50 Greatest Battlers of All-Time: Dizaster

Discussion in 'The 50 Greatest Battle Rappers of All-Time' started by gregrieke20, Sep 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. heebs907

    heebs907 GS ICEY

    Joined:
    Sep 6, 2009
    Messages:
    7,655
    Amzilla
    A-Class
    Fredo
    Swave
    Troy Brown
    Reverse Live
    Jack Shit
    Locksmith
    KI Design
    Rheteric
    Daze
    Loe Peschi
    Cruger
    Eurgh
    FLO
    Carter Deems
    Syd Vicious
    ZM
    C4
    Skitzo
    Tiger Ty
    DNA
    Bender
    O-Red
    Tsu Surf
    Mood Swangz
    Big T

    are people that would get bodied by dizz most likely


    EDIT: lol @ get paid being salty
    test
  2. gregrieke20

    gregrieke20 Well-Known Member

    Joined:
    Jun 10, 2009
    Messages:
    5,413
    I agree with your first part. I love Reignman though, one of my favorites ever, and I think he should be in the top 50. The whole argument about "if they came back they would get murked" is retarded though.

    Battling, like anything, has evolved. If a prime George Mikan came and played in the NBA today I highly doubt he would dominate the way he did in the 1940s, but you have to take into account how good the guys were compared to their PEERS. This is very important.

    And Reignman compared to his peers when he battled was A LOT better than a lot of todays battlers compared to their peers.
    test
  3. Crescent Swerve

    Crescent Swerve Well-Known Member

    Joined:
    May 23, 2010
    Messages:
    5,264
    i dont think it would turn off clients/employers (maybe real racist lines would) , but they would be reading this from the objective point of view of the demographic they'd be looking to sell it to ( which would be the niche battle fans and rap fans which is already well known for homophobia, explicit shit )

    leaving out "racist" lines would be an injustice to a book about battling/battlers ...leaving those out wouldnt be telling the true story of battling and would make it bunk imo..

    small publishing companies wouldnt have a prob. with most content

    dont change the diz quote , i like how it was done ...him saying he wasnt gonna take a racist approach BUT he realized

    anybody that would be buying this book already know what battle rap consist of
    test
  4. J Keeper

    J Keeper Super Jesus

    Joined:
    Jun 3, 2010
    Messages:
    14,113
    Same could be said of Juice or Supernat (whom I assume made the list).
    test
  5. gregrieke20

    gregrieke20 Well-Known Member

    Joined:
    Jun 10, 2009
    Messages:
    5,413
    Exactly. And yea, they both made the list. (The entire list can be seen in the link I posted on the first page)
    test
  6. DIZASTER

    DIZASTER New Member

    Joined:
    Jan 12, 2009
    Messages:
    2,123
    Bahahaha




    I love how it's always the same dudes talkin shit. Lol .


    I might not be top 50 or top 100 but yall gon shit ur selfves when u see my next two battles.

    Enjoy and keep the shit talk comin...

    Oh btw I can't wait till phillyfire and badams see my nocan battle I have a feeling y'all gonna ease up on all the hating on me for once
    test
  7. 6thSense

    6thSense Ashwin

    Joined:
    Aug 9, 2008
    Messages:
    1,300
    ^^ Dude, come to New York. And battle one of the hometown favorites. That's all man. Your style would work better than it does anywhere (other than the west coast). Battle DNA. Why being hesitant? He did some notable shit in the Red Bull thing so you can't still act like he's not anywhere on your radar.
    test
  8. GetPaid

    GetPaid Well-Known Member

    Joined:
    Jul 4, 2010
    Messages:
    1,765
    Salty about the A-Class Diz debate? Never.
    Paranormal's attitude? Yes. That Special T/Analyrical stunt he pulled was very disrespectful.
    test
  9. heebs907

    heebs907 GS ICEY

    Joined:
    Sep 6, 2009
    Messages:
    7,655
    well im 99% sure he was joking.

    if he wasnt then im ridiculously confused.

    what specialT/analyrical stunt?
    test
  10. paranormalezac

    paranormalezac awkward as fuck

    Joined:
    Jun 24, 2010
    Messages:
    3,195
    LOL he is talking about when I made that thread called Grindtimenow presents: Another GT North Battle.
    test
  11. paranormalezac

    paranormalezac awkward as fuck

    Joined:
    Jun 24, 2010
    Messages:
    3,195
    I dont really even care about your subjective opinoin, hell I dont care if your opinion wasn't subjective and you were 100 percent right, I still get booked so its whatever.
    test
  12. RegularJoe

    RegularJoe Well-Known Member

    Joined:
    Oct 8, 2005
    Messages:
    2,465
    What'd you think of the profile Diz?
    test
  13. Renard is MMA

    Renard is MMA Android Status

    Joined:
    Jun 30, 2010
    Messages:
    1,258
    Hmm now that 3 battles from Diz dropped since Sept what people think now about this.

    Edit: Forgot this was an old topic but on topic I guess.
    test
  14. drewthetruth

    drewthetruth ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    Joined:
    Apr 16, 2010
    Messages:
    15,017
    yeah all ur battles that came out are all the same and you are trash still

    edit: ezac > dizaster
    test
  15. iAMhell

    iAMhell New Member

    Joined:
    Jan 25, 2004
    Messages:
    1,416
    can you make all this shit into a pdf booklet or sum shit? it's dope! I mean if you did then peepz should donate a couple dollars or something for the work
    test
  16. Met-A-Forikal

    Met-A-Forikal Time, cunt!

    Joined:
    May 4, 2002
    Messages:
    7,723
    I like the way this sounds.
    test
  17. talal12345

    talal12345 Member

    Joined:
    Nov 1, 2009
    Messages:
    898
    Isn't it the other way around?
    test
  18. Roddy

    Roddy Well-Known Member

    Joined:
    Feb 4, 2003
    Messages:
    14,141
    50 greatest of all time.... maybe..

    but i surely hope your list includes old school battlers.. people that made a name for each other by dissing people

    ll cool j
    canibus
    kool moe dee
    eyedea
    eminem

    wow.. let me see if i can name as many hotter battle rappers

    hollow man
    mac lethal
    the saurus
    ill mac
    nocando
    johnny storm
    reed dollarz
    jae millz
    loaded lux
    party arty
    iron solomon
    kilenm
    soul khan
    ph
    hollow da don
    serious jones
    murda mook
    Jin
    Hommy hom
    soul Khan
    Fresco


    in my mind.. Dizaster is in top 50... definitely... 50 is alot of names
    test
  19. RegularJoe

    RegularJoe Well-Known Member

    Joined:
    Oct 8, 2005
    Messages:
    2,465
    This is going to be something of a challenge with dudes like Dizaster who are still active ... I'd love to have something in this bio about him traveling to Florida and NY and putting up classic battles with NoCanDo and Swave, but at the same time I feel there has to be a cut off point for updating these, or else it'll just turn into a constant work in progress. At the same time, it seems almost wrong to have a profile for Diz and not to include that battle with Swave which was arguably his finest work.

    This shit is a dilemma and I ain't talking about no Vince Vaughn movie.
    test
  20. mapleleaf

    mapleleaf bumpin onyx in the jag

    Joined:
    Feb 2, 2006
    Messages:
    17,792
    yeah you need to update diz's section. sorry if you dont want to...ITS YOUR JOB NOW
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)