61 Mr. Ego 2-0 vs 62 Trapezoidal 2-0

Discussion in 'Rapmusic.com Battle League' started by Insanevillian, Sep 30, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NAX

    NAX Bring the Pain.

    Joined:
    Jan 4, 2002
    Messages:
    186
    LOL. i was just talking to oneduh about this in IMs.

    haha ... this is ass! i knew it ... egotistical is PHESOS ... and hes pretending to be you to get a better record cuz he lost to me last week.

    wtf ... lol.
    test
  2. Mr. Ego

    Mr. Ego Swallow my Kids

    Joined:
    Sep 13, 2003
    Messages:
    149
    test
  3. Egotistical.

    Egotistical. You have no Idea

    Joined:
    Oct 2, 2003
    Messages:
    95
    simple mistake..

    Im not phasos or whoever.

    lol, i thought this was my battle since it was the closest to my name..im not up on these leagues nowadays.Kinda new, my bad tho..u can have this win or post a verse if possible..

    i gota laugh at myself for this 1.
    test
  4. Mr. Ego

    Mr. Ego Swallow my Kids

    Joined:
    Sep 13, 2003
    Messages:
    149
    The real Ego...






    none care for his verbs, why does he try?
    when the only Trap music that'll be heard comes from T.I.
    fact is im nice to you, this slaughter aint a fight wit you
    a battle win, is the type I like to do, when type.. is what you like to do
    you cant compete with rap, no need to try again
    Cause Ego breaks thru the trap easier than Allen Iverson
    fuck ya eyes, I'll black ya whole face kid, you trash
    so Jay-Z named his album when he knew what I did to ya ass
    I usually wouldnt battle someone with sorry rhyme n grammar
    now take the punches u stackin , n use em to climb to my standards
    this battle, shit lets be real I own it
    Id no show, just so u see how ya competition feels to ya opponent
    trap's in over his head, ya caught by this g
    think u'll win?
    u dumber than the person in this thread that thought he was me
    test
  5. headless verseman

    headless verseman JERSEY NUCCUH

    Joined:
    Oct 17, 2000
    Messages:
    17,170
    hahahahahhahahah @ the circumstances around this battle
    test
  6. niquist

    niquist New Member

    Joined:
    Mar 8, 2002
    Messages:
    814
    V - Mr. Ego

    This was stupid, but Mr. Ego beat Trap who beat Egotistical who also lost a bout to stupidity... Now I feel bad.

    Ego had the nicest jabs, despite a bit of inconsistancy.
    test
  7. toil

    toil New Member

    Joined:
    Jul 20, 2001
    Messages:
    323
    the first Ego, Egotistical bit at least half his lines.

    'creep out' line was mine from pba + elsewhere

    'bi-cycle' line was originally fracs i think

    'sorry fuck' was Epic's from UA


    if a mod hits me on aim i can probably prove these too
    test
  8. Whiz_Kid

    Whiz_Kid Registered User™

    Joined:
    Sep 4, 2003
    Messages:
    12,814
    dip will prolly say this but


    don't accuse biters unless u have links
    test
  9. M-theory

    M-theory Saint Esprit

    Joined:
    Jan 4, 2001
    Messages:
    38,469
    Vote = Ego

    I liked both verses... Trap you had some good punches and shit... the periodic table punch had me going... but I thought Ego brought a great verse as well, and also had more of a personal vendetta with it.
    test
  10. junio sixnine

    junio sixnine hasta la victoria siempre

    Joined:
    Sep 13, 2003
    Messages:
    2,138
    close battle between trap and the real ego

    vote ego- his punches made more sense
    test
  11. BIG-L

    BIG-L My member is platinum

    Joined:
    Sep 28, 2003
    Messages:
    658
    vote=mr ego

    came harder with better every thing
    very good battle , trap takes it peace
    test
  12. BIG-L

    BIG-L My member is platinum

    Joined:
    Sep 28, 2003
    Messages:
    658
    ego takes it***
    test
  13. GlassEye

    GlassEye New Member

    Joined:
    May 25, 2003
    Messages:
    45
    vote - Ego

    Ego's the dopest, & im known to body peeps
    ..While your a sorry fuck,..Like using sex as an apology

    that was the best line of the battle imo

    i also was feelin trap periodic table line.....

    but overall i think ego got it
    test
  14. NAX

    NAX Bring the Pain.

    Joined:
    Jan 4, 2002
    Messages:
    186
    wrong guy to vote on glass. its alright though. props to the other ego, his verse was fire.
    the others it was bitten like a substitute nas album.
    test
  15. headless verseman

    headless verseman JERSEY NUCCUH

    Joined:
    Oct 17, 2000
    Messages:
    17,170
    vote trap bcuz he's not a fuck up
    test
  16. Diphtheria

    Diphtheria Tazz Says "Fuck U"

    Joined:
    May 1, 2002
    Messages:
    12,254
    Ego wins

    Mr. Ego 3-0
    Trap 2-1
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)