Any dubstep listeners?

Discussion in 'Movies, Entertainment & Various Music Genres' started by GaLaTeA, Feb 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patrown

    patrown student for life

    Joined:
    Dec 5, 2011
    Messages:
    1,177
    i was just talking shit on dubstep taking over DnB in the party scene but after listening to that track twice I'm feeling hypocritical.

    I saw charlie on mushrooms the first time I ever heard of it.
    then I listened to this after watching all the episodes.. X:
    test
  2. GaLaTeA

    GaLaTeA Well-Known Member

    Joined:
    Jun 10, 2010
    Messages:
    31,406
    [youtube]U5EqM2AkaAs[/youtube]

    [youtube]dygrTfWqHcU[/youtube]
    ^^
    This is kind of a very eclectrissive track, it has d'n'b, parts of industrial with dubstep and "rock" mixed in. I think.

    [youtube]x1mtyHROI0g[/youtube]
    test
  3. patrown

    patrown student for life

    Joined:
    Dec 5, 2011
    Messages:
    1,177
    oh gawd. time to hide my multiple pipes/bongs/large jars of vegetation from the work crew... +1 for the invention of "eclectrissive" takin off the headphones for this one.
    test
  4. Mikaella Ocean

    Mikaella Ocean Well-Known Member

    Joined:
    Jun 6, 2010
    Messages:
    9,987


    hahaha loving this
    test
  5. GaLaTeA

    GaLaTeA Well-Known Member

    Joined:
    Jun 10, 2010
    Messages:
    31,406
    test
  6. GaLaTeA

    GaLaTeA Well-Known Member

    Joined:
    Jun 10, 2010
    Messages:
    31,406
    test
  7. NinjaMic

    NinjaMic Brian Disease

    Joined:
    Feb 18, 2001
    Messages:
    10,443
    yeah, i actually really like dubstep, at least the good stuff i know that i stumble onto. i remember english dudes talking about it early on in forums, and i was just kinda like whatever... but the shit is major now, and all i know is the good stuff sounds fuckin' insane.

    this is probably mainstream trash to some hardcore peeps, but it's my shit:

    [youtube]Z3Y8dS5F0TE[/youtube]

    if i was still early 20's, high outta my mind in a club, i wouldda lost my shit when this song came on.
    test
  8. GaLaTeA

    GaLaTeA Well-Known Member

    Joined:
    Jun 10, 2010
    Messages:
    31,406
    test
  9. GaLaTeA

    GaLaTeA Well-Known Member

    Joined:
    Jun 10, 2010
    Messages:
    31,406
    test
  10. GaLaTeA

    GaLaTeA Well-Known Member

    Joined:
    Jun 10, 2010
    Messages:
    31,406
    test
  11. GaLaTeA

    GaLaTeA Well-Known Member

    Joined:
    Jun 10, 2010
    Messages:
    31,406
    test
  12. Sir Bustalot

    Sir Bustalot I am Jesus

    Joined:
    Feb 3, 2002
    Messages:
    55,613
    I dunno about dubstep

    but there is a style of reggae with a similar name i like....
    test
  13. Mikaella Ocean

    Mikaella Ocean Well-Known Member

    Joined:
    Jun 6, 2010
    Messages:
    9,987
    willow smith? gtfoh
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)