Arrow and Kamikaze Lyricist - Futures Gone**Drop links

Discussion in 'Post Ya Audios & Videos Here! - feedback forum' started by KamikazeLyricist, Oct 23, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KamikazeLyricist

    KamikazeLyricist The Kamikaze Lyricist

    Joined:
    Oct 20, 2004
    Messages:
    2,628
    test
  2. KamikazeLyricist

    KamikazeLyricist The Kamikaze Lyricist

    Joined:
    Oct 20, 2004
    Messages:
    2,628
    upped ,,,,,,,,,,,,,
    test
  3. Stash

    Stash R.I.P Point Game

    Joined:
    Sep 13, 2002
    Messages:
    12,856
    holy sheezy fo neezyyy

    wtf at the beat...SO ILLLLLLLL

    damn yo, Arrow spittin some hot shit, ilove the beat DAMN!!!!!!!, likin the delivery and multies, really polished, still goiin on wit multies...lovin it,

    here comes big K,

    hahaaa damn!!!!!!!!!!
    lovin the "ay" flow, delivery is sickkk, polished as usual, lovin ur multies, ridin the beat perfectly, schemes are dopeeee, hook is dope

    overall, excellent track , 9.5/10 definitely a keeper

    PS : beat is too sick

    RPS : i still need that song

    RRPS : i might wana burn u on a track some day hit me up lol
    test
  4. KamikazeLyricist

    KamikazeLyricist The Kamikaze Lyricist

    Joined:
    Oct 20, 2004
    Messages:
    2,628
    thanx for that feed man
    test
  5. KamikazeLyricist

    KamikazeLyricist The Kamikaze Lyricist

    Joined:
    Oct 20, 2004
    Messages:
    2,628
    upped ..........
    test
  6. Erattic

    Erattic New Member

    Joined:
    Jul 1, 2004
    Messages:
    318
    ahhh arrow sent me his verse for this like a week ago...

    coo

    yea nice flow, delivery is coo, quite on point
    lyrics are coo, sum nice lines but couldnt find many standouts but ish wus nice

    hook is coo but i thot the delivery was kinda, slured at parts, it does its job tho

    k, u guys mesh well together but u both sound kinda like stereotype internet voices, ionno not stereotype no, just its a real common voice ionno lol anyway

    lyrics are dope, flow is nice, feelen the dewlivery sounds similar to arrows

    yea pretty nice track guys keep it up

    return the favour:
    http://board.rapmusic.com/showthread.php?t=938291
    test
  7. KamikazeLyricist

    KamikazeLyricist The Kamikaze Lyricist

    Joined:
    Oct 20, 2004
    Messages:
    2,628
    thanx for the feed I'll get at youre link
    test
  8. KamikazeLyricist

    KamikazeLyricist The Kamikaze Lyricist

    Joined:
    Oct 20, 2004
    Messages:
    2,628
    upped ............
    test
  9. KamikazeLyricist

    KamikazeLyricist The Kamikaze Lyricist

    Joined:
    Oct 20, 2004
    Messages:
    2,628
    .................................
    test
  10. Life and Def

    Life and Def New Member

    Joined:
    Nov 15, 2004
    Messages:
    345
    werd,... like the beat,.. real epic,.. damn,.. when the beat comes in,.. shit is sick,.. im LOVIN ur quality,.. super nice shit... like ur delivery,.. ur flow is SICK for ur style,..... adlibs fit good,... ur doubles are flawless,... feelin this shit to def,... not feelin the hook as well as ur verse,... like,... its alright,.. but not super nice like ur verse,...

    second guy,... umm,... i dont like it as much,.. seems a bit stressed and a little uncomrtable,.. yeh, its nice though,.. not as tight as first guy

    real nice drop,. i'll b peepin ur shit, holla :D
    test
  11. Grandiose

    Grandiose five large

    Joined:
    Dec 4, 2003
    Messages:
    102,053
    test
  12. Non$en$e

    Non$en$e The Truth

    Joined:
    Dec 12, 1999
    Messages:
    1,905
    First guy - your flow is real good on this...you really got that down pack, you sound alot like eminem though so I think people will hate on you because of that. This was cool though

    second guy - was ok, not as fluid as the first guy, I feel as though the flow needs improvement. you getting there though, you got potential

    overall this was an ok collab, the replay value was pretty low though, like it was something I would want to hear once, and that's about it. I guess cause it didn't really have any catchy moments. Y'all are good mcs though, I just would like to hear something more that would catch my ear. Take Care!!
    test
  13. fuck_a_nella

    fuck_a_nella New Member

    Joined:
    Mar 17, 2001
    Messages:
    1,969
    the first verse was nice the lyrics and flow were soundin nice, i liked how you ride the beat n shit, the beat is nice feelin it by the way. the hook kinda part is aiight, the second verse is ok but the delivery could use a lil work, the lyrics are nice tho, feelin this track, the quality and all were nice. Nice listen.

    return the feedback:
    http://board.rapmusic.com/showthread.php?t=939783
    test
  14. comPleXNY

    comPleXNY Illest Alive

    Joined:
    Nov 22, 2004
    Messages:
    3,410
    word up word up word up!!! kamikaze we need to drop a track some day u sexy sexy u lol


    arrow comming in nice i havent heard him in a while nice ish likeing the flow likeing the delivery and everything u bringing ... definatley to me a flawless flow...

    kamikaze comes in nice too his flow and delivery seems a lil more harder to me.. maybe he got more of that deeper voice but both came ill as hell..

    im loving this beat sounds like some canibus/triumphent type battle ish mos definatley sick...

    good drop yall yo kamikaze hit me back mailman898 << thats my email

    if u dont mind u mind peeping this... i would appreciate it http://board.rapmusic.com/showthread.php?t=940003
    test
  15. A R R O W

    A R R O W Emcees Propaganda

    Joined:
    Jan 29, 2005
    Messages:
    1,384
    thanks man i got that link complex good shit

    Arrow
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)