12-MAN RM Collab --- Feat. Nimrod, Jaylacage, Sticky Fingaz's Protege, & More

Discussion in 'Post Ya Audios & Videos Here! - feedback forum' started by TAB, Jan 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TAB

    TAB Model

    Joined:
    Jan 30, 2003
    Messages:
    6,917
    test
  2. SacriFICE

    SacriFICE TRUspeak

    Joined:
    Jul 13, 1999
    Messages:
    5,955
    1. Nimrod: Flow real nice, multies dope... lyrically ripped, was feeling it.
    2. Karosene: Flow is on point, like the delivery, voice is dope... lyrically is pretty cool, feeling it.
    3. Bad News: Hmm, not really feeling this dude at all... Good energy, quality was weird... lyrically ok i suppose.
    4. Jaylacage: Chaos Theory 2006, that's all I'm sayin'... wOOOOOO
    5. Tragic: Ugh... wasn't feeling this at all... quality was terrible... flow was alright I guess..,
    6. Redhead: Flow was crazy... liking the multies.. dopeness, like this cat..
    7. Sacrifice: I don't know who this fucker is but he SUCKS...AHHHHHH.
    8. Enef: Always feelin' ENEF... we should get on some shit one time... quality was bad though...
    9. Nawshus: Nawshus is that dude... Feeling you like always... loving the style
    10. Falmouth(The successor of Sticky Fingaz): HAHAHA... be careful you might have a fucking stroke... Flow was good though...
    11. Verb Hertz: Could barely hear this dude, just wasn't mixed in really well... from what I heard the flow was on point..pretty cool... make sure your adlibs aren't taking away from the clarity of your vocals..
    12. TAB: Destroyed it, feeling your flow man..good shit...

    Over all this was a good collab, feeling it... just mixing was a little strange... could be my speakers though...
    test
  3. TAB

    TAB Model

    Joined:
    Jan 30, 2003
    Messages:
    6,917
    man wtf

    gotta upload it again
    test
  4. nawshus

    nawshus STAMPEDE!

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    4,961
    hahaha yea shit cuts off and shit, whats up with the mixing lol it seem like you just raised the volume on each verse and added no changes to the vocals lol... dope collab though
    test
  5. Jaylacage

    Jaylacage Criticus Maximus

    Joined:
    Mar 19, 2001
    Messages:
    2,376
    yeh i was bumpin it and it ended all of a sudden..nice job though for what i heard...
    test
  6. TAB

    TAB Model

    Joined:
    Jan 30, 2003
    Messages:
    6,917
    aight it's fixed

    it should be a little over 5 minutes long

    as for the mixing, most of ya'll sent me mixed acapella's with compression and etc., so I only tampered with the equalization
    test
  7. nawshus

    nawshus STAMPEDE!

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    4,961
    maybe its my speakers yo.. it sounds better in headphones..
    test
  8. Mic Booth

    Mic Booth who gives a shit

    Joined:
    Mar 3, 2003
    Messages:
    511
    i hated most of this..

    WTF @ some of the voices on this

    the rest was dope tho
    test
  9. Hooks

    Hooks Underground As Fuck

    Joined:
    Nov 11, 2002
    Messages:
    628
    Dope collab...Nimrod and Karo killed it....so did Redhead in the middle

    Tab, on a seperate note, did you get the submissions that me and my boy put in a few weeks ago? I was thinking they were on par with a few of these verses, but it's all good
    test
  10. C-Money

    C-Money New Member

    Joined:
    Dec 13, 2005
    Messages:
    31,206
    1. Nimrod: MURDERED IT
    2. Karosene: This Guy Always Comes Dope...Hotnesssssssss
    3. Bad News: Didn't Really Like Him...Flow Was Aight...Quality Was Garbage
    4. Jaylacage: Niiiiiiiiiiiiiice
    5. Tragic: Bad Quality...Couple Good Lines
    6. Redhead: Multies and Flow Were On Point...Ok Quality...Voice Was Nice
    7. Sacrifice: Gooood Shit
    8. Enef: Hot Verse But Pretty Bad Quality
    9. Nawshus: Crazy Verse...Nicest I've Seen From Him In A While
    10. Falmouth: He Did Ok
    11. Verb Hertz: Ummm Couldn't Really Hear You..But From What I Heard..Pretty Good

    Overall This Was A Nice Track...Should Of Been Worked On A Little More...Production Wise
    12. TAB: He Did The Best IMO...Nice Verse
    test
  11. nawshus

    nawshus STAMPEDE!

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    4,961
    lmao@this reply.. so detailed
    test
  12. Huey Fig Newton

    Huey Fig Newton Rebel-He-Is

    Joined:
    Oct 17, 2003
    Messages:
    14,042
    I'm dissapointed.
    test
  13. prophicey

    prophicey New Member

    Joined:
    Aug 9, 2001
    Messages:
    4,037
    this what i was waiting for ......nice shit yo
    test
  14. SHITTY Bang Bang

    SHITTY Bang Bang freestyle fanatic

    Joined:
    Jun 28, 2004
    Messages:
    13,470
    ahahahahahahahahhahahahahahahaha


    TRAGIC REUSED HIS VERSE FROM WHEN HE MADE A SONG ON THIS BEAT AHAHAHHAHAAHAHHAHAAH



    AIYO COME OVER HERE BABY SO I CAN FINGER UR ANAL


    i think he outshined everyone on this
    test
  15. MagicFX

    MagicFX Idle

    Joined:
    Feb 20, 2004
    Messages:
    7,324
    this was pretty cool...

    a couple verses were wack, but the rest were straight..

    Karosene shined on this..
    test
  16. Grandiose

    Grandiose five large

    Joined:
    Dec 4, 2003
    Messages:
    102,053
    test
  17. VerbHertz

    VerbHertz Lexicon

    Joined:
    May 30, 2003
    Messages:
    6,815
    this is finally done

    wish i had better equipment. and better skills. lmao

    some nice shit on this though, nice job
    test
  18. TraGiC

    TraGiC Recognize Real

    Joined:
    Apr 30, 1999
    Messages:
    21,670
    na shifty ....it was the same shit i sent u

    just my quality was better....i dunno what tab did to it...hahahah

    its my fault though cuz my shit had too much echo...recording in a wood floored roomed and he tried to remove some of it ....

    and SAC suck my cock son....at least im rapping about something instead of some weak nonsense with your lispy womenly vocals

    eat a cock girly man

    but i liked this shit...had me bumping my head

    im impressed by most on this!

    hahaha @ nice multis...like its very hard to do....people with that type of feed u know are not real hiphop

    think about it

    1 up

    spread love
    test
  19. VerbHertz

    VerbHertz Lexicon

    Joined:
    May 30, 2003
    Messages:
    6,815
    big ups to all the emcees leaving this beat deaded

    i'll drop my crits when i wake up
    test
  20. Redhead

    Redhead PG County Representer

    Joined:
    Mar 19, 2005
    Messages:
    6,255
    No doubt, I like this joint, its slick.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)