Am I the only person here that doesn't...

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Blackanese, Sep 28, 2013.

  1. tbone

    tbone Well-Known Member

    Joined:
    Feb 17, 2000
    Messages:
    7,552
    nah brah, and i had ppl sign up here from real life shit...

    no need, learn to let that shit go brah
    test
  2. Put it in my Mouth

    Put it in my Mouth member

    Joined:
    Mar 19, 2013
    Messages:
    2,559
    Ignore lists are for lames, right Twamp :funny:
    test
  3. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    I ignore a couple of ppl though piimm is next
    test
  4. quotive

    quotive 3

    Joined:
    Mar 15, 2004
    Messages:
    13,755
    only person ive ever put on ignore was put it in my mouth

    shits so much better
    test
  5. Put it in my Mouth

    Put it in my Mouth member

    Joined:
    Mar 19, 2013
    Messages:
    2,559
    Lol, with all these stupid threats "about to ignore" "piimm is next" just add my name to your imaginary list


    Also please post a screen shot of your ignore list to prove you're ignoring me :funny:
    Last edited: Sep 29, 2013
    test
  6. Zero-D

    Zero-D Brilliance Unparalleled

    Joined:
    Jan 7, 2007
    Messages:
    7,104
    I don't put anyone on ignore. That's just me though.
    test
  7. The_K3

    The_K3 ^Secksi^

    Joined:
    Dec 30, 2005
    Messages:
    29,265
    only person i have on ignore is blackanese
    just playin HAHA
    /porkchop
    test
  8. Resilient.

    Resilient. .. . ..

    Joined:
    Sep 9, 2001
    Messages:
    29,663
    I have a "pay more attention to" list.
    Blackenese is on that one
    • +Rep +Rep x 1
    test
  9. Mo0n ShYnE

    Mo0n ShYnE 365 Days. 365 Beats.

    Joined:
    Feb 10, 2002
    Messages:
    2,304
    I've never needed the ignore list... But to each his own I guess. It's not like anyone who would be trolling/annoying me would be in my face literally and doing it in this case. Now that I think about it, ignore lists would be better functionally in real life than on a forum lol
    • +Rep +Rep x 1
    test
  10. RMCJoey

    RMCJoey TADC

    Joined:
    Jul 7, 2010
    Messages:
    1,710
    it takes a pretty egregious level of corniness to land someone on my ignore list.. thus far only Emo the damager and AVI have succeeded in being intolerably embarrassing to read
    • +Rep +Rep x 1
    test
  11. Oneduh

    Oneduh Digital Scale Ent.

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    55,503
    You said some shit that made me buy your info.. I was gonna send my nigga Mark Henry to see you & youtube it.. Decided to customize my experience instead. Took you off when you dropped the white people are the devil troll.
    test
  12. Blackanese

    Blackanese BlackaneseCantRap.com

    Joined:
    Jun 21, 2000
    Messages:
    15,906
    test
  13. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    They would've died on my doorstep bruh u made a wise choice
    test
  14. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    test
  15. Blackanese

    Blackanese BlackaneseCantRap.com

    Joined:
    Jun 21, 2000
    Messages:
    15,906
    lmao, im cool with everyone, it takes me alot to dislike people
    test
  16. Oneduh

    Oneduh Digital Scale Ent.

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    55,503
    Bro you know who Mark Henry is.. You know he wouldn't have been alone.. No sense in debating it now that you're a rational human being.
    test
  17. Oneduh

    Oneduh Digital Scale Ent.

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    55,503


    Big Mark been reppin the Scale since day 1 tbh..
    test
  18. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    Lmao mark Henry the wrestler?

    Other than that I don't know no mark Henry's
    test
  19. Oneduh

    Oneduh Digital Scale Ent.

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    55,503
    Yeah Mark Henry the wrestler.. haha.
    test
  20. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    Yea he's big ass hell pause fa sho a put 5 45's in him
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)