27. Mac Detroit 3-0 Vs. 28. Super Dooper 4-1

Discussion in 'RBL TOP 20' started by U S E R, Dec 9, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. U S E R

    U S E R NON-DOHPE.squad

    Joined:
    Oct 25, 2002
    Messages:
    9,607
    RBL Verses Due: Thursday's:12 (Midnight-Eastern Time)
    RBL Voting Due: Sunday's:11.P.M (PM-Eastern Time)

    -Each battler is allowed to up their threads TWICE in a match.
    before the battler(s) is penalized -1 vote for each up after the
    entitled amount. Upping: (vote count,discussing votes,or just
    replying period)

    -You MUST vote on 6 battles EACH week & EDIT the vote links
    in your "check in" posts. Failure to vote on ALL 6 will result in a
    deduction of votes for the links you're missing. Meaning.. you
    drop 4 links, you LOSE 2 votes automatically.

    -No: Dickriding/ Favortism/ Crew/ Hate/ Unexplained Votes!!

    -RBL "Under 300 Posts" List: If an opponent has LESS than 300
    posts, check this list to see if his RBL name is on there. If not
    contact a mod, immediately.

    -Mininum Lines: 4 (2 Couplets)/ Max. Lines: 30 (15 Couplets)!
    Also, battlers MUST agree on the amount of lines to be written
    for each verse. If not, whoever drops first determines the MAX
    line amount. For example, If I drop 16 first, without agreeing
    my opponent cannot go MORE than 16 lines.

    -NO EDITING!!!! If your opponent comes and tell us you edited a
    verse, EVEN if it's only a fucking word or phrase, you're done &
    will be given an AUTOMATIC disqualifcation.

    -Late verses will result in an AUTOMATIC disqualification, don't
    even care if it's 5 minutes late. Even if s mod late with closing
    the no shows, the deadline will still be enforced. Yes, there are
    extensions..but you will be deducted 3 votes for recieiving one.

    -if you bitch about votes, youre docked 20, so don't fuckin sway

    -Closed battles are finalized. Unless the mod made a mistake in
    closing your thread, any problem regarding the battle AFTER it
    has been closed..you will have to deal with it. But../If the mod
    just messed up something, then it's cool for it to be changed.

    IF YOU BREAK A RULE, IT'S YOUR FAULT AND YOURS ALONE!!

    -The Rapmusic Battle League
    test
  2. Super.

    Super. New Member

    Joined:
    Sep 26, 2003
    Messages:
    25,562
    Sixteen
    test
  3. mAc Detroit

    mAc Detroit da muthafuckin south

    Joined:
    Nov 30, 1999
    Messages:
    7,967
    "Sixteen" Motherfucker ask me if i wanna do sixteen.....

    EDIT:

    and i'm droppin tonight.....
    test
  4. mAc Detroit

    mAc Detroit da muthafuckin south

    Joined:
    Nov 30, 1999
    Messages:
    7,967
    Look dawg, you lack applause...weak skills aint enough...
    Last time you got a hand.....it had fo’ hearts and a club...
    Can tell that Mac is a thug, and Dooper on that coy shit...
    Every Super that I’ve seen let men plug in their joysticks..
    Fucking pussy ballerina...aint got shit on my hype...
    Plus your not Super, man...so get rid of the tights....
    Shit I just might, erase this nicca like a kilobyte...
    His idea of throwin’ down is a fucking pillow fight...
    And wit’ hoes? You’ll never touch, never maul a broad-skin...
    Ya hands so ruff.....that when you wave dogs start bark-in’....
    And Dooper, it’s hard when, you lack friends, you’re a desk jerk...
    Cause all of Super friends are on the Cartoon Network....
    Ya best work....won’t beat me, but I’ll give ya this line...
    I admit, yall styles funky...I see the shit in ya rhymes...
    Splittin ya kind, doing thangs my way, you’ll fail...
    Cause it aint no signs of life....on tha high-way to hell...
    test
  5. Super.

    Super. New Member

    Joined:
    Sep 26, 2003
    Messages:
    25,562
    I dont need no wack name plays


    Sad ur wack?Or that u want ur girl back & shes a slut?
    Ill help keep ur head up,with assistance of my uppercut
    You were at UPN a long time ago,& still your talent stinks
    & ur easy to under estimate like 2009473-182398 and 6
    Ur health sucks,and ill prove dangerous to it, you see B
    Super will fuck u up until you cant Walkman or play a CD
    So,shield urself ill bring out gats & shoot this scavenger
    With enough arms 2 make a new Mortal Kombat character
    Dick,Strap Ons,Bullets,and everything else that stabs hard
    ^^^You take a little of everything,like ppl at salad bars
    An those battle tactics u use are pussy,ur simply all talk
    Cuz you've been on Runnin, way before biggie and pac
    His love for young men doesn't stop, he is still insane
    Over Hot Boys so much,hes trying to collab w/ Lil Wayne
    Been doing homework on u,but the only thing i could find
    Is u were so desperate for a belt,u went to 411hype

    ..basically
    test
  6. Super.

    Super. New Member

    Joined:
    Sep 26, 2003
    Messages:
    25,562
    ill edit my links in here
    test
  7. QuicK SyllaBle

    QuicK SyllaBle New Member

    Joined:
    Oct 27, 2003
    Messages:
    13,403
    both came aiight....i didnt like readin mac's verse too many periods and funky shit but nevertheless it was a better verse.....punches were way better in my humble opinion....dooper u came aiight just not enuf....Pz
    test
  8. Kanyne

    Kanyne 6x RBL Participant...lol

    Joined:
    Oct 22, 2001
    Messages:
    4,615
    Mac
    Open-decent
    midgame-fell off
    checkmate-coo

    Super
    Open-mediocre
    midgame-decent
    checkmate-coo

    Vote=Super
    test
  9. Guest

    Guest Elevation is the Key

    Joined:
    Oct 26, 2001
    Messages:
    1,235
    ^you serious..
    test
  10. Jury Duty

    Jury Duty New Member

    Joined:
    Oct 22, 2003
    Messages:
    44
    damn, nice battle..but i think i like super more in this battle.. even tho his punches werent personals...they attracted my attention more...macs personals were tight, but they were like gimme punches where it seemed anyone couldve said the same thing about super or already has ya know?

    V- Super
    test
  11. Guest

    Guest Elevation is the Key

    Joined:
    Oct 26, 2001
    Messages:
    1,235


    are you fucking kidding me ?????????????
    test
  12. The Second Comming

    The Second Comming you aint poison!!!

    Joined:
    Aug 22, 2000
    Messages:
    26,171
    vote=Mac Detroit

    Super was iight
    he had like 2 lines that I liked
    his wording was off tho
    Mac seemed more consistent and thought out
    both didn't really have any stand out ish
    maybe like 1 or 2 lines each
    but I still feel that Mac had the better overall verse

    holla!!
    test
  13. S-M-O-K-E

    S-M-O-K-E DUH DUH DUH DUH!

    Joined:
    Jun 26, 2000
    Messages:
    24,553
    vote = och.

    ••••• came blaze, super.. i wasnt feelin. like the underestimate line was shit. mac was consistent, super had some shit in there.
    test
  14. Nahmed

    Nahmed Good Business

    Joined:
    Mar 26, 2002
    Messages:
    4,932
    vote oshkoshracy

    super was decent
    test
  15. psomonkey

    psomonkey Sin Ontology

    Joined:
    Jun 21, 2002
    Messages:
    5,147
    OMG mac D killed this weak ass keyboarder haha.....damn....that shit actually had me laffin...I couldent understand mosta Super's lines they was kinda retarded
    test
  16. Couch Foam

    Couch Foam New Member

    Joined:
    Dec 21, 2002
    Messages:
    10,070
    lmaoo @ supers lines. they seriously made no sense at all

    " You were at UPN a long time ago,& still your talent stinks
    & ur easy to under estimate like 2009473-182398 and 6
    Ur health sucks,and ill prove dangerous to it, you see B
    Super will fuck u up until you cant Walkman or play a CD "


    if any of u can tell me what this means, i'll be content.


    vote - mac d
    test
  17. mAc Detroit

    mAc Detroit da muthafuckin south

    Joined:
    Nov 30, 1999
    Messages:
    7,967
    test
  18. Calefaction

    Calefaction The Lone Wolf

    Joined:
    Jun 7, 2002
    Messages:
    8,006
    I dont see how OCH is gettin voted against..

    Och had some nice lines, nice to see you still kept your humor and shit, tights line was funny..

    Super didn't have much of anything that impressed me, pretty lack luster over all

    vote = Och
    test
  19. jinks

    jinks Soy tu oportunidad!

    Joined:
    Apr 5, 2002
    Messages:
    1,736
    Second kid won it. Those four bars you showed were actually the non decent bars lol From them on he picked it up and spat some nice lines.


    Dick,Strap Ons,Bullets,and everything else that stabs hard
    ^^^You take a little of everything,like ppl at salad bars
    An those battle tactics u use are pussy,ur simply all talk
    Cuz you've been on Runnin, way before biggie and pac
    His love for young men doesn't stop, he is still insane
    Over Hot Boys so much,hes trying to collab w/ Lil Wayne
    Been doing homework on u,but the only thing i could find
    Is u were so desperate for a belt,u went to 411hype


    v=super
    test
  20. mAc Detroit

    mAc Detroit da muthafuckin south

    Joined:
    Nov 30, 1999
    Messages:
    7,967
    what.....

    the......

    FUCK.....
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)