a body pic.

Discussion in 'Health & Fitness' started by nO gOoD!, Jun 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nO gOoD!

    nO gOoD! Life Music :: Press Play

    Joined:
    Apr 18, 2001
    Messages:
    14,243
    I didnt really post a good one in the pics and bio thread..

    so here it is.

    [​IMG]

    Im not the biggest, not the smallest. but I am strong and consistant.
    test
  2. Purple Haze

    Purple Haze pop warner hof

    Joined:
    Jun 9, 2000
    Messages:
    9,911
    You need to cut out some of the body fat if you want to decrease your mile time seriously.
    test
  3. Smile

    Smile New Member

    Joined:
    Apr 4, 2006
    Messages:
    1,999
    This is from 4 months ago.... I didn't wanna post it because it's a board full of males but I was tryin to provoke that mixed bitch to take pics of her in a bra and panties or some shit but here it is.... and remember 4 months ago I'm a lil' bigger now...


    [​IMG]
    test
  4. nO gOoD!

    nO gOoD! Life Music :: Press Play

    Joined:
    Apr 18, 2001
    Messages:
    14,243

    definately bro.. I've completely cut out sugars from my diet.. including carrots.

    I separated protiens and carbs to also allow for faster digestion of foods.. Ive been running approx 6 miles a day for 5 months..

    training for special forces is hard as a motherfucker..
    test
  5. VishTaphney

    VishTaphney Guest


    smile you got a slight case of gyno...i had something similar but mines is more around the nipple area i had puffy nipples.

    did you ever take test boosters?
    test
  6. Smile

    Smile New Member

    Joined:
    Apr 4, 2006
    Messages:
    1,999
    Nah dog. I ain't got that Gyno shit. I got a big chest cuz I bench press a big amount. My shits are puffy because I got some body fat on me.

    Ya DIG! Why ain't no one say 50 Cent's chest has gyno (no homo)? His shit is way bigger tha mine.
    test
  7. Smile

    Smile New Member

    Joined:
    Apr 4, 2006
    Messages:
    1,999
    And nah, I don't take no test boosters whatever that shit means.

    All I do is eat a lot.

    Hamburgers, Chicken, Peas, Brocoli, Carrots, Milk, Yogurt, Bread, Hot Dogs, MAcroni.
    test
  8. VishTaphney

    VishTaphney Guest


    um because 50 cent does not have gyno... his chest is big but flat you have fat deposists near the bottom thats gyno.

    Chest without gyno
    [​IMG]


    here you got this CHEST with Slight GYNO
    [​IMG]
    [​IMG]
    test
  9. Purple Haze

    Purple Haze pop warner hof

    Joined:
    Jun 9, 2000
    Messages:
    9,911
    Smile YOU HAVE GYNO!

    aka bitch tits.
    test
  10. Smile

    Smile New Member

    Joined:
    Apr 4, 2006
    Messages:
    1,999
    So what does that shit mean?

    I never knew I had that shit lol.
    test
  11. Smile

    Smile New Member

    Joined:
    Apr 4, 2006
    Messages:
    1,999
    test
  12. Smile

    Smile New Member

    Joined:
    Apr 4, 2006
    Messages:
    1,999
    How You think I got this shit than? I don't take no steroids or anythang... i bench press a lot like 330 right now is max
    test
  13. Smile

    Smile New Member

    Joined:
    Apr 4, 2006
    Messages:
    1,999
    I guess 50 chest is flatter than I thought, I thought it was different in that video..

    well whatevr fuck it bithces like my chest so i dont give a fuck what yall males say

    pz
    test
  14. VishTaphney

    VishTaphney Guest

    50 cent just has a bit of puffy nipples like me.

    yours is gyno...your chest aint even swole its not as big as 50s his are huge pecs you have a flat chest with gyno on it.

    you get it from hormone release...Smile I am not trying to diss you but Some people say gyno can be caused during puberty if you masterbated at an early age it sets off an unatural balance in chemicals in your body.

    your lucky your case is not that bad....i suggest you eat clean...your probally consuming alot of meat with hormones your diet is the case man...im pretty sure thats the culprit...dont eat junk food...you gotta eat clean for 6 months with once cheat day each week, thats saturday or sunday you can pig out on junk food.

    eliminate sodas, sugars, and persavitives...

    eat lean meats, lean fish, and weak breads.

    your face is clearly bloated as well your not fat but you got a double chin...its from the sugary foods and high sodium foods..soduim causes that.

    as for excersices dont focus on 330 pounds as you can see your chest is small...focus on lighter weights with perfect form and higher reps...dont bench press heavy...do dumbell flyes as well.

    id suggest benching with 125 pounds barbell, to 155 pounds with reps and perfect form....it will help reducee the gyno by filling out your chest with size and muscle.

    here is a pic of my chest....it was big its not like that anymore i got a bit of puffy nipple from weight gain...i made my chest that way with push ups, and moderate weight bench press and flys with slow negatives.

    [​IMG]
    test
  15. Smile

    Smile New Member

    Joined:
    Apr 4, 2006
    Messages:
    1,999
    [funny], your nipples seem out of place.

    Thanks for tryin to help but I'mma just stick to what I'm doin.

    I like the way I look and same with bitches.
    test
  16. VishTaphney

    VishTaphney Guest

    Dude your body is not proportioned!

    you got no chest man just fat deposits in the nipple area.

    you need to listen to advice....you would look 10 times better if you didnt have the bloated face or double chin...your not a bad looking dude but sometimes you should listen to advice man just trying to help.
    test
  17. nO gOoD!

    nO gOoD! Life Music :: Press Play

    Joined:
    Apr 18, 2001
    Messages:
    14,243
    funny how this turned into a thread for Smile.. lmao
    test
  18. doubl3

    doubl3 aka AyHay

    Joined:
    Jun 26, 2005
    Messages:
    2,053
    LMAOOOOOOO! ..Vish, you are killing me in this thread
    test
  19. UnbrokeN

    UnbrokeN Well-Known Member

    Joined:
    Jun 28, 2001
    Messages:
    22,568
    SmileHasGYNO
    test
  20. Purple Haze

    Purple Haze pop warner hof

    Joined:
    Jun 9, 2000
    Messages:
    9,911
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)