alright, fuck the bullshit, PICK YOUR WINNERS, dont be a pussy

Discussion in 'Sports Central' started by DannyC, May 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DannyC

    DannyC Stay golden, pony boy.

    Joined:
    Dec 9, 1999
    Messages:
    45,585
    game 7

    cleveland at boston.

    game 7

    san antonio at new orleans





    all this blah blah about who said what ends now.


    pick your winners and stick to em.





    my picks:

    celtics win, 101-89

    hornets win, 114-101



    dont come in here and criticize picks and then be pussy enough to not even make your own.
    test
  2. .KeyNote.

    .KeyNote. Guest

    i think boston wins game 7...basically cuz of homecourt

    for some reason i see the spurs edging out the hornets...d west aint healthy and tim duncan is bound to have a break out game in new orleans

    i want the hornets to win..but i got that feeling
    test
  3. wilmer deryou

    wilmer deryou New Member

    Joined:
    Nov 17, 2005
    Messages:
    2,405
    cetics

    and ima say spurs

    just gotta bad feeling...i wanna see the hornets tho
    test
  4. McCizoy

    McCizoy Retired

    Joined:
    Nov 7, 2005
    Messages:
    12,003
    Spoiler Alert



























    The home teams will win both games (like they have done so far in both series).
    test
  5. double ML

    double ML Guest

    celtics(but i'm rootin' for cleveland)

    hornets
    test
  6. style-rip

    style-rip Lakers>Clippers

    Joined:
    Mar 23, 2003
    Messages:
    16,249
    fuck all those teams.
    test
  7. DannyC

    DannyC Stay golden, pony boy.

    Joined:
    Dec 9, 1999
    Messages:
    45,585
    fuck you.
    test
  8. G-Rob da great

    G-Rob da great Fear moondog.

    Joined:
    Mar 27, 2004
    Messages:
    4,619
    cavs
    hornets

    I kinda want to pick the Spurs but eh.
    test
  9. Common_Sense79

    Common_Sense79 Truth Peddler

    Joined:
    Dec 25, 2007
    Messages:
    1,518
    i got the hornets beatings the spurs in a pretty contested game. no more than 8 pts.


    and i gotta go with the celtics only because they're at home.
    test
  10. SeeSon

    SeeSon New Member

    Joined:
    Mar 4, 2002
    Messages:
    7,315
    I want the Hornets to win, but Manu plays out of his mind when it is an elimination game and Peja has been MIA since Game 3. I honestly don't care who wins the East game but I think Boston wins at home.

    So: Boston, San Antonio.
    test
  11. Gorilla Nasty

    Gorilla Nasty I'm lame TBH

    Joined:
    Oct 5, 2005
    Messages:
    10,007
    I have to say Boston beats Cleveland. Even though that game is just a toss up to me. I'm going with Boston cause they're at home.

    It's gonna be the Spurs over the Hornets all day. Come on, San Antonio in a game 7? They're too clutch. The Hornets just ain't there yet.
    test
  12. looks like im the only one wit balls to pick against a home team

    im goin wit the cavs and the spurs
    test
  13. mattafact

    mattafact My album > yours.

    Joined:
    Feb 13, 2006
    Messages:
    462
    lol @ being a pussy if you dont pick a winner..wtf

    life goes on even if your picks are wrong, as we've seen with rippy
    test
  14. Looney

    Looney LakerFan4Lyfe

    Joined:
    Jun 20, 2005
    Messages:
    287
    I'm gonna go with both home teams. So far they have protected the home court.
    test
  15. G-Rob da great

    G-Rob da great Fear moondog.

    Joined:
    Mar 27, 2004
    Messages:
    4,619
    The Cavs are 13-1 all time when I'm in the Quicken loans/Gund arena

    The one loss came when they played the Lakers many years ago... Shawn Kemp and half the roster cleared the bench in a brawl with the Pistons the night before the game and they were all suspended for that game. They still almost won.

    I'll be there sunday so, Cavs by 2. LeBron nets 48 and scores 28 of the teams final 29 points in double OT, including the game winner.
    test
  16. double ML

    double ML Guest

    test
  17. God kill me the instant this game is over, if this happens 100% as he states here.
    test
  18. Dead Broke

    Dead Broke Money is the motivation

    Joined:
    Jun 2, 2007
    Messages:
    1,307
    Cleveland
    San Antonio
    test
  19. double ML

    double ML Guest

    test
  20. absolute zero

    absolute zero Among the living

    Joined:
    Oct 28, 2004
    Messages:
    11,770
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)