11. Anchor 5-0 vs 12. Headless Verseman 5-1

Discussion in 'RBL TOP 20' started by -Oz-, Apr 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Philly The Kid

    Philly The Kid New Member

    Joined:
    Mar 20, 2006
    Messages:
    58
    ^& you love the cock.


    By the way, weak battle.
    Headless had just about nothing that was partially fresh or worded decent.
    On top of that he's been swaying the whole time.
    Get off it dude, you haven't been good for a while...
    matter fact, I've never seen you drop a good verse.
    Idk why you THINK you're nice.


    Anchor, you had two lines I liked.

    It's true that noone can see you, but the reasons are pitiful
    You're a no-body named headless, that makes you completely invisible
    Fuck it, Ill post early, even though it might cost ya life
    Since it's Wednsday, you'll catch 2 episodes of Lost tonight

    The style of punch of the second is a little outdated but it was still decent.
    Overall, ahh, not a real good verse but had some cool stuff.
    The Chris Rock line was original, bad execution, but unique.
    And a few gay lines, but mainly ur stuff was atleast average.


    Headless...
    .

    .

    .

    ...You sucked.

    Especially after swaying and clowning his verse I thought you woulda had atleast a decent verse, but unfortunately you came with some of the worst lines I've read from someone in the top 20 since Symmetry was up here. You're absolute garbage.

    Seriously though, nothing was decent in your verse.
    You started off with a horribly played concept worded poorly...
    and it never got any better.
    Sign out please and do us a favor.


    V/Anchor


    Headless, Franchise could use a vote this week against me, I'm sure you'll do the honors right bud? Faggot.
    test
  2. -Oz-

    -Oz- ^^^^^

    Joined:
    Sep 28, 2003
    Messages:
    25,740
    Upping
    test
  3. Junya

    Junya New Member

    Joined:
    Mar 30, 2001
    Messages:
    346
    Ill lines^^^...backed up by a fuckin real solid verse...EXCEPT for the 5-1 record line which was retarded...


    good shit, not any crap lines...cant really catch the flow with the style ya got, but no matter

    so I got ill lines + a shit line + smooth flowin verse vs. consistancy

    vote - anchor
    test
  4. N.Tavarez

    N.Tavarez .....

    Joined:
    Feb 11, 2006
    Messages:
    221
    Your flow is the fag type, and you happen to act dyke
    Your known as the king of queens but it refers to the drag type
    and every fake personal is gay as shit and not well accepted
    Why, 1. their fake. 2. you have to hide behind an alias to say ya message

    VS

    It's true that noone can see you, but the reasons are pitiful
    You're a no-body named headless, that makes you completely invisible
    Girls like rich fellas, drug sellers & guys that make em laugh too
    So to get a bitch youll need Cris, Rock & some jokes from that dude
    Think you're not a fag? then you're confused, it's time to check reality
    The name verse-man proves that you're still fighting your sexuality
    Fuck it, Ill post early, even though it might cost ya life
    Since it's Wednsday, you'll catch 2 episodes of Lost tonight


    DESPITE THAT MASSIVE SWAY BY HEAD
    ANCHOR TOOK THIS CONVINCINGLY
    V/ ANCHOR
    test
  5. Mets

    Mets 40 Cal. Ripken

    Joined:
    Apr 25, 2005
    Messages:
    1,031
    anchor

    Ya lines are long & boring, we aint feeling it
    & Ya second check in proves how stretched ya wordplay really is
    Girls like rich fellas, drug sellers & guys that make em laugh too
    So to get a bitch youll need Cris, Rock & some jokes from that dude
    Nobody likes you, heres a fact the older teens should know
    Last time we chanted 'Head'...we were 7, n it was followed by 'shoulders, knees and toes'

    headless

    Fuck it, I been told this kid he sucks-
    And he aint talk back...
    cuz he knows I'd treat him like a step, and have is soul lifting up

    yea, how headless came really bad in my opinion. that soul line was pretty good though. anchor had some nice shit, some lines i didnt quote cause i though maybe they were played on headless like the invisible joint. Lost was pretty cool too. i thought the chris rock shit was nice actually, lol. shoulders knees and toes was funny. and the opener was a solid personal off the check in. he got it easy.

    v/ anchor
    test
  6. Phryme

    Phryme lets get it.

    Joined:
    Mar 14, 2005
    Messages:
    908
    It's true that noone can see you, but the reasons are pitiful
    You're a no-body named headless, that makes you completely invisible
    First you were postin early, but I aint waitin til this fags finished
    Now your all.."I cant win, hope he no shows if i post last minute"
    This dumb bastard joined the Navy, but not cuz he's a runnin' coward
    At first it was to drop Anchor, then he started loving the public showers

    vs

    wowww swayinggg..

    I'm the champ, you stroll with babies and maybe I'm arrogant fucker
    But you SHOULD WIN
    you got more people in ya corner, then pissed off surrogate mothers
    and every fake personal is gay as shit and not well accepted
    Why, 1. their fake. 2. you have to hide behind an alias to say ya message
    Fuck it, I been told this kid he sucks-
    And he aint talk back...
    cuz he knows I'd treat him like a step, and have is soul lifting up

    ^solid verse, dont let people downplay it.

    v/anchor though. had the stronger verse, headless man you shoulda kept on with punchlines instead of that im not gonan win cause of alias'd dickriders so ima throw metaphors around to make people feel sorry for me. anchors punches got him the win.

    didnt feel ths battle cause of the swaying on both sides, but stay up.
    test
  7. Criteria

    Criteria Superman in this bitch!

    Joined:
    Oct 8, 2004
    Messages:
    551
    public showers, invisible & personal attacks from anchor, got this.


    headless, closer was decent. thats it


    that sole line was HORRIBLE



    v-anchor.
    test
  8. Versatile

    Versatile Mr. Slip a Micky

    Joined:
    Oct 8, 1999
    Messages:
    492
    First you were postin early, but I aint waitin til this fags finished
    Now your all.."I cant win, hope he no shows if i post last minute"
    It's true that noone can see you, but the reasons are pitiful
    You're a no-body named headless, that makes you completely invisible
    First you were postin early, but I aint waitin til this fags finished
    Now your all.."I cant win, hope he no shows if i post last minute"
    This dumb bastard joined the Navy, but not cuz he's a runnin' coward
    At first it was to drop Anchor, then he started loving the public showers

    overall sick verse from anchor

    v

    and every fake personal is gay as shit and not well accepted
    Why, 1. their fake. 2. you have to hide behind an alias to say ya message
    Fuck it, I been told this kid he sucks-
    And he aint talk back...
    cuz he knows I'd treat him like a step, and have is soul lifting up


    anchor gets it with the consistency


    V- anchor
    test
  9. Defcon_5

    Defcon_5 Relax and take notes

    Joined:
    Sep 19, 2002
    Messages:
    10,099
    anchor:

    Ya lines are long & boring, we aint feeling it
    & Ya second check in proves how stretched ya wordplay really is

    nah

    It's true that noone can see you, but the reasons are pitiful
    You're a no-body named headless, that makes you completely invisible

    lmao

    Girls like rich fellas, drug sellers & guys that make em laugh too
    So to get a bitch youll need Cris, Rock & some jokes from that dude

    lol

    Think you're not a fag? then you're confused, it's time to check reality
    The name verse-man proves that you're still fighting your sexuality

    nah

    First you were postin early, but I aint waitin til this fags finished
    Now your all.."I cant win, hope he no shows if i post last minute"

    decent

    This dumb bastard joined the Navy, but not cuz he's a runnin' coward
    At first it was to drop Anchor, then he started loving the public showers

    lmao

    Fuck it, Ill post early, even though it might cost ya life
    Since it's Wednsday, you'll catch 2 episodes of Lost tonight

    decent

    How the fuck are you 5-1?, jesus christ the time flies by me..
    You were 5-1 LAST year...if we flipped the record, and multipled by ninety

    egh

    Nobody likes you, heres a fact the older teens should know
    Last time we chanted 'Head'...we were 7, n it was followed by '...shoulders, knees and toes'

    nah way to stretched


    overall: nice verse..had a few hard hitters and a few bad lines




    headless:



    Your flow is the fag type, and you happen to act dyke
    Your known as the king of queens but it refers to the drag type

    ok opener

    Fuck guns, I dont need to leave you battered and shanked from lead
    You'll lose the race and paralysis when I drop the baton on his anchor leg

    nah

    Your win is swiftly retreating, tried swaying but its decieving
    Just cuz you talk like you know me, doesnt mean this Anchor is deep in meaning

    nah

    Flash in the pan, thinking his run with ink will be long?
    your wrong, I' know first hand, shoot in stars- blink and their gone

    lol

    I'm the champ, you stroll with babies and maybe I'm arrogant fucker
    But you SHOULD WIN
    you got more people in ya corner, then pissed off surrogate mothers

    decent

    and every fake personal is gay as shit and not well accepted
    Why, 1. their fake. 2. you have to hide behind an alias to say ya message

    nah

    you got Oneduh, Username, Butler..not to mention others, and thats crap
    Cuz i gotta run through 3 others before I can even run the last lap

    decent

    Fuck it, I been told this kid he sucks-
    And he aint talk back...
    cuz he knows I'd treat him like a step, and have is soul lifting up

    nah

    Steady brag i see, sway in hookups, living the newbie life lavishly
    But ima leave you cut, ANCHOR- cuz your verse is naturally a drag to me

    decent closer

    overall: average verse..had more bad lines than good..tried to many nameplays



    vote=anchor for having more appealing lines
    test
  10. Mickelson

    Mickelson I'll diss you.

    Joined:
    Apr 9, 2006
    Messages:
    9
    Anchor.'s best lines:

    First you were postin early, but I aint waitin til this fags finished
    Now your all.."I cant win, hope he no shows if i post last minute"
    It's true that noone can see you, but the reasons are pitiful
    You're a no-body named headless, that makes you completely invisible
    First you were postin early, but I aint waitin til this fags finished
    Now your all.."I cant win, hope he no shows if i post last minute"
    This dumb bastard joined the Navy, but not cuz he's a runnin' coward
    At first it was to drop Anchor, then he started loving the public showers


    Headless Verseman's best lines:

    and every fake personal is gay as shit and not well accepted
    Why, 1. their fake. 2. you have to hide behind an alias to say ya message

    Vote= Anchor

    Anchor really beasted this battle. So many qoutable lines matched with a nice flow and consistent punches is what really made me give him the win. HV had an alright verse. Punches didn't really connect.
    test
  11. -Oz-

    -Oz- ^^^^^

    Joined:
    Sep 28, 2003
    Messages:
    25,740
    hor wins
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)