aftermath the cd

Discussion in 'Hip-Hop Central' started by SHITTY Bang Bang, Feb 8, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SHITTY Bang Bang

    SHITTY Bang Bang freestyle fanatic

    Joined:
    Jun 28, 2004
    Messages:
    13,469
    i cant believe i let dust gather on this cd in my room, theres some decent tracks on there even though dre is only on a couple, rappers like rbx,king t,nas,krs-one,cyphress hill, lotsa nice shit on here funky westcoast shit

    what do yall think bout it ?....
    test
  2. AlmostFamous

    AlmostFamous U got a problem?

    Joined:
    Jan 28, 2005
    Messages:
    2,789
    been there done that is the only track on this cd worth even mentioning

    I am a huge fan of Dre but this album was a huge dissapointment... plain out said
    test
  3. SHITTY Bang Bang

    SHITTY Bang Bang freestyle fanatic

    Joined:
    Jun 28, 2004
    Messages:
    13,469
    wtf


    bluntime, eastcoast westcoast killa, str8 trippin,dude this cd is pretty decent
    test
  4. Dee-Zy

    Dee-Zy Free Willy!!!

    Joined:
    Oct 18, 2003
    Messages:
    4,233
    terrible cd, i'm glad i lost it.

    worst album in hip-hop's history.


    I'm sure Dre still cries at night because of it.
    test
  5. Gotti23

    Gotti23 Come 2 the darkness

    Joined:
    Jul 18, 2003
    Messages:
    2,676

    Yeah then Eminem probably comes into Dre's room hold's him close pat's him on the back and says "there there Dre it's ok it was just one bad CD".
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)