As Seen On Tv

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by faviano, Mar 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. -GZ-

    -GZ- Posts Unfunny Pics

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    32,166
    still seems a little gay to me
    test
  2. faviano

    faviano New Member

    Joined:
    Mar 4, 2003
    Messages:
    11,888
    seems like you are goin on the defensive mayne..


    all good we believe you
    test
  3. reciprocity

    reciprocity just a baby

    Joined:
    Aug 9, 2006
    Messages:
    7,435
    seriously speaking, I have nothing against As Seen On T.V.. but being a female myself I do not find males tying their wife beaters like halter tops appealing.. sorry
    test
  4. P.E.N.I.S

    P.E.N.I.S Money:Long

    Joined:
    Aug 2, 2007
    Messages:
    6,427
    God damn.....nigga this is as bout as gay ass a nigga takin a picture of his boxers just slightly above his dick

    hella homo

    HOS
    test
  5. Yung Keyz -3rd-

    Yung Keyz -3rd- R3 General

    Joined:
    Jun 19, 2006
    Messages:
    1,390
    tu wang fu... thanx for everything lol..

    lol
    test
  6. faviano

    faviano New Member

    Joined:
    Mar 4, 2003
    Messages:
    11,888
    kilt him
    test
  7. reciprocity

    reciprocity just a baby

    Joined:
    Aug 9, 2006
    Messages:
    7,435
    hos this hoe
    test
  8. Dark_Sun

    Dark_Sun Phantom of the Forums

    Joined:
    Apr 24, 2007
    Messages:
    5,783
    You bagged more girls than any of us? You on some shit for real. You don't know what any of us have done in that regard and you certainly don't seem like the type that would just be swimming in pussy by posting pics like this! LOL

    I thought it was a completely gay thing to say but that don't mean I was the slightest bit serious when I said it though.
    test
  9. ~OMagic~

    ~OMagic~ Well-Known Member

    Joined:
    Oct 24, 2003
    Messages:
    42,758
    LMAO and this nigga said you wouldnt be able to tell he was 6'3" 175 lbs if you seen him


    Ol Kevin Durant ass nigga
    test
  10. Simply Sick

    Simply Sick Product of my enviornment

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    24,619
    Hahahaha

    this shit is going to the hall of shame
    test
  11. Mellow Madness

    Mellow Madness aKa sTaTiK

    Joined:
    Aug 21, 2002
    Messages:
    46,577
    Yall Niggas R Funny
    test
  12. TheWarchief

    TheWarchief Well-Known Member

    Joined:
    Nov 15, 2004
    Messages:
    12,060
    what if a dude asked you to tickle his asscheeks lightly

    but he fucked ya brains out still nah mean?
    test
  13. reciprocity

    reciprocity just a baby

    Joined:
    Aug 9, 2006
    Messages:
    7,435
    just the fact that he asked me to tickle any part of his body lightly screams homo
    test
  14. -GZ-

    -GZ- Posts Unfunny Pics

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    32,166

    good point
    test
  15. no one cares about ur opinion
    test
  16. [funny] at you focusing primarily on my lower body
    test
  17. Dark_Sun

    Dark_Sun Phantom of the Forums

    Joined:
    Apr 24, 2007
    Messages:
    5,783
    Thanks...
    test
  18. -GZ-

    -GZ- Posts Unfunny Pics

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    32,166
    ^stop hitting on me fag
    test
  19. Hank.

    Hank. Guest

    LMAO

    oj....wtf
    test
  20. Hank.

    Hank. Guest

    ASOT, stop posting "i'm hetero, i'm hetero'..that's just fannin the flames son.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)