ASK Vs Khanverse

Discussion in 'the Onslaught' started by BLooDSHoTT, Aug 17, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BLooDSHoTT

    BLooDSHoTT R.I.P. Point Game

    Joined:
    Apr 27, 2003
    Messages:
    12,085
    RULES

    - Deadline for tracks is Tuesday evening 10 pm your fucking americain time
    - Tracks must mention your opponent
    - Between 1.30 and 2.30 minutes long
    - No dick riding/swaying/ shifty shit
    - Must Check In
    - dont no show or bloodshott will lyrically diss you
    ______________________________________
    test
  2. A.S.K

    A.S.K ...

    Joined:
    Mar 11, 2003
    Messages:
    5,008
    oh shit, i dont wana be dissed by BS
    test
  3. khanverse

    khanverse New Member

    Joined:
    Oct 26, 2003
    Messages:
    81
    test
  4. A.S.K

    A.S.K ...

    Joined:
    Mar 11, 2003
    Messages:
    5,008
    test
  5. khanverse

    khanverse New Member

    Joined:
    Oct 26, 2003
    Messages:
    81
    yo, i hadnt seen you had posted... can i get a few hours extention??? what you think ask?? is that cool?? i've got it written but i gotta get the mic back from my freind and memorize this shit.... thanks..
    test
  6. Atom React

    Atom React aka JAYO

    Joined:
    May 20, 2003
    Messages:
    11,861
    just read it if you gotta.. i read mine, and u shouldnt share mics haha, why does it seem everyone does that
    test
  7. BLooDSHoTT

    BLooDSHoTT R.I.P. Point Game

    Joined:
    Apr 27, 2003
    Messages:
    12,085
    You have a 2hour extension

    That better be enuff
    test
  8. khanverse

    khanverse New Member

    Joined:
    Oct 26, 2003
    Messages:
    81
    i've got it done, can anyone host it? cuz soundclick is fucked up as always... hit me on nkhan22 on AIM... peace
    test
  9. khanverse

    khanverse New Member

    Joined:
    Oct 26, 2003
    Messages:
    81
    test
  10. Bad News™

    Bad News™ Bred.

    Joined:
    Nov 29, 2000
    Messages:
    6,355
    damn khan ur bad..why would u join somethin u know u cannot win.
    at the end it got better .beginnin was bad tho.talkin bout fat people and ciggrettes are evil...
    DUE TO THAT...ask wins..in my opinion..jus a more entertainin drop..
    vote-ask
    test
  11. khanverse

    khanverse New Member

    Joined:
    Oct 26, 2003
    Messages:
    81
    it was a play on the british stereotype.. its cool... i had to drop something.. the deadline crept up on me... 1

    1-0 ask
    test
  12. Bad News™

    Bad News™ Bred.

    Joined:
    Nov 29, 2000
    Messages:
    6,355
    up over formals stupid shit
    test
  13. Calibre

    Calibre Peoples Champ

    Joined:
    Jun 4, 2003
    Messages:
    5,907
    ask wins..
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)