Also posted in audio section...ENEFnew diss song

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Zero-D, Jan 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zero-D

    Zero-D Brilliance Unparalleled

    Joined:
    Jan 7, 2007
    Messages:
    7,104
    test
  2. Vikto Beats

    Vikto Beats aka Viktomajarmo

    Joined:
    Apr 23, 2004
    Messages:
    15,184
    You just dissed yourself with this

    and these..
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    test
  3. Zero-D

    Zero-D Brilliance Unparalleled

    Joined:
    Jan 7, 2007
    Messages:
    7,104
    who are you to judge.

    lol lets see what the cube-head homself has to say
    test
  4. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,422
    ive hit the big time when losers who couldnt wash my underwear diss me


    good stuff
    test
  5. Zero-D

    Zero-D Brilliance Unparalleled

    Joined:
    Jan 7, 2007
    Messages:
    7,104
    You wish you were big
    test
  6. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,422
    uhh okay
    test
  7. Zero-D

    Zero-D Brilliance Unparalleled

    Joined:
    Jan 7, 2007
    Messages:
    7,104
    okay then.
    test
  8. Vikto Beats

    Vikto Beats aka Viktomajarmo

    Joined:
    Apr 23, 2004
    Messages:
    15,184
    Dude has no shame lol. This is gonna be interestin.
    test
  9. Odd Job

    Odd Job didnt kno it was ur bitch

    Joined:
    Aug 25, 2001
    Messages:
    26,588
    test
  10. fiktion

    fiktion *******

    Joined:
    Jan 22, 2002
    Messages:
    8,056
    This is so fucking good man, seriously, I take back everything I said before.
    test
  11. Vikto Beats

    Vikto Beats aka Viktomajarmo

    Joined:
    Apr 23, 2004
    Messages:
    15,184
    wow, keep this thread on top. I smell HOS
    test
  12. Odd Job

    Odd Job didnt kno it was ur bitch

    Joined:
    Aug 25, 2001
    Messages:
    26,588
    talking about fucking zero-d
    dude your uglier than me
    but i aint frontin

    hahahahah


    -dead-
    test
  13. fiktion

    fiktion *******

    Joined:
    Jan 22, 2002
    Messages:
    8,056
    Cmon guys download this.
    test
  14. fiktion

    fiktion *******

    Joined:
    Jan 22, 2002
    Messages:
    8,056
    -dead-@the way he says "hard core" at the end

    Kill yourself
    LMFAO.
    test
  15. Zero-D

    Zero-D Brilliance Unparalleled

    Joined:
    Jan 7, 2007
    Messages:
    7,104

    -dead- at your being -dead- Oh yeah nice shit this year OJ good verses.

    Yeah, nice sarcasm Fiktion.*_*
    test
  16. Cobra Ky

    Cobra Ky New Member

    Joined:
    Sep 22, 2007
    Messages:
    1,355
    this is creepy
    test
  17. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,422
    dannymac ispimp: you need to put your animal back in the cage
    mister warbux: rofl i just listened to that shit
    mister warbux: he ripped the fuck out of u
    mister warbux: u better respond
    dannymac ispimp: i dont know if i can, shit went hard
    mister warbux: that line about blackjesus and tying jesus
    mister warbux: killed it
    test
  18. Messiah

    Messiah Guest

    what in the hell is this trash?


    lmfaoooooooooooooooooooooooooo



    oh snap, this is so terrible it's funny.
    test
  19. Zero-D

    Zero-D Brilliance Unparalleled

    Joined:
    Jan 7, 2007
    Messages:
    7,104
    Everyone hates you. Go Die.
    test
  20. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,422
    HOS plz
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)