4 Week countdown - 200$ up for grabs!!!!

Discussion in 'The Rapmusic Storytelling/Topical League' started by J o o k, Dec 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    lol dic, you really think you're a better writer than me? that's utter comedy...
    test
  2. Dicnyaeye

    Dicnyaeye N CuM oN Ya BrAiN

    Joined:
    Apr 11, 2006
    Messages:
    251
    no, I still think Got Life? and J Rocca aka Insense are the worst champs this place has ever had.... but they both got their first titles through me... lol... so call me the gatekeeper of wackness since I've let them become champs
    test
  3. Dicnyaeye

    Dicnyaeye N CuM oN Ya BrAiN

    Joined:
    Apr 11, 2006
    Messages:
    251
    not just me... take a poll kid..... or better yet, actually win 1 tournament over me... i dare ya.. lmao. ur pure comedy kiddo
    test
  4. Dicnyaeye

    Dicnyaeye N CuM oN Ya BrAiN

    Joined:
    Apr 11, 2006
    Messages:
    251
    lmao @ niques cameo appearance..... u haven't returned any of my calls... does that mean the wedding is off?
    test
  5. J o o k

    J o o k Guest

    riko got flow
    test
  6. Baron Mynd

    Baron Mynd Swaggersaurus Rex

    Joined:
    Jul 16, 2003
    Messages:
    10,367
    Rikos dead.

    R.I.P
    test
  7. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    lol dic, you're absolutely ridiculous, when we meet again, i'll be sure to put you back on that curb where you belong princess...
    test
  8. Baron Mynd

    Baron Mynd Swaggersaurus Rex

    Joined:
    Jul 16, 2003
    Messages:
    10,367
    Oooooooooh! Whats with all the beef heating up this past week?!
    test
  9. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    I got that new foreman grill...
    test
  10. J o o k

    J o o k Guest

    how does it work? hopefully you weren't being sarcastic because i am seriously considering getting one.
    test
  11. Baron Mynd

    Baron Mynd Swaggersaurus Rex

    Joined:
    Jul 16, 2003
    Messages:
    10,367
    Theyre ill, I grill anything and everything on ours but when you see the amount of fat that comes off things, its quite shocking actually...
    test
  12. UneekTestimony

    UneekTestimony New Member

    Joined:
    Feb 16, 2003
    Messages:
    8,857
    Haha, Got Life you're hilarious.. and Riko did have the best flow I've ever seen. Good luck to those participating in this though, pz.
    test
  13. Dicnyaeye

    Dicnyaeye N CuM oN Ya BrAiN

    Joined:
    Apr 11, 2006
    Messages:
    251
    lmao... that's just funny. I can't even take that shit serious....
    test
  14. J o o k

    J o o k Guest

    Word so all in all they're worth the money?
    test
  15. Baron Mynd

    Baron Mynd Swaggersaurus Rex

    Joined:
    Jul 16, 2003
    Messages:
    10,367
    Thumbs up from me every time!
    test
  16. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    nah Jook, you know i'm on point with the culinary and that shit is a major no go on my list of things i'd recommend...shit will absolutely dry up everything you ever try and make on there...I wouldn't waste my money...
    test
  17. J o o k

    J o o k Guest

    Word I know you a chef and shit in ya spare time, yo any suggestions on something fast with chicken breast, and lean meats that does not take any talent with cooking?
    test
  18. Bonnie Bathory

    Bonnie Bathory New Member

    Joined:
    Sep 20, 1999
    Messages:
    13,374
    chicken breast, italian dressing... on the foreman grill
    test
  19. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    ^ wtf? that sounds retarded...bonnie...go back to blazing, you clearly don't belong in a kitchen...

    Jook, easiest bet is to cut into cutlets, use a mallet to flatten it out some, preferably not a flat one, this way it has more pores, season accordingly, dip in egg, bread crumb, egg.

    Works best with pork, chicken, veal, turkey, etc.

    and you put it on a frying pan /w some vegetable oil...

    shit is spot on...flip when you get a nice golden color...

    I'm also a big fan of mustard and I sometimes go mustard bread crumbs egg...

    gives it an extra kick...
    test
  20. Bonnie Bathory

    Bonnie Bathory New Member

    Joined:
    Sep 20, 1999
    Messages:
    13,374
    mmm italian dressing marinated chicken on the grill is BOMB dude, you duno?
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)