008?

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by rav robbery, Dec 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kabz TSS

    Kabz TSS Blood and Thunder

    Joined:
    Oct 26, 2008
    Messages:
    21,912
    lmao@people tryna bail em out


    too late

    all them guests gon see this shit and be like [wow]
    test
  2. Screech

    Screech I came, I saw, I conquere

    Joined:
    Aug 25, 2006
    Messages:
    28,209
    ginaa take that hov line out of your sig

    you ain't worthy of it.
    test
  3. Hank

    Hank i trane ufc bro

    Joined:
    Nov 17, 2008
    Messages:
    20,748
    ginaa you been to prague?

    i hear the females there are 10's


    [wow]
    test
  4. yayo

    yayo Polar Bear LaFlare

    Joined:
    Feb 11, 2001
    Messages:
    63,060
    Lmfaooooooooooooooooo oo
    test
  5. Pistol Petee

    Pistol Petee Pussy Eater

    Joined:
    May 3, 2004
    Messages:
    9,260
    damn....thats fucked up



























    wouldnt let that shit happen to me thoughhhh[/boondocks]
    test
  6. ginaa

    ginaa New Member

    Joined:
    Oct 9, 2008
    Messages:
    2,192
    i've been living in prague for 3 weeks now.. i love it, here for school.. starting the next semester off fresh
    test
  7. TheWarchief

    TheWarchief Well-Known Member

    Joined:
    Nov 15, 2004
    Messages:
    12,059
    sometimes I wonder if the taliban had the right idea when it comes to bitches

    I get heated real quick, but if my wife is doing webchats with niggas and fuckin troubleshooting driver issues to resume the webchat

    god damn
    test
  8. Hank

    Hank i trane ufc bro

    Joined:
    Nov 17, 2008
    Messages:
    20,748
    real talk if i was away on duty from my wife for over a year i'd be digging out the local bitches like there's no tomorrow
    test
  9. yayo

    yayo Polar Bear LaFlare

    Joined:
    Feb 11, 2001
    Messages:
    63,060
    damn dely left..


    u know that nigga pissed off if he didnt respond on the thread..


    he usually we'll say a one liner bout how he dont give a fuck..

    gq check ya PM, im gonna send u your local dosmetic violence hotline number
    test
  10. Hank

    Hank i trane ufc bro

    Joined:
    Nov 17, 2008
    Messages:
    20,748
    how long you there for? and what exactly u doing

    damn thats sick

    u should've gone madrid though
    test
  11. Kabz TSS

    Kabz TSS Blood and Thunder

    Joined:
    Oct 26, 2008
    Messages:
    21,912

    lmaoooooooooooo

    plus she copped it while that nigga was gone too :eek:... all like "dely, send me money for a webcam so we can keep it contact and u can see the kid"

    [funny]

    nigga prolly punching barrack walls right now
    test
  12. quotive

    quotive 3

    Joined:
    Mar 15, 2004
    Messages:
    13,751
    lmfao..
    test
  13. The Big Deal

    The Big Deal New Member

    Joined:
    Dec 12, 2008
    Messages:
    7,544
    this shit is cornball

    how the fuck you gon have an entire shrine archive of a chick you met online..and never fucked

    nigga prolly got a pocket watch with a picture in the other half

    [​IMG]


    ol "tillll the eenndddd offff tiiimmeee" ass nigga
    test
  14. TheWarchief

    TheWarchief Well-Known Member

    Joined:
    Nov 15, 2004
    Messages:
    12,059
    my nicca dely like

    [​IMG]
    test
  15. Screech

    Screech I came, I saw, I conquere

    Joined:
    Aug 25, 2006
    Messages:
    28,209
    dely finna come back and load up his ps3.. then see a new username logged in as Tyrrell and be like





    :eek:
    test
  16. Kabz TSS

    Kabz TSS Blood and Thunder

    Joined:
    Oct 26, 2008
    Messages:
    21,912

    lmao @ omen admitting to having a folder with chicks he never met and calling it a "shrine" [funny]















    :eek:
    test
  17. Dank Sinatra

    Dank Sinatra █║▌║█║

    Joined:
    May 16, 2006
    Messages:
    24,209
    holy shit......

    this is grimey as fuck........yall need to leave it alone.

    skep or whoever started this shit gonna have dely unleashin some military training on their ass.
    test
  18. Hank

    Hank i trane ufc bro

    Joined:
    Nov 17, 2008
    Messages:
    20,748

    IS THIS DUDE REALLY TALKING ABOUT ONLINE RELATIONSHIPS??



    SOMEONE POST THE PIC OF HIM WITH THE PUNJABI CHICK ASAP.
    test
  19. Hank

    Hank i trane ufc bro

    Joined:
    Nov 17, 2008
    Messages:
    20,748


    [funny]

    dead
    test
  20. yayo

    yayo Polar Bear LaFlare

    Joined:
    Feb 11, 2001
    Messages:
    63,060
    Lmfaooooooooooooooooooooooooooooo oo
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)