8 bars? Post your 8's

Discussion in 'Battle Video Archives' started by Mood Swangz187, Nov 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mood Swangz187

    Mood Swangz187 Member

    Joined:
    Jan 7, 2006
    Messages:
    671
    A battle with us
    Is like a slap in the nuts
    I done more dirt than the dust
    Swept under Vatican rugs
    I done more dust
    Than C- Murder
    When he brandished a gun
    I’m outlandish
    Speaking languages
    That damage my tongue
    Mood Swangz
    I’m as radical as
    Anarchists come
    I get drunk and think
    I’m Jackie Chan in Cannonball Run
    I got a hatchet used for hacking till the Massacres done
    My gat will blast your ass past the planet Anakin’s from
    test
  2. EmceeGoddess

    EmceeGoddess Disgruntled Man

    Joined:
    Oct 4, 2003
    Messages:
    35,656
    I stand on the sun, shouting til it shatters my lungs
    And the shockwave engulfs the planets mantle at once
    Chaos and panic in one, I laugh as the inhabitants run
    Looting stores, causing riots, people grabbing for guns
    Pickaxe for a tongue, kiss your girl and slash up her gums
    Stocking full of coal
    I gave back shots and bullet holes when Santa would come
    test
  3. I Ron Ik

    I Ron Ik Member

    Joined:
    Jul 23, 2005
    Messages:
    706
    Lyrics (Song) from my upcomming sophmore album
    Just a taste....
    ~~~~~~Ballin REMIX~~~~~~~~

    Uh uh you messin with a rubix cube master
    Ballin? Ha ha yall aint ballin
    Fucka Jimmy fucka HoV ima smash on you ameaturs real quick

    BALLLLIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    [Chorus]
    I Fly High "Bitch No Lie"
    You Fucking KNOW THIS ( Hahaha dont fuk with Ron you bitchs)
    BALLLIN!!!!!!!!!
    My sets outside equiped wit em' rides
    BRO YOU DONT WANT THISS (Hahah hell naw)
    BALLLIN!!!!!!!!!!!!!!
    [Chorus]

    [Verse-1]
    Uh I Ron gets paper
    RUNQUICK Set at LARGE
    20 Gs stacking got more in my cars (Lambos bitchs!)
    Fo real im a hustle dont fuck with that beretta
    mess with this piece you ima turn you into chedda
    First album flopped - No biggy deal
    Fuck with me you guartnteed a last meal
    REEEEEEEMIXXXXX! fuck with my haters ill bury ya
    Fuck you niggas YEAH IMA SAY IT FUCK THE YAY AREA!

    [Chorus]



    shit man yall dont want it [sunglass]
    test
  4. mapleleaf

    mapleleaf bumpin onyx in the jag

    Joined:
    Feb 2, 2006
    Messages:
    17,792
    test
  5. M-O-A Thug

    M-O-A Thug New Member

    Joined:
    Apr 5, 2003
    Messages:
    1,238
    meanwhile, back at the lab, i jab at a fag
    who thinking he real, he faker than plexiglass
    not to far from being trash, got rhymes up the ass
    revoking your pass, lyrics in vicinities thrash
    wack niggas getting cash, gettin ass, gotta nigga gassed
    reppin l.a., ready to clash, with any bitch ass
    wannabe, coming g, I do it mind numbingly
    triple beam, got you scurrying, either that or hurrying,
    dodging a muhfucka, street corner ball playing hustla,
    titty sucker, nipple tucker, foreign object structure,
    ketchup without mustards, not down with busters,
    for all you suckers...
    test
  6. richiecrizzle

    richiecrizzle New Member

    Joined:
    Aug 6, 2005
    Messages:
    1,281
    suck a narrow, blue caribou penis- im daring you. share it and eat it/ be careful if's very unique prepared with a carrot soup cream dish/ -but nothing's quite as elegant as elephant cum/ deep-fried with relish and buns. it seldom comes with pelican tongue/ elvis's thumbs are the devil so proceed with caution/ and watch the teen abortion rate jump to extreme proportions/ hail to the demon dolphin with laser teeth. to say the least/ he got his wiener caught in a baby's cheeks and it made him weep/
    test
  7. MC_Akademix

    MC_Akademix Active Member

    Joined:
    Sep 2, 2003
    Messages:
    1,295
    little more than 8, i just felt like writing

    I got crazy 8s like card games,
    Like 3 and half grams of dank that’s all haze
    Or the Lakers star player when the rape charges came,
    You need to take off ya chain, before I smack you the fuck up
    And snatch all of that shit straight off ya frame.
    Yall aint on ya game, Joe dirts should do their homework,
    I floss diamonds in the hearts of clubs while acing yall Spades.
    I love coochie and fuck groupies, if you mad then Just Shoot Me,
    I got cash to earn Im unruly, and if you get in my way ya bound to crash and burn like stunt movies
    test
  8. apalanchau

    apalanchau wtc aint nutin tafuckwit

    Joined:
    Aug 15, 2006
    Messages:
    390
    i got a big gun for big cunts im on a big hunt
    it's slick fun, on the corner on a week's run
    shit, i need a reup from colombians and peruvians
    no middle, man, middle man? we uzi em
    they dubious, they do see us, tellin' narcs off
    tellin' narcs to get the fuck off, we gun cock y'all
    we done knocked y'all, pimpin' i treat cocaina like me nina
    a few sniff of fish is enough, look, i gotta look out for me weena

    holla
    test
  9. M-O-A Thug

    M-O-A Thug New Member

    Joined:
    Apr 5, 2003
    Messages:
    1,238
    test
  10. Minkaveli

    Minkaveli VoKab

    Joined:
    Aug 15, 2006
    Messages:
    4,955
    I can't believe broke kids try to play me,
    I'm gonna take it to the next level like showbiz & ag,
    They be...not on some classic spit,
    I'll match your spit and sell out in stores like The Doctor's Advocate,
    Passionate? Yep, you already know who I be,
    My music sticks in your veins like sick kids with IV's,
    Because this dude is live,
    Emcees can lick the brown just like a Kahlua slide,
    Or can make their chick go topless,
    I'm about to make them look like Nas did,
    Watch this, they got the cheap flow,
    You want to see this again, go watch me on your tivo.


    Just some off the top here....


    LMAO. That is some funny shit.
    test
  11. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    i strike and shatter shoulders'
    put holes in range rovers' in october'
    to slow to pull over'
    got blow pounds sober'
    from weed wackers to snow blowers'
    i got nina fuck a 4 leaf clover'
    i'll shoot through your eye hole fuck a door opener'
    i'll kill you and chill in your crib till the heat blows over'

    -mc stealyourbottombitch
    test
  12. Credintials

    Credintials IRS can suck my books

    Joined:
    Apr 12, 2004
    Messages:
    1,092
    ..until the heat blows over, like a shot to your koufi
    ..from 3 different directions, from mack 10s and uzi's
    ..shot from 3 different cliques, driving by you at cruise speed
    ..fired from grand cherokees, Isuzus, Suzuki's
    test
  13. D Cep

    D Cep New Member

    Joined:
    Dec 27, 2005
    Messages:
    238
    you might think that i rich but im cheeper then shit, eatin 5 star dishes without leavin a tip. better believe it pal, i just might dash out the window if im eatin the shrimp. shit, when im meetin a chick, ill mention penthouse suites at the 6, then let her drink off my fifth till she thinks im the shit, hopin she dont notice that the sweet was the back seat of my whip/ i do some bloody shit that some crips wont do, most of which dont involve no pistol use. i got a couple windows that i tip toe through and i run through cars like the flinstones do....

    just a little sample

    holla
    test
  14. EmceeGoddess

    EmceeGoddess Disgruntled Man

    Joined:
    Oct 4, 2003
    Messages:
    35,656
    LOL @ pin house sweets
    test
  15. SiFu

    SiFu Burning Down Babylon!

    Joined:
    Jun 8, 2004
    Messages:
    9,867
    The consequence of my conscious being awoken
    By unchosen scribes seeking to pry my lines open
    Is death!.....a black darkness arrives where bliss left
    And I attack where the heart is, my flows is always mis-read
    So dont try to focuz on the dopeness from to close
    Coz its hopeless to see it all, its too immense in growth
    I might laugh at myself, but it depends on the joke
    It gotta be witty and cruel but also make sense to be dope!!!



    PEACE
    test
  16. D Cep

    D Cep New Member

    Joined:
    Dec 27, 2005
    Messages:
    238
    I have no idea what ur talking about........
    test
  17. EmceeGoddess

    EmceeGoddess Disgruntled Man

    Joined:
    Oct 4, 2003
    Messages:
    35,656
    you sly motherfucker!

    also, most of you are typing these as u go along right. i spent like 7m on my piece of crap. CHALL IS USIN WRITTENS?
    test
  18. The Saurus

    The Saurus Two Times of a lotta shit

    Joined:
    Sep 8, 2002
    Messages:
    4,334
    My raps are blazing, ascertaining bastards with a faster maiming
    Than the grasp of AIDS upon a masquerade of fags parading
    So the only thing that's optional now,
    Is if you wanna wear a hospital gown or a box in the ground
    Deliverance that withers your flesh n' bone,
    With the grip to compress a coal into a precious stone
    This kid is the freshest known
    Im so dope that the clinic for methadone's considered my second home
    test
  19. EmceeGoddess

    EmceeGoddess Disgruntled Man

    Joined:
    Oct 4, 2003
    Messages:
    35,656
    hot shit peter
    test
  20. The Saurus

    The Saurus Two Times of a lotta shit

    Joined:
    Sep 8, 2002
    Messages:
    4,334
    thanks big cousin
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)