Asshole of the year

Discussion in 'Open Mic' started by Tacky Jones, Jun 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,203
    written to jay z's roc boys

    YouTube - Jay Z - Roc Boys Instrumental

    uh huh....Tacky Jones (in a mike jones voice)

    verse

    the asshole of the year...Tacky Jones
    back rapping poems, snapping necks and cracking skulls
    attacking flows, write them with a stabbing motion
    he can make you a better person jus for havin known him
    showin devotion, roastin those boastin
    most of those knowin when i get goin
    then i get showin, i was born with a gift
    to rip these raps and go on performin this
    about to fuck this beat like a whorin chick
    til im famous for raping horns and hits
    the games a yawn, itll have ya snorin quick
    im here to svae you from puttin up with more of this
    fake shit, make this, proof im comin
    i have been summoned so if you cannot stomach
    your favorite rappers being slaughtered then ill see you later
    the rest be on your best behavior for its the best, your savior

    hook

    Tacky Jones is in the buildin tonight
    oh what a feeling, im feeling life
    and you already know that drinks aint on the house
    Im the asshole of the year, pay for them yourself
    Tacky Jones is in the buildin tonight
    oh what a feeling, im feelin life
    and you already know that drinks aint on the house
    Im the asshole of the year, pay for them yourself

    verse

    heres another verse, for your cluttered purse
    in other words to fill those other's hearst
    cuz im bringing change, but i aint Barack
    i came to claim the top and stay a great for long
    So i can pay my mom the money she waste on college
    ive always been a genius, allergic to the taste of knowledge
    guess its time that i face my problems
    wait...the doctor said i aint got none?
    my tutor gave me Riddlin and made me pop em
    now im addicted, ground two up and shot them
    my dream is to make a rap cd and follow it with a rock one
    not a wigger but i keep a Lethal Weapon as my Top Gun
    my mind is telling me to stop son
    but my pace aint slowing down until i cannot run
    became a relcuse, writings got me some lost ones
    but they aint dead like my two sisters, i send this out to T.D and Natasha

    hook

    Tacky Jones is in the buildin tonight
    oh what a feeling, im feeling life
    and you already know that drinks aint on the house
    Im the asshole of the year, pay for them yourself
    Tacky Jones is in the buildin tonight
    oh what a feeling, im feelin life
    and you already know that drinks aint on the house
    Im the asshole of the year, pay for them yourself

    verse

    So here it goes, im tryna be the next Hov
    dope flows in hopes of wreckin this beat to best Hov
    Mami wanna put on a sex show then lets go
    to the Best West Mo-tel, so i can inject yo
    flesh with my fresh po-tion to infest yo
    innards, winners, you losers cant stop a tight flow spitter
    let me save you somet time and money like the Geico lizard
    i attack then i go right for gizzards
    then i strike yo liver, no wizard magic can stop me when i go bizerk
    people always wanna see the end of Ronnie
    they want my flow to dry up soon like Gwen Stefani menopausing
    pretend ya got me, an underdog like Rocky
    i make bad drivers worse like 100 bottles of Saki
    skills in rap arent often heard, more and more its seldom
    bitches are crazy, thats what the fuckin Forrest fell from
    I'm jus a Tacky asshole, let the chorus tell ya

    hook

    Tacky Jones is in the buildin tonight
    oh what a feeling, im feeling life
    and you already know that drinks aint on the house
    Im the asshole of the year, pay for them yourself
    Tacky Jones is in the buildin tonight
    oh what a feeling, im feelin life
    and you already know that drinks aint on the house
    Im the asshole of the year, pay for them yourself
    test
  2. dsp2k5

    dsp2k5 Dime Sack Pimp

    Joined:
    Sep 7, 2005
    Messages:
    4,201
    Lol mike Jones voice ... if be was as creative as u he would still have a career maybe ...

    Lol the best best motel? Your a pervert aren't you? Lol either that or just detailed lol .. great drop here homie ... nicely done ... nicely broadcasted

    Yall don't sleep on Tacky ... he is crafty lol ..
    Posted via Mobile Device
    test
  3. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,203
    hahaha whatsup d. thanks man. i noticed my verses kept coming up short of the chorus. idunno why that happens. ah well. ill jus spit it hella slow. get my cam'ron swag on.
    test
  4. dsp2k5

    dsp2k5 Dime Sack Pimp

    Joined:
    Sep 7, 2005
    Messages:
    4,201
    Yeah ... sometimes when that happens to me I take a deep breathe om the last bars before a hook and use that little amount of time.to emphasize them ... makes me seem like I know what I'm doing to the untrained eye lmfao
    Posted via Mobile Device
    test
  5. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,203
    lmfao, i may have to do that if i record this
    test
  6. tbone

    tbone Well-Known Member

    Joined:
    Feb 17, 2000
    Messages:
    7,552
    good shyt
    test
  7. GLOVE

    GLOVE If da GLOVE fits spit wit

    Joined:
    Feb 12, 2001
    Messages:
    280
    This is really good n i do mean that from the bottom of my heart. I'am striving to be on this caliper as t.a.c, dsp2k5, jadakiss n weezy. I appretiate any conductive critisism or props.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)