5. Dr. Knockboots 6-1 vs. 6. X Sample 8-2

Discussion in 'RBL TOP 20' started by U S E R, Dec 1, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. X sample

    X sample New Member

    Joined:
    May 7, 2003
    Messages:
    11,365
    yeah, no beef vadik, and i do think your topicals are off the hook..

    and yes, my homo lines are getting old, lol
    test
  2. mAc Detroit

    mAc Detroit da muthafuckin south

    Joined:
    Nov 30, 1999
    Messages:
    7,967
    nothing against X sample...but uuhh, no...

    I almost gave up reading after that knock boots liine...

    Vote: Doc Knoc fom Och Loc
    test
  3. -Oz-

    -Oz- ^^^^^

    Joined:
    Sep 28, 2003
    Messages:
    25,740
    lmao....Dr KNockboots recycles lines he used in this league...
    test
  4. castro'DAMUS

    castro'DAMUS j o e y h o f f a

    Joined:
    Feb 24, 2002
    Messages:
    13,386
    Up' Over No Shows
    test
  5. Fatal Words

    Fatal Words .........

    Joined:
    Jul 6, 2003
    Messages:
    808
    vote- Knockboots

    He just came better than X, X's verse was pretty shaky, even tho DK used some recylce lines..he still pulled it off and he got my vote....good battle, pretty even..pz
    test
  6. headless verseman

    headless verseman JERSEY NUCCUH

    Joined:
    Oct 17, 2000
    Messages:
    17,170
    well, even though knock boots is the obvious winner by votes, ima just say

    aight, battle....

    liked a line from both


    Your punches miss me, so fall back n gimme some space
    Or i'll put rings round ya eyes so ya face n my fist r engaged

    liked that cuz the flow and delivery is real dope...i usually add a line like this to my verse


    and from x

    Im infecting ya mind, if u say ya gonna live ya lying,
    Think about it, who helps the Doctor when hes dying


    i liked the closing cuz its not a dope closing that u go, "o shit" and have a new impression on who won, but tis a good closing just to round off his verse..not meant to do that, more anticlamatic

    i do that alot too


    gluck
    test
  7. X sample

    X sample New Member

    Joined:
    May 7, 2003
    Messages:
    11,365
    thanks headless...constructive criticism is much more appreciated, lol
    pz
    test
  8. U S E R

    U S E R NON-DOHPE.squad

    Joined:
    Oct 25, 2002
    Messages:
    9,607
    Dr Boots Wins
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)