150 years of evolution mantra PART ONE

Discussion in 'The Sanctuary' started by Coup d'état, Dec 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jay Bee

    Jay Bee Boricua

    Joined:
    Apr 5, 2011
    Messages:
    2,596
    hmmm i agree as well, shallow AND pedantic
    test
  2. Jay Bee

    Jay Bee Boricua

    Joined:
    Apr 5, 2011
    Messages:
    2,596
    plz name one time he has made sense. i only see a dressed up turd dog
    test
  3. 2old4thisshit

    2old4thisshit Member

    Joined:
    Jun 12, 2011
    Messages:
    963
    Enough bro, I do feel bad for you but I'm not gonna continue this, see if Dr. Phil will have you.
    test
  4. 2old4thisshit

    2old4thisshit Member

    Joined:
    Jun 12, 2011
    Messages:
    963
    DUDE I didn't even read one word he said, shit's WAY too long, sarcasm is way too difficult to pass on in text form sometimes.
    test
  5. Jay Bee

    Jay Bee Boricua

    Joined:
    Apr 5, 2011
    Messages:
    2,596
    obviously. we dont use sarcasm here we use insults and emotions bcuz of the amount of morons here who actually believe some wild shit. although it created a hilarious exchange this time
    test
  6. 2old4thisshit

    2old4thisshit Member

    Joined:
    Jun 12, 2011
    Messages:
    963
    Well if it came off eashays fingertips I didn't read the joke.
    test
  7. NightmareEx

    NightmareEx The Beast

    Joined:
    Nov 15, 2003
    Messages:
    5,134
    lol gettin your Masters my ass. You're about as smart as a bar stool. You're quickly jumping up the *pathetic joke* ladder here. Keep this up and you will have sped past Alias for Biggest Delusional Bitch.
    test
  8. 2old4thisshit

    2old4thisshit Member

    Joined:
    Jun 12, 2011
    Messages:
    963
    You need anti depressants little fella.
    test
  9. NightmareEx

    NightmareEx The Beast

    Joined:
    Nov 15, 2003
    Messages:
    5,134
    ....

    Well now you're just boring me. Go kick rocks cunt.
    test
  10. Coup d'état

    Coup d'état Don't believe the hype

    Joined:
    Jun 19, 2009
    Messages:
    4,096
    Nightmare on sanctuary street...gonna find God if all is left open to think.

    Nightmare on sanctuary street, dude is smart so eventually he will turn to He.
    test
  11. NightmareEx

    NightmareEx The Beast

    Joined:
    Nov 15, 2003
    Messages:
    5,134
    What in the actual FUCK? o_O
    test
  12. Coup d'état

    Coup d'état Don't believe the hype

    Joined:
    Jun 19, 2009
    Messages:
    4,096
    IDK, weird mood. Thought I'd flow to your condition.

    Don't ask.
    test
  13. 2old4thisshit

    2old4thisshit Member

    Joined:
    Jun 12, 2011
    Messages:
    963
    Nightmares a worthless bitch, not worthy of sucking satans dick or sitting on his lap. Do everyone a favor (for once) and shave your legs, then go turn yourself in for the numerous crimes you've been lucky enough to get away with. Bubba's waiting, so make sure those legs are silky smooth, no stubble. That's very important to your new master.
    test
  14. NightmareEx

    NightmareEx The Beast

    Joined:
    Nov 15, 2003
    Messages:
    5,134
    :funny::crazy:

    Thanks RM for putting those two smilies right next to each other. It's like the website itself is sentient and knows Mr. "Valedictorian" here is a fraud ass, corny ass bitch. Touche RM.

    I mean after all, all the Mensa members I know come to internet forums and brag....oh wait.

    lol cornball faggot.
    test
  15. NightmareEx

    NightmareEx The Beast

    Joined:
    Nov 15, 2003
    Messages:
    5,134
    My...condition?

    You mean enlightenment? Yea, damn this affliction!
    test
  16. Alias3000

    Alias3000 Well-Known Member

    Joined:
    Jun 19, 2008
    Messages:
    4,182
    Let's not get distracted with the retarded ramblings of NightmareX..ironic name, you're so mentally shook you have nightmares? go figure. please stop replying you make no sense and your asshole is talking for you. slow wittted maggot
    test
  17. 2old4thisshit

    2old4thisshit Member

    Joined:
    Jun 12, 2011
    Messages:
    963
    Yeah you definitely need to remember your depression meds today.

    You're a defective human being, moreso your parents fault than yours but nonetheless you're a worthless bitch.:funny:
    test
  18. NightmareEx

    NightmareEx The Beast

    Joined:
    Nov 15, 2003
    Messages:
    5,134
    o_O

    Impossible.

    You're so bad at talking shit it actually makes me want to stop talking shit....:funny::funny:

    You just blew my mind. Now blow yours, all over your parents basement (where you live).
    test
  19. 2old4thisshit

    2old4thisshit Member

    Joined:
    Jun 12, 2011
    Messages:
    963
    lol you think you're good at typing shit, that's hilarious. Talking shit is something you wouldn't do face to face so I realize this is all you have but what else do you run around telling people you're good at? Checkers?
    test
  20. GaLaTeA

    GaLaTeA GymArt

    Joined:
    Jun 10, 2010
    Messages:
    31,440
    Eeeeeease up on the hating, guys...come on, you're all better than that..
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)