||| Another Remix ||| The Watcher Pt 2 - Drop links.

Discussion in 'Beats/Producers' started by M.Maestro, Mar 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. M.Maestro

    M.Maestro Ghost

    Joined:
    Jul 29, 2004
    Messages:
    12,124
    Link In sig.

    drop links and feed.
    test
  2. Realtime Ent

    Realtime Ent T.A.P.

    Joined:
    Oct 21, 2005
    Messages:
    906
    thats a nice mix, this is cool, i dig those horns alot they sound real good.. pianos chords are riding nice.. that lil hi bell synth is hot .. man i love this track i need to get this shit again..
    nice drums too btw.. simple but drive the beat great as shit...
    the piano brake down is nasty.. this is a good remix man.. nice job

    holla at me
    http://board.rapmusic.com/showthread.php?t=968455
    test
  3. M.Maestro

    M.Maestro Ghost

    Joined:
    Jul 29, 2004
    Messages:
    12,124
    thanks, appreciate that.
    test
  4. BoDi

    BoDi www.iambodirock.com

    Joined:
    Feb 28, 2001
    Messages:
    12,614
    this is hot man...feelin the brass with the piano melody...this is gangsta right here man...pure heat...good job..
    test
  5. Blemickis

    Blemickis I get computers puting

    Joined:
    Feb 28, 2002
    Messages:
    4,685
    straight piff, I'm feeling it, not really much else to say about it, its hot
    test
  6. Reign

    Reign Let it...

    Joined:
    Jul 23, 2002
    Messages:
    3,747
    wow son, I always thought u was 'good' maybe even 'decent' (no disrespect) but this joint just launched u up about 100 steps in my book...

    the break downs and change ups and the quality... sooooo fyah fam... damn son... for real, respect for this cut... on some other shit..
    test
  7. M.Maestro

    M.Maestro Ghost

    Joined:
    Jul 29, 2004
    Messages:
    12,124
    appreciate that, all mixed in FL by the way. lol had to add that.
    test
  8. -GZ-

    -GZ- Posts Unfunny Pics

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    32,166
    shits gangsta...




    feelin the breaks


    and the mix is clean...'specially for comin outta FL

    hot man
    test
  9. M.Maestro

    M.Maestro Ghost

    Joined:
    Jul 29, 2004
    Messages:
    12,124
    appreciate that.
    test
  10. Mint

    Mint Mint45

    Joined:
    Dec 30, 2005
    Messages:
    85
    wow, dats some talented ass shit. Finally someone who incorporates tons of great long complex melodies and nice sounds. Kinda like the DRE version, but dis is reallly really really nice. You definitely have mastered your craft if this is out of FL.

    Da mix is fire, da beat is fire, da shit is fire. This is by far the absolute best fucking beat/mix ive heard in my life. Please get at me at mint@mint45.com if your lookin for business. Dis is excellent fam, cant say it enough.
    test
  11. M.Maestro

    M.Maestro Ghost

    Joined:
    Jul 29, 2004
    Messages:
    12,124
    I'ma definitely hit you up abotu that bizz... and thanks for the feed, i appreciate that.

    and yeah, no ifs abotu it. FL is my baby lol


    [​IMG]
    test
  12. WillieK

    WillieK New Member

    Joined:
    Apr 22, 2004
    Messages:
    2,291
    http://board.rapmusic.com/showthread.php?t=968886
    ^^show bak some luv plzz

    downlaod this shit already, shit is amazin, a westcoast beat like this.......damn, the key is so smooth and so tyte on this one manh, good shit Maestro, nicely arranged, composition is amazin too, not feelin the brass and shit at hte beginning, but as it progress, everythang sound nicely together, i can't believe this shit homboi.................wtf u stil doin on this website,

    time to take ur leave out of the temple, down the hill, and find ur tru destiny
    ^^quoted frum reall OG Kung Fu movie

    keep doin ur thang
    test
  13. illpill

    illpill New Member

    Joined:
    Dec 3, 2005
    Messages:
    528
    Damn you are talented
    test
  14. M.Maestro

    M.Maestro Ghost

    Joined:
    Jul 29, 2004
    Messages:
    12,124
    haha, thanks for the feed, i hit th elinks.
    test
  15. M.Maestro

    M.Maestro Ghost

    Joined:
    Jul 29, 2004
    Messages:
    12,124
    --------------
    test
  16. Mint

    Mint Mint45

    Joined:
    Dec 30, 2005
    Messages:
    85
    ^ yeah boy, i wouldnt say that if i dint mean it, dat was fire, u definitely the best on rap music, dat was skilled as fuck
    test
  17. sdizzle

    sdizzle sexy beat maker

    Joined:
    Aug 12, 2004
    Messages:
    6,309
    whoa @ the break right b4 the chorus...

    bass is sexy like
    test
  18. sdizzle

    sdizzle sexy beat maker

    Joined:
    Aug 12, 2004
    Messages:
    6,309
    test
  19. DemiGod

    DemiGod Peef Rimgar

    Joined:
    Feb 6, 2006
    Messages:
    90,233
    shit is fire.....i listened to that shit like 4 or 5 times in a row after the first time i heard it
    test
  20. M.Maestro

    M.Maestro Ghost

    Joined:
    Jul 29, 2004
    Messages:
    12,124
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)