Attack the man above you

Discussion in 'Cypher' started by Sir Bustalot, Aug 16, 2010.

  1. breathlesss

    breathlesss Registered Sex Offender

    Joined:
    Jul 28, 2011
    Messages:
    1,600
    You killed me... When? Your only skill seems to be rehashin' generic gun bars with gay traits
    Think you're so sweet, that's no feat, go Twitter them toetagged lyrics in some far away place
    You're no king of multis, you're a dingus smallfry, I could bring it all night, ain't no thing, alright?
    All that stupid talk is cheap, sayin' you walk the streets, kid, this is the internet, what you wanna prove?
    Hittin corners makin' dollars move, bustin loads...whoa, gotta stop ya dude...are you a fucking prostitute?
    test
  2. Aesthet1c

    Aesthet1c The Morning Star

    Joined:
    Jun 8, 2012
    Messages:
    431
    No h0m0. Your name is tight.
    Im impressed dog you words are beyond alright.
    In fact Its such insight.
    I should start going back too firefights.
    Stab the reverse button and walk off the track.
    Use my footsteps too stomp the contraction.
    Figure it thug, science like this chemical reaction.
    Potassium chlorate strapped to your contradictions.


    Had me laughin at the canibus line
    test
  3. No H0m0

    No H0m0 New Member

    Joined:
    Feb 15, 2013
    Messages:
    19
    i already beat this clown to death,now hes spittin random shit
    plus his last round was stretched....like extensive clips
    sometimes u drop decent shit, but a bunch of it is stupid
    u maybe a one hit wonder,but a single punch will leave u clueless
    plus i always keep da tools bitch,so if i throw dat peace up
    i aint chunkin up the deuces,im justin blowin da heat up
    you weak fuck, u been here since 2011 and aint a improved a bit
    i joined a couple days ago, im supposed to be new to this
    and u keep getting chewed to bits by numerous dudes, just quit

    faggit

    No Homo

    kang me
    test
  4. Aesthet1c

    Aesthet1c The Morning Star

    Joined:
    Jun 8, 2012
    Messages:
    431
    Death is too humorous for us clowns you see.
    Because laughing at a death is arbitrary.
    Extensive clips? Fucking elementary.
    Stupid - Clips - Clueless?
    Wheres your shoes mane? You call that a track?
    Your weak ass blueprint got schemes like crack.
    Battle someone else, im feeling like I got a fanbase.
    But my fans waste time with jenkim and freebase.
    Numerous dudes? You think Im impressed?
    Worst Hits I seen since my weed was compressed.

    no homo bra, but uh ya shit is homo, so is your name
    test
  5. 8UnknownRapper8

    8UnknownRapper8 Legend

    Joined:
    Jan 8, 2011
    Messages:
    121
    Im wit the thing thing n its stingin to pop
    Im swingin a glock at whoever the king of the dot
    Im bringin a shot for every crew on ya block
    Its straight motherfuckin evil wat i do to ya squad
    Better run the hell home before u get scarred mayne
    Ill hit u w a elbow you drop ya cellphone...Dizaster Arcane
    test
  6. SickPup

    SickPup Pup

    Joined:
    Feb 12, 2013
    Messages:
    68
    8unknownrapper8... they calling his name
    hit em with the pyros flame, toast him up like lui kang
    im mentally unstable... telepathically sending em pain
    sickpup is the name and im far beyond what they calling insane
    test
  7. Battlescale

    Battlescale New Member

    Joined:
    Feb 25, 2013
    Messages:
    9
    SICKPUP is a big chump, he put six bucks in a tip cup
    in bolivia and still didnt git his dick sucked.
    your words arent even tough your bars have gone elastic
    your not only far beyond insane youre far beyond a faggot.
    your not a rapper youre just the selfish average coward
    how you goin to front like you got some telepathic powers?
    thats stupid stop dog, "go die" from everyone at rapmusic.com
    test
  8. SickPup

    SickPup Pup

    Joined:
    Feb 12, 2013
    Messages:
    68
    battlescale get left with battle scares
    in yah graveyard dead, closed casket cuz i battle hard
    pocket ballistic, then chuck the axe
    leave ya forehead split bleeding, like first anal ass cracks
    psychotic mental at its maximum, not worth the breath in a lung
    but it be cool to roast this faggot bum...
    ima out of words cuz ya shit so weak
    step ya game up before you taste real technique
    test
  9. mizzOe.

    mizzOe. valiumaddict

    Joined:
    Jul 7, 2010
    Messages:
    1,534
    yo with this rap shit my style is state of the art... maybe too hard?
    punches hit you with enough force to get arteries ripped from your heart
    you get zipped up in tarp then shipped off to farms just to get taken apart
    sick pup was never iLL.. he tries, but the homie just smelt brown.. dudes shit
    and to prove it.. wait til he responds & watch this psycho have an emotional meltdown
    test
  10. itz WaLa

    itz WaLa A.K.A Immortal Thoughts

    Joined:
    Mar 8, 2013
    Messages:
    3
    mizzoe, you could get a missle hoe
    the same type of faggot to ask another man to kiss under some mistletoe
    i stay sippin slow, but this kid claim he a valium addict
    so i'ma give him this opiate flow, i guess i'm supplying your habit
    you claim clips, man i flash it
    you show bricks? bruh i lash it
    shit i'd have more of a challenge battling myself... Twin Dragons
    test
  11. THA ITIS

    THA ITIS New Member

    Joined:
    Jul 29, 2012
    Messages:
    180
    wiggle wiggle wiggle wiggle wiggle (yeah!)
    wiggle wiggle wiggle wiggle wiggle (yeah!)
    wiggle wiggle wiggle wiggle wiggle (yeah!)
    wigguh wigguh wigguh wigguh wiggle (yeeah)
    test
  12. willymuff2

    willymuff2 New Member

    Joined:
    Jan 8, 2013
    Messages:
    51
    rap has fallen to shit fuck all of this shit
    wheres the hardcore monsters that spit awesome and quick
    no nonsense and shit like big l i spit well my adress is 666 hell
    a quick little first draft verse spat to disgrace this nerd twat here
    his rap is worth what? nothin cuz hes fuckin as gay as a classy birds hat

    wiggle the fuck out of the battle you sad act fat lab rat twat get happyslapped
    you motherfuckin fanny flap youll leave here a handicap cuz u ccanney rap
    ill torch you in irish pog mo hon that means kiss my ass though your mobile phone
    i hope you hurt your fuckin mouth next time you eat a toblerone ha
    test
  13. kyothechemist

    kyothechemist New Member

    Joined:
    Mar 25, 2013
    Messages:
    6


    What the fuck did this cat just say? on his 5th line I think he admitted he was gay
    Your style is emotionally drained, I can assume your a rich cat
    Who doesn't understand the meaning of pain
    But who am I to say what your life portrays?
    I can only judge you on the words you spray
    Witch in this case; your pixils are a waste
    Hop back and try to save face
    I'll huff you like a krill of ketamine
    And have you seizuring like you been sprayed with mace
    test
  14. willymuff2

    willymuff2 New Member

    Joined:
    Jan 8, 2013
    Messages:
    51
    fuck you!

    i said the dude above me is gay man im a proper writer
    i dont talk about myself in third person im not a biter
    gimme your motherfuckin rhymebook anyone got a lighter
    if i had a fuckin gun id leave you wet like a drop of cider

    i bet you dont even have a gun you twat you scum
    but i can grab a kitchen knife and leave you with half a lung
    ill slaughter your daughter or somethin? your corney assed rhymes
    bored me that time gimme chlorine gass ill spray and leave your borning ass
    more than half blind

    your that cat you cant sign cuz of your wack rhymes your probably a fat shite
    puffin crack right out your cheap assed hash pipe maybe thats why
    you cant write you crap dyke i scarr you like a bad fight
    i know you because i fucked your mother last night

    ill give you sixteen bars to tear you apart with it you little bitch
    illiterate chickenshit hyprocrit i rip your ligaments with this shit
    im sicker than the syphallis cyst you wet when your lickin your lips
    the only whip you ever had was fuckin liqourice

    sweet biatch
    test
  15. Jai-Z

    Jai-Z Bangem, Jai

    Joined:
    Mar 8, 2005
    Messages:
    6,262
    Muff2 happy? That infared redz on lock/
    Call this nigga Willy Beamin', whn Im aiming the glock//
    Send this poor soul screaming, flashingback to the spot/
    To where I seen him as The Cheese Grader, and kept taking the money shot!//
    Now.. if uve ever seen a cheese grader.. u know what it lookz like/
    Thatz 50 holez n 1 Eyed Willy, I nvr treasured his sex life//
    Since u got Goonie talez, u trailing for gold come seek it/
    Bcz the only thing between a W and L is I.. my 1st line already gave u the cyclopz treatment//
    test
  16. DethStryque

    DethStryque DethStryque theInvincible

    Joined:
    Oct 8, 2008
    Messages:
    2,099
    I bet yall missed 3/4s of the punches she dropped...whaddup Jai
    test
  17. Jai-Z

    Jai-Z Bangem, Jai

    Joined:
    Mar 8, 2005
    Messages:
    6,262
    Hey bro! Good to see u man!
    test
  18. willymuff2

    willymuff2 New Member

    Joined:
    Jan 8, 2013
    Messages:
    51
    im like a zombie ill haunt ye come at ye in decay
    one eyed willy aka freestate im no cheese grader
    you go together with Ls like teenage dreamdates
    go together with men like djs and replays

    we can have a bare knuckle onslaught, i aint got a gun but
    i got it on lock like my uncle johns box for his sawd off
    bet ur in the hood right now cookin crack in a saucepan
    wearin clothes from oxfam, no gun but i hit ye quick as broadband
    test
  19. Jai-Z

    Jai-Z Bangem, Jai

    Joined:
    Mar 8, 2005
    Messages:
    6,262
    we on that back and forth? i'll put that blade forthright through ur back/
    have ur insidez, outside.. a yard sale whn i snap!//
    these lightbarz got heavy handz, the weight of the worldz n my fist/
    im ona finger roll wth these bankshotz, ima count it switz//
    wrdplay, metaphorz... letz do some nameflipz/
    ima write will off n these set upz, i dont wanna see fresh prince//
    u b saying some wack shit, and ura weird dude/
    willymuff2 the only nigga whoz mUff stuck wtha horseshoe//
    thatz U.. dumb fuck, thatz not complex thatz clever/
    funny how u gota write a will to send death letterz//
    test
  20. willymuff2

    willymuff2 New Member

    Joined:
    Jan 8, 2013
    Messages:
    51
    yeah call me a wierd dude you queer you its not wack shit
    its lyrical back flips mixed wit 666 hits of acid its just madness
    i piss all over you like a fire hydrant you drive me nuts heres a fuckin drivers licence
    you stink, like a pile of shite, you took jay zs name an replace the y with i , shit

    thats the dumbest most unorigional thing thats ever happened
    im like your daddy motherfucker your gettin ass whipped
    u should write a will cuz i will kill you since im kind of ill like cypress hill
    i stack bills of fifty you stack the other kind of bills

    electricity bills bitch this is ill shit your gettin lyrically fisted
    im twisted i hope you sleep with the fishes with 2 slit wrists
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)