AMERICAN CITIZENS! You people fail to realize what 4 more years of Bush guarantees...

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Yo Mamas Pimp, Nov 2, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yo Mamas Pimp

    Yo Mamas Pimp Hard Out Here For A Pimp

    Joined:
    Oct 30, 2003
    Messages:
    4,187
    Take a guess...

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    That's right.

    Another terrorist attack.

    Why? Because Bush will continue to fuck with the Iraqis and the Muslims and Osama said it himself very clearly in his new video, Al-Quaida will fight to the death until they gain "freedom". What does that mean to them?

    Leave them the fuck alone.

    But W will be too stupid to realize this and therefore will guarantee all you US citizens more terror, more destruction and more chaos within his next term as President.

    Too bad voters didn't think about this BEFORE today. So when this happens, you muthafuckin believe I'll be here to tell ya'll I told you so.


    VOTE OBAMA '08 NUKKA!
    test
  2. Daniel Lawrence

    Daniel Lawrence New Member

    Joined:
    Feb 14, 2004
    Messages:
    394
    I think a terrorist attack is going to happen no matter who turns out president (which is looking like Bush). I don't have a good feeling about any of this.
    test
  3. ANONIMUS

    ANONIMUS resident middlefinger

    Joined:
    Jan 6, 2001
    Messages:
    3,989
    dont matter.

    cuz most of yall 18-26 year old cats on here will be drafted and in iraq...so you wont even be here to be effected by it
    test
  4. Majestic...

    Majestic... New Member

    Joined:
    Oct 6, 2004
    Messages:
    440
    Fuck bush.... He is going to lead us into the apocalypse
    test
  5. Majestic...

    Majestic... New Member

    Joined:
    Oct 6, 2004
    Messages:
    440
    test
  6. Dru-P

    Dru-P Alaskan Assassin

    Joined:
    Jan 4, 2001
    Messages:
    3,370
    I think we will have a nuclear attack.....

    Osama and Al Quida get over 2 trillion a year from drug money... They have the complete backing from their people... If we don't get out shit will get serious... We spend about 15 billion in Iraq, how are we gonna beat them when they got such a strong network... I say leave them the fuck alone..


    Plus Bush is a horrible diplomat...

    You can't call every other nation evil, or call the middle east an axis of evil when you're president...
    test
  7. OurSin

    OurSin lol @ equality

    Joined:
    Jan 17, 2002
    Messages:
    53,703
    Well..i'll be in prison....
    test
  8. Majestic...

    Majestic... New Member

    Joined:
    Oct 6, 2004
    Messages:
    440
    "You can't call every other nation evil, or call the middle east an axis of evil when you're president..."

    Yeah i didnt think so either.. but than i was suprised when all these people started beleaving him....
    test
  9. Fast Flow Productions

    Fast Flow Productions New Member

    Joined:
    Apr 22, 2001
    Messages:
    3,832
    Soon As I Can Get Some Money Im Moving Out This Country To Canada
    test
  10. Majestic...

    Majestic... New Member

    Joined:
    Oct 6, 2004
    Messages:
    440
    thats what im sayin
    test
  11. OurSin

    OurSin lol @ equality

    Joined:
    Jan 17, 2002
    Messages:
    53,703
    Yeah...like we're fighting Al queida in Iraq...

    people are so fucking clueless as to whats going on.......They should have a fucking test before you can vote.....about your awareness of wtf is going on.....make nigggs' study.....
    test
  12. Dru-P

    Dru-P Alaskan Assassin

    Joined:
    Jan 4, 2001
    Messages:
    3,370
    I'm saying fuck the "lower 48", and going back to Alaska....

    I'm only in Washington for School..
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)