#23

Discussion in 'The Alley' started by double ML, Feb 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. -Paper Chase-

    -Paper Chase- alwaysgotberrybluetoblow

    Joined:
    Jun 17, 2002
    Messages:
    21,229
    Wtf?? Are these the same shoe ?!?! [funny]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Y'all kill me
    test
  2. nomstradamus.

    nomstradamus. starves artists.

    Joined:
    Feb 3, 2010
    Messages:
    97
    you can have the last word.
    conversing with you is a purgatory i don't want to be in.
    test
  3. double ML

    double ML Guest

    lmao@how nom sonned the fuck of out that wack ass clownshoes wearin' paperplate[funny]


    papersack looks homeless and shit with his beat up dirty ass kicks[wow]
    test
  4. 3ternal

    3ternal Stay hungry my friend.

    Joined:
    Oct 2, 2008
    Messages:
    9,974
    What kind of depraved faggot collects boots?

    Fucking wierdo [fu]

    Next you gonna brag about your trench coat collection?

    Shit's like collecting blank sheets of paper you moronic egghead [funny]

    Your Timb collection's just like you Gook Boy, seen one seen em' all.
    test
  5. double ML

    double ML Guest

    ^^wow@how fuckin' stupid you are herman aka 3ternal[wow]


    no two pairs are the same

    [​IMG]
    test
  6. double ML

    double ML Guest

    here's some pics previously posted to son the fuck out of 3ternal:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    test
  7. 3ternal

    3ternal Stay hungry my friend.

    Joined:
    Oct 2, 2008
    Messages:
    9,974
    Oh so if you collected different colored sheets of paper would make you less of a weirdo?
    test
  8. double ML

    double ML Guest

    lmao@how socially inept this misfit 3ternal is[funny]



    you talk a lot of shit for being such a tiny guy
    test
  9. TWAMP$iN

    TWAMP$iN Guest

    still reachin' hi-c


    reverse psychology fails for you, Stinka
    test
  10. NaSh

    NaSh o_

    Joined:
    Dec 4, 2000
    Messages:
    21,537
    their both fuckin awful so yeah the resemblance is uncanny[dunno]
    test
  11. double ML

    double ML Guest

    nash just dunked from the 3 pt line in papercup's face:eek:
    test
  12. zyclon B gas

    zyclon B gas sososerious

    Joined:
    Apr 23, 2002
    Messages:
    16,218
    i'd agree with you normally, but here, yeah the resemblance is uncanny except for the top on the sb's dips and the vans are flat.

    really though, pretty much the same.
    test
  13. my dog wouldnt even chew those
    test
  14. SIN

    SIN Sincerely

    Joined:
    Dec 10, 2000
    Messages:
    12,107
    please don't


    we know doubles taste is horrid...he proves it every time he posts pics of shit he cops...
    test
  15. Lil Dead

    Lil Dead Arizona Steel

    Joined:
    Mar 5, 2001
    Messages:
    6,845

    Im pretty sure Vans is a West Coast thing.I love em.Im not a shoe whore (but my girl is) but I normally only buy Vans and DVS shoes.I used to by DC's when I was younger but there quality sucks.I had this one pair of DVS shoes that were so damn comfertable...id be lucky to find that comfert again.
    test
  16. -Paper Chase-

    -Paper Chase- alwaysgotberrybluetoblow

    Joined:
    Jun 17, 2002
    Messages:
    21,229
    I just picked two random sneakers to prove my point, wasn't saying that I liked either of em or not you dumb faggot.

    Lol@the notion that those two sneakers look anything alike though

    Lol@those ugly ass Timbs Dubz posted

    Shits look like Lugz

    Shameful

    And the return of the Sketcherlands

    Who the fuck would wear Timberland sneakers
    test
  17. 3ternal

    3ternal Stay hungry my friend.

    Joined:
    Oct 2, 2008
    Messages:
    9,974
    Wow at how people can't resist shitting on Herman "man boobs" ML [wow]
    test
  18. KNoXvillE

    KNoXvillE Str8 MAjor LeAf FuNKy!

    Joined:
    Jul 18, 2001
    Messages:
    8,812
    don't nobody wear no slip on's Paper. lol
    test
  19. 3ternal

    3ternal Stay hungry my friend.

    Joined:
    Oct 2, 2008
    Messages:
    9,974
    Sure they do.

    Plenty of hipsters do.

    I personally don't like them but I'd rock them dunks.
    test
  20. NaSh

    NaSh o_

    Joined:
    Dec 4, 2000
    Messages:
    21,537
    why the hatred paperclips?
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)