Aaron Hernandez first video from prison

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by NBA1K, Jul 23, 2013.

  1. NBA1K

    NBA1K Never Broke Again

    Joined:
    Jan 14, 2001
    Messages:
    6,478
    thanks bro
    test
  2. itsaviman

    itsaviman Well-Known Member

    Joined:
    May 28, 2013
    Messages:
    1,914

    u all good with the technical aspects of being ya boys groupie bitch

    but did u put in a clause that says it is okay u run away when him and his girl gets beat up by master p's irrelevant retarded looking son?
    test
  3. NBA1K

    NBA1K Never Broke Again

    Joined:
    Jan 14, 2001
    Messages:
    6,478
    u know u got fingered by a man and then cried right?
    test
  4. The_K3

    The_K3 ^Secksi^

    Joined:
    Dec 30, 2005
    Messages:
    29,265
    yep

    i mean people suck the shit outta kendricks dick but his album was basically the same shit money an hoes an drugs he just packaged it in a different story tellin way
    test
  5. Smouble ML

    Smouble ML 90% In NFL Playoff Predictions

    Joined:
    Jul 12, 2000
    Messages:
    35,438
    this song is so clean. the beat. the recording/mixing. the hook. the verses. he one of the fastest growers ever for only rapping 2 years.
    test
  6. Free Lynx

    Free Lynx ®m legend Peter Parker

    Joined:
    Apr 30, 1999
    Messages:
    13,807
    i thought this shit ridin tbh

    the video was boring but the song go innnnn
    test
  7. NBA1K

    NBA1K Never Broke Again

    Joined:
    Jan 14, 2001
    Messages:
    6,478
    thanks bro... yeh i was pretty underwhelmed lol.. videos are supposed to enhance the song. not the other way around lol.
    test
  8. NBA1K

    NBA1K Never Broke Again

    Joined:
    Jan 14, 2001
    Messages:
    6,478
    man i love the studio we record in... u'd never expect to get that sound just by lookin at the spot.
    test
  9. NBA1K

    NBA1K Never Broke Again

    Joined:
    Jan 14, 2001
    Messages:
    6,478
    @Lucy , what u need from me boo
    test
  10. NBA1K

    NBA1K Never Broke Again

    Joined:
    Jan 14, 2001
    Messages:
    6,478
    swaggin dragons
    test
  11. Xzample

    Xzample ....

    Joined:
    Jan 21, 2003
    Messages:
    6,568
    I agree, video ain't good enough for the song.
    test
  12. NBA1K

    NBA1K Never Broke Again

    Joined:
    Jan 14, 2001
    Messages:
    6,478
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)